631
H Αντζελίνα Τζολί στην πρεμιέρα του «Maleficent: Mistress of Evil» στη Ρώμη | REUTERS/Yara Nardi

H Αντζελίνα Τζολί επιστρέφει ως «κακιά μάγισσα» και… βρίσκει τον εαυτό της

Protagon Team Protagon Team 8 Οκτωβρίου 2019, 18:44
H Αντζελίνα Τζολί στην πρεμιέρα του «Maleficent: Mistress of Evil» στη Ρώμη
| REUTERS/Yara Nardi

H Αντζελίνα Τζολί επιστρέφει ως «κακιά μάγισσα» και… βρίσκει τον εαυτό της

Protagon Team Protagon Team 8 Οκτωβρίου 2019, 18:44

Πέντε χρόνια –και ένα διαζύγιο– μετά τη μεγάλη επιτυχία της μεταφοράς της «Ωραίας Κοιμωμένης» σε live action εκδοχή, η «Μαγκούφισσα» Τζολί επιστρέφει, πιο στρίγγλα από… ποτέ για το κινηματογραφικό σίκουελ του «Maleficent».

Η δεύτερη ταινία των στούντιο της Ντίσνεϊ έρχεται με υπότιτλο «Mistress of Evil» και βρίσκει την 44χρονη Αντζελίνα σε πολύ διαφορετικά κατάσταση, σε σχέση με το 2014, καθώς μεσολάβησε ο ηχηρός χωρισμός της από τον Μπραντ Πιτ και η εκ μέρους της σκηνοθεσία του «First They Killed My Father».

Η ταινία εξερευνά την περίπλοκη σχέση της Μαλέφισεντ-Μαγκούφισσας με την πριγκίπισσα Ορόρα (Ελ Φάνινγκ), ενώ στο καστ προστίθεται και η Μισέλ Φάιφερ που υποδύεται τη θετή μητέρα της Ορόρα, βασίλισσα Ινγκριθ, την οποία η Ντίσνεϊ περιγράφει ως «μοχθηρή και εγωίστρια. Μια άξια αντίπαλος τηςΜαλέφισεντ, με ένα διαβολικό σχέδιο να χωρίσει τους ανθρώπους από τις Νεράιδες για πάντα».

Η Τζολί με την 61χρονη Φάιφερ βρέθηκαν στη Ρώμη, στα πλαίσια της πανευρωπαϊκής πρεμιέρας της ταινίας και σε συνέντευξη Τύπου που έδωσαν, μίλησαν

«Μου έλειψε (η Μαλέφισεντ) καθώς μου αρέσει να την υποδύομαι. Ήδη, μου λείπουν τα κέρατα που φοράω στο κεφάλι μου (γελάει). Στην πρώτη ταινία φέραμε κοντά δύο πλάσματα έντονα εχθρικά μεταξύ τους (την Μαλέφισεντ και την Ορόρα). Είναι διαφορετικές μεταξύ τους, αλλά είναι και οικογένεια κι έχουν αγάπη η μία για την άλλη. Σε αυτή την ταινία όμως, η Ορόρα είναι μεγαλύτερη και αντιμετωπίζει τις διάφορες προκλήσεις που υπάρχουν στον κόσμο. Και ενώ είναι ξεκάθαρο το πόσο διαφορετικές είναι μεταξύ τους,καταλαβαίνουν πως είναι καλύτερο για όλους να μην αποτραβηχτούν η μία από την άλλη λόγω των διαφορών τους και να πολεμήσουν μαζί. Η ταινία υπερτονίζει την άποψη ότι η διαφορετικότητα σε κάνει δυνατότερο και ότι αυτό που καθορίζει την οικογένεια είναι σε τι πιστεύεις και ο τρόπος που αγαπάς. Γι’ αυτό αγαπώ αυτή την ιστορία και τα θέματα γύρω από αυτή», είπε η Τζολί.

Στη συνέχεια, αμφότερες αναπόλησαν… τους εφηβικούς τους έρωτες, καθώς η Αντζελίνα αποκάλυψε πως όταν ήταν έφηβη, ήταν… ερωτευμένη με την Φάιφερ.

 

Αντζελίνα Τζολί και Μισέλ Φάιφερ στην πρεμιέρα του φιλμ στη Ρώμη (Reuters)

«Σε ερωτεύτηκα όταν έπαιξες στο “Grease 2″», εξομολογήθηκε στην συμπρωταγωνίστριά της, η οποία την ρώτησε αν ήταν ο εφηβικός της έρωτας για να λάβει την απάντηση από την Τζολί:

«Στην πραγματικότητα μου άρεσες πάρα πολύ όταν τραγουδούσε το “Cool Rider” πάνω στη σκάλα. Ήσουν πανέμορφη», είπε η 44χρονη ηθοποιός, και προσέθεσε «και στον “Σημαδεμένο” επίσης, και εκεί ήμουν πολύ ερωτευμένη μαζί σου».

Την ίδια στιγμή, η Τζολί έδωσε συνέντευξη στο γαλλικό Madame Figaro όπου αποκάλυψε τι ακριβώς της συνέβαινε στο τέλος της σχέσης της με τον Μπραντ Πιτ και ποια ήταν η ψυχολογική της κατάσταση.

Τζολί και Φάνινγκ αστειεύονται σε κάποιο διάλειμμα των γυρισμάτων

«Δεν ξέρω για το πεπρωμένο, αλλά είμαι σίγουρη ότι είμαι σε μετάβαση. Επιστρέφω στον εαυτό μου. Γιατί ήμουν λίγο χαμένη. Νομίζω ότι ήταν στο τέλος της σχέσης μου με τον Μπραντ και μετά όταν χωρίσαμε. Ήταν περίπλοκο, δεν αναγνώριζα τον εαυτό μου πια και γινόμουν, πώς να το πω, μικρότερη, ασήμαντη, ακόμα κι αν δεν το έδειχνα. Ήμουν βαθιά στενοχωρημένη, ήμουν πληγωμένη. Από την άλλη, ήταν ενδιαφέρον το να πέσω σε αυτή την ταπεινότητα και την αίσθηση ασημαντότητας. Είναι ένα μάθημα που περνάω στα παιδιά μου: η ιδέα της ανανέωσης και, μέσα από όλα, η πιθανότητα της χαράς. Έπρεπε να ανακαλύψω ξανά τη χαρά», ξεκαθάρισε.

Στο καστ του σίκουελ συμμετέχουν επισης οι Τσιούετελ Έτζιοφορ («12 Χρόνια Σκλάβος»), Εντ Σκράιν («Game of Thrones») και Χάρι Ντίκινσον («Beach Rats») ενώ επιστρέφουν οι Σαμ Ρίλεϊ, Ιμέλντα Στόντον και Λέσλι Μάνβιλ.

Ο Χοακίμ Ρένινγκ του υποψήφιου για Ξενόγλωσσο Όσκαρ «Κον-Τίκι», αλλά και του ντισνεϊκού «Οι Πειρατές της Καραϊβικής: Η Εκδίκηση του Σάλαζαρ» (και τα δυο σε συν-σκηνοθεσία με τον Έσπεν Σάντμπεργκ) βρίσκεται πίσω από τη σκηνοθετική καρέκλα.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

3

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...