408
Η νέα Ferrari 849 Tsstarossa, techno και φουτουριζέ, είναι το νέο κεντρομήχανο που κερδίζει τους τίτλους του διαδικτύου μιλώντας και γράφοντας για υπεραυτοκίνητα | Ferrari

Κόκκινο βιάγκρα: Η Ferrari Testarossa μόλις επέστρεψε

Γιάννης Κωνσταντόπουλος Γιάννης Κωνσταντόπουλος 11 Σεπτεμβρίου 2025, 10:15
Η νέα Ferrari 849 Tsstarossa, techno και φουτουριζέ, είναι το νέο κεντρομήχανο που κερδίζει τους τίτλους του διαδικτύου μιλώντας και γράφοντας για υπεραυτοκίνητα
|Ferrari

Κόκκινο βιάγκρα: Η Ferrari Testarossa μόλις επέστρεψε

Γιάννης Κωνσταντόπουλος Γιάννης Κωνσταντόπουλος 11 Σεπτεμβρίου 2025, 10:15

Σόρι, αλλά δεν προλαβαίνουμε το ένα υπεραυτοκίνητο μετά το άλλο. Τυπικά, η 849 Testarossa αντικαθιστά το SF90 Stradale, το επίσης εξωπραγματικό αυτοκίνητό της, που ίσα που προλάβαμε να γνωρίσουμε από κοντά. Ουσιαστικά, είναι το πιο πρόσφατο έργο στο σίριαλ της ανανέωσης της υβριδικής γκάμας της εταιρείας.

Είναι διαθέσιμο είτε σε έκδοση κουπέ είτε σε spider με αφαιρούμενη οροφή και η Testarossa ετοιμάζεται για μια ακόμα πιο βαθιά βουτιά στα εύπορα πορτοφόλια. Τιμή στην αυτοκινητομάνα Ιταλία; Από 460.000 ευρώ για την κουπέ και 500.000 ευρώ για τη Spider. Και άνω. Δηλαδή αναλόγως εξατομίκευσης και ακριβού γούστου. Βάλτε μέσα και την επιπλέον αύξηση τις τιμής στην αμερικανική αγορά λόγω των επιπλέον δασμών του Τραμπ, και έχετε το νέο υπεραυτοκίνητο που αψηφά τα άγχη αυτού του εφήμερου κόσμου.

Yβριδική τεχνολογία, με διπλά τούρμπο, 1050 ίπποι και εξωπραγματικές επιδόσεις είναι το νέο στάνταρ μενού της Ferrari

Προφανώς κεντρομήχανο, 3,9 λίτρα, V8, διπλές τουρμπίνες, τρία ηλεκτρικά μοτέρ, συνδυαστική ισχύς 1050 ίππων (+50 σχέση με το SF90 Stradale), επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώ. σε λιγότερο από 2,3 δ/λ., τελική ταχύτητα πέραν των 330 χλμ./ώ. (σ.σ.: να δούμε πού θα τα πιάσετε), μετάδοση της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς και μια δήλωση δυναμικής ευεξίας της Ferrari που δεν καταλαβαίνει από κρίσεις, υφέσεις, πολέμους και ό,τι άλλο συμβαίνει επί Γης. Ούτως ή άλλως το σχετικό της κοινό κινείται σε άλλο σύμπαν.

Tα προηγμένα ηλεκτρονικά, όπως το ABS Evο και το FIVE (Ferrari Integrated Vehicle Estimator), συνεργάζονται ορχηστρικά για τον έλεγχο παραμέτρων διαφορικού και τετρακίνησης

Παρά την ηλεκτρική πραμάτεια, το βάρος είναι στα απολύτως αποδεκτά 1.570 κιλά, ενώ η αεροδυναμική –κλασικά στοιχείο ενσωματωμένο στη σχεδίαση των Ferrari, χωρίς υπερβολικές αεροτομές– αποδίδει αρνητική άντωση 415 κιλών στις υψηλές ταχύτητες πέραν των 250 χλμ./ώ.

Εσωτερικό για ονειρικές βόλτες. Με την ευκαιρία, τα φυσικά μπουτόν επιστρέφουν

Αν είναι όμορφη; Χμμμ… παρά το τεχνολογικό υπερθέαμα, ναι, δεν είναι αυτό που θα συμβάδιζε με τις κλασικές αναλογίες μιας Ferrari. Ομως η αισθητική αλλάζει, οι σχεδιαστικοί κώδικες ανατρέπονται και η Testarossa υπακούει σε νέες τάσεις. Αν τυχόν ήδη έχετε δώσει την προκαταβολή και βέβαια σας έχει «επιλέξει» η ίδια η εταιρεία ως άξιο να έχετε στην κατοχή σας τη νέα 849 Testarossa, καλό είναι να αράξετε τον χειμώνα, γνωρίζοντας πως οι παραδόσεις για τους πελάτες ξεκινούν μετά τα μέσα του 2026.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...