622
Σε συνεργασία με τον οργανισμό Gordon Hellas τα Public κατηγοριοποίησαν τα παιχνίδια τους | Public

Τι παιχνίδι να πάρω στο παιδί; Με δύο κλικ το βρίσκω

Protagon Team Protagon Team 26 Σεπτεμβρίου 2017, 09:10
Σε συνεργασία με τον οργανισμό Gordon Hellas τα Public κατηγοριοποίησαν τα παιχνίδια τους
|Public

Τι παιχνίδι να πάρω στο παιδί; Με δύο κλικ το βρίσκω

Protagon Team Protagon Team 26 Σεπτεμβρίου 2017, 09:10

Ερωτήματα όπως «Τι παιχνίδι να του πάρω για να εξασκήσει μια συγκεκριμένη δεξιότητα;» και «Σε τι θα το βοηθήσει το ένα ή το άλλο παιχνίδι και για ποια ηλικία είναι κατάλληλο;» προβληματίζουν έντονα γονιούς και ενήλικες αγοραστές γι’ αυτό και απευθύνονται σε πωλητές ζητώντας τη βοήθειά τους.

Ίσως αυτός, άλλωστε, είναι και ο λόγος που το παιχνίδι είναι ένα από τα τελευταία είδη που μπήκαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο διεθνώς.  Τα πράγματα όμως αλλάζουν, απλουστεύονται ενώ ταυτόχρονα οι επιλογές των ενδιαφερόμενων μπορούν να είναι πολύ πιο «έξυπνες».

Έτσι, τώρα πια απλά με δύο κλικ στην καινοτόμο εφαρμογή που υπάρχει αποκλειστικά στην ιστοσελίδα των Public μπορεί κανείς  να διαλέξει το κατάλληλο παιχνίδι για την κατάλληλη ηλικία και τις πολλαπλές ευφυίες που μπορεί να αναπτύξει το παιδί παίζοντας.

Τα Public σχεδίασαν την εφαρμογή σε συνεργασία με τους ειδικούς επιστήμονες της Gordon Hellas, που είναι ο επίσημος εκπρόσωπος της Gordon Training International στην Ελλάδα. Ο διεθνώς αναγνωρισμένος οργανισμός ιδρύθηκε το 1962 από τον τρεις φορές υποψήφιο για Νομπέλ Ειρήνης, δρ. Τόμας Γκόρντον και εξειδικεύεται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας και στη βελτίωση των ανθρώπινων σχέσεων.

Public_Gordon_Image 1
Εκτός από την ιστοσελίδα η ειδική σήμανση υπάρχει ήδη και σε τέσσερα καταστήματα Public

«Όραμά μας ήταν να βοηθήσουμε κάθε γονιό να προσφέρει στο παιδί του τα εργαλεία – ερεθίσματα που καλύπτουν όλες τις αναπτυξιακές ανάγκες του. Να αναδείξουμε το ποιοτικό παιχνίδι και να “απενοχοποιήσουμε” τη χαρά της ψυχαγωγίας μέσα από τα συμβατικά παιχνίδια. Να εξετάσουμε τι κρύβεται πίσω από κάθε φαινομενικά απλή λειτουργία ενός παιχνιδιού», είπε ο εμπορικός διευθυντής προϊόντων ψυχαγωγίας των Public, Σπήλιος Λαμπρόπουλος, στην παρουσίαση της εφαρμογής.

Για την κοινή τους προσπάθεια η ψυχολόγος Σοφιάνα Μηλιωρίτσα, εκπρόσωπος της επιστημονικής ομάδας της Gordon Hellas, δήλωσε ακόμη ότι «βοηθάει τους γονείς να είναι πιο αποτελεσματικοί στις επιλογές τους. Μέλημά μας είναι να τους εφοδιάσουμε με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να αναθρέψουν τα παιδιά τους με τρόπο που θα προάγει το αίσθημα της υπευθυνότητας, της αυτονομίας, της αυτοπειθαρχίας, της συνεργασίας, του κοινωνικού ενδιαφέροντος και της χρησιμότητάς τους στο κοινωνικό σύνολο».

Τα 14.000 παιδικά παιχνίδια, που υπάρχουν στα καταστήματα της αλυσίδας κατηγοριοποιήθηκαν με βάση την ηλικία και τον τύπο ευφυΐας που συνδέεται με το κάθε παιχνίδι, ενώ επίσης αφιερώθηκαν 200 ώρες εκπαίδευσης του προσωπικού. Στη συνέχεια, στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.public.gr δημιουργήθηκε ειδική εφαρμογή που φιλοξενεί το σύνολο των παιδικών παιχνιδιών κατηγοριοποιημένων ανά ευφυΐα, με στόχο τη διευκόλυνση του ενδιαφερόμενου να επιλέξει το κατάλληλο παιχνίδι.

Η μεθοδολογία βασίστηκε στη θεωρία των «πολλαπλών ευφυϊών» του καθηγητή Χάουαρντ Γκάρντνερ, ο οποίος είναι σύμβουλος σε θέματα εκπαίδευσης του αμερικανικού υπουργείου Παιδείας. Σύμφωνα με τη θεωρία αυτή, που στηρίζεται σε ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών μελετών, κάθε άτομο διαθέτει οκτώ ανεξάρτητους και στενά συνδεδεμένους τύπους ευφυΐας –περιβαλλοντική, διαπροσωπική, λεκτική/γλωσσική, μουσική, χωρική/οπτική, μαθηματική/λογική, ενδοπροσωπική και σωματική.

Οι οκτώ τύποι ευφυΐας είναι εξίσου σημαντικοί, όχι όμως το ίδιο αναπτυγμένοι σε κάθε άτομο. Με την κατηγοριοποίησή τους, λοιπόν, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν εύκολα και γρήγορα τα παιχνίδια που βοηθούν στην ανάπτυξη συγκεκριμένων δεξιοτήτων των παιδιών, αλλά και ενηλίκων.

Η κατηγοριοποίηση όλων των παιχνιδιών έχει εφαρμοστεί επίσης και σε τέσσερα καταστήματα Public (Γλυφάδα, Κολωνάκι, The Mall, Πυλαία Θεσσαλονίκης) με ειδικές σημάνσεις. Ταυτόχρονα, προσωπικό έμπειρο και εκπαιδευμένο, είναι στη διάθεση των καταναλωτών για να τους κατευθύνει στην αναζήτηση αυτή.

Παρακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις και σε συνεργασία με τους πλέον καταξιωμένους κατασκευαστές παιδικών προϊόντων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, τα Public προσφέρουν 98.000 επώνυμα, ποιοτικά προϊόντα για το παιδί, στα οποία περιλαμβάνονται βρεφικά είδη, παιδικά παιχνίδια, σχολικά βιβλία και είδη, CD και βινύλια, βιβλία και κόμικ αλλά και ταινίες σε μεγάλη ποικιλία και εύρος τιμών.

Ακόμη με στόχο να συμβάλλουν στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων τους και να δημιουργήσουν  αφορμές για την ενίσχυση της σχέσης γονέα – παιδιού, οργανώνουν σε ετήσια βάση πάνω από 700 εκδηλώσεις και εργαστήρια σε όλα τα καταστήματα της Αθήνας και της επαρχίας.