595
H Ριάνα επιδεικνύοντας την κοιλίτσα της στι σόου του Dior. Πάντα πρόβαλλε το σώμα της χωρίς ταμπού - το ίδιο κάνει και τώρα | CreativeProtagon/ Photo by Jacopo Raule/Getty Images

Η (χρυσή) εγκυμοσύνη της Ριάνα

Λίλα Σταμπούλογλου Λίλα Σταμπούλογλου 16 Απριλίου 2022, 08:31
H Ριάνα επιδεικνύοντας την κοιλίτσα της στι σόου του Dior. Πάντα πρόβαλλε το σώμα της χωρίς ταμπού - το ίδιο κάνει και τώρα
|CreativeProtagon/ Photo by Jacopo Raule/Getty Images

Η (χρυσή) εγκυμοσύνη της Ριάνα

Λίλα Σταμπούλογλου Λίλα Σταμπούλογλου 16 Απριλίου 2022, 08:31

Θα ξεκινήσω με μια παρατήρηση, ένα δεδομένο καλύτερα ας το πούμε, με το οποίο νομίζω ότι δεν μπορεί να διαφωνήσει κανείς. Η εγκυμοσύνη «πουλάει». Ας το παραδεχτούμε ανοιχτά, γιατί έτσι κι αλλιώς το βλέπουμε να συμβαίνει. Μόλις μια διασημότητα (και ανθυπο-διασημότητα μη σας πω) ανακοινώνει τα ευχάριστα, πέφτουν όλοι οι προβολείς επάνω στην κοιλιά της με φωτορρυθμικά και πυροτεχνήματα.

Η εγκυμοσύνη είναι ένα από τα πλέον προσφιλή θέματα για τα media και οι σταρ γνωρίζουν καλά το παιχνίδι που παίζεται γύρω από αυτήν. Θα ήταν αφελές να πιστεύουμε ότι η Ριάνα, για παράδειγμα, για την εγκυμοσύνη της οποίας τώρα μιλάει όλος ο πλανήτης, δεν εκμεταλλεύεται και η ίδια την ευκαιρία, χρησιμοποιώντας το ευτυχές γεγονός για να συγκεντρώσει επάνω της την προσοχή και να προσελκύσει μερικούς επιπλέον χορηγούς που θα γεμίσουν τον ήδη φουσκωμένο τραπεζικό λογαριασμό της.

Ωστόσο, μέσα στην ολίγον τι εκνευριστική συνθήκη της από κοινού εκμετάλλευσης μιας εγκυμοσύνης για clicks και likes, από την πλευρά του Τύπου αλλά και των διάσημων προσώπων, που βλέπεις να συμβαίνει κατά κόρον, βγαίνουν μερικά καλά. Και το βασικότερο από όλα είναι το εξής: σε κάποιες περιπτώσεις, περνάνε στο κοινό χρήσιμα και δυνατά μηνύματα.

Ο λόγος για τον οποίο συζητάμε τώρα τη Ριάνα, είναι το γεγονός ότι αντιμετωπίζει το σώμα της με την ίδια απενοχοποιημένη διάθεση που το αντιμετώπιζε και πριν. Πάντα το πρόβαλλε χωρίς ταμπού, πάντα ήταν αποκαλυπτική. Και τώρα, που η εγκυμοσύνη έχει εμφανώς αλλάξει τις αναλογίες της, όπως είναι φυσιολογικό κι επόμενο, παραμένει η σούπερ σέξι Ριάνα που ξέρουμε.

Στο εξώφυλλο στη Vogue την είδαμε με ένα κόκκινο, δαντελένιο, ολόσωμο εσώρουχο. Στη συνέντευξη στο περιοδικό, την οποία συνόδευαν φωτογραφίες, με υπέροχες και βέβαια αποκαλυπτικές δημιουργίες, η Ριάνα ανέφερε: «Οταν έμαθα ότι ήμουν έγκυος, σκέφτηκα ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ψωνίσω ρούχα εγκυμοσύνης. Συγγνώμη, αλλά απολαμβάνω πάρα πολύ να ντύνομαι. Δεν θα το θυσιάσω αυτό, επειδή το σώμα μου αλλάζει».

Στο σόου του Dior στράφηκαν όλα τα βλέμματα επάνω της, όταν κατέφθασε με ένα μαύρο δαντελένιο νεγκλιζέ, από τη νέα κολεξιόν του οίκου για την επόμενη σεζόν. Το οποίο φόρεσε γιατί, όπως είπε, θέλει να προωθήσει την ιδέα τού να είσαι σέξι στην εγκυμοσύνη. «Οταν οι γυναίκες μένουν έγκυοι, η κοινωνία τείνει να νιώθει ότι κρύβεσαι, ότι κρύβεις το σέξι κομμάτι του εαυτού του, ότι δεν είσαι σέξι αυτή τη στιγμή, αλλά θα επανέλθεις. Αυτό είναι κάτι που δεν πιστεύω. Δοκιμάζω λοιπόν πράγματα που μπορεί να μην είχα καν την αυτοπεποίθηση να δοκιμάσω πριν μείνω έγκυος. Οσο πιο λεπτά και με όσο περισσότερα κοψίματα, τόσο το καλύτερο για μένα».

Φυσικά, δεν παρέλειψε να αναφέρει στη δήλωσή της και τη δική της σειρά εσωρούχων, λέγοντας ότι είναι σημαντικό για εκείνη οι πελάτες να αισθάνονται σέξι και να μη νιώθει κανείς αποκλεισμένος. Καταλάβατε τι θέλω να πω; Τίποτα στον μικρόκοσμο των σταρ δεν γίνεται τυχαία, σχεδόν όλα συνδέονται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο με το συμφέρον. Ακόμα και η εγκυμοσύνη, ακόμα και τα όμορφα μηνύματα που περνάνε μέσα από μια εικόνα που σπάει ταμπού, όπως είναι εκείνη μιας εγκύου που δεν κρύβει το αλλαγμένο σώμα της και νιώθει ότι δεν έχει χάσει τον αισθησιασμό της.

Ενας κακοπροαίρετος θα έλεγε ότι το body positivity αντιμετωπίζεται ως προϊόν μάρκετινγκ και ότι το μήνυμα της απενοχοποίησης του σώματος στην εγκυμοσύνη πλασάρεται από την Ριάνα για να φέρει πελάτες στο ταμείο. Δεν θα διαφωνήσω, απλώς σκέφτομαι κάποιες φορές ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση ταιριάζει καλύτερα να λέμε ότι τα μέσα αγιάζουν τον σκοπό. Υποπτεύομαι δηλαδή ότι ο σκοπός μιας σταρ, όπως η Ριάνα, είναι το συμφέρον, αλλά τελικά, μέσα από αυτό, κερδίζει το body positivity. Κι αυτός είναι ο σκοπός υπεράνω όλων.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News