340
Μια υπάλληλος της Singapore Airlines σερβίρει έναν πελάτη που αποφάσισε να γευματίσει μέσα σε ένα από τα δύο αεροσκάφη που χρησιμοποιεί η εταιρεία ως εστιατόρια | Singapore Airlines

H πανδημία μετατρέπει τα αεροπλάνα σε εστιατόρια

Protagon Team Protagon Team 26 Οκτωβρίου 2020, 12:10
Μια υπάλληλος της Singapore Airlines σερβίρει έναν πελάτη που αποφάσισε να γευματίσει μέσα σε ένα από τα δύο αεροσκάφη που χρησιμοποιεί η εταιρεία ως εστιατόρια
|Singapore Airlines

H πανδημία μετατρέπει τα αεροπλάνα σε εστιατόρια

Protagon Team Protagon Team 26 Οκτωβρίου 2020, 12:10

Αν και έχουν περάσει σχεδόν έξι μήνες από το τέλος της καραντίνας, οι μετακινήσεις και γενικά η οικονομία σε παγκόσμιο επίπεδο συνεχίζουν να κινούνται στους ρυθμούς της πανδημίας. Μπορεί τα αεροδρόμια να άνοιξαν, αλλά τα προβλήματα και η μείωση της κίνησης παραμένουν, με αποτέλεσμα πολλά αεροσκάφη να παραμένουν καθηλωμένα στο έδαφος. Οι αεροπορικές εταιρείες αναζητούν λύσεις που θα περιορίζουν τα έξοδά τους και αρκετές σκέφτονται την πιθανότητα μείωσης των στόλων τους. Η Singapore Airlines αποφάσισε να αντιμετωπίσει διαφορετικά το όλο θέμα, με τα στελέχη της να σκέφτονται μη συμβατικές λύσεις.

Οπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η ιστοσελίδα The Verge, η εταιρεία αποφάσισε να ανοίξει τις πόρτες σε δύο Airbus A380 που έχει παρκαρισμένα στο αεροδρόμιο Changi και να ανακοινώσει ότι όποιος επιθυμεί, μπορεί να γευματίσει μέσα σε αυτά. Δεν υπήρξαν προσαρμογές στο εσωτερικό των αεροσκαφών με αφαίρεση καθισμάτων και τοποθέτηση τραπεζιών. Οποιος πηγαίνει να γευματίσει στα Airbus A380, κάθεται σε κάποια από τις θέσεις του αεροσκάφους και γευματίζει μόνος του στο ατομικό του τραπεζάκι, όπως θα το έκανε κατά τη διάρκεια μιας πτήσης.

Οι τιμές για ένα γεύμα μέσα σε ένα από τα δύο αεροσκάφη διαφέρουν ανάλογα με τη θέση στην οποία θα κάνει κάποιος κράτηση. Στις οικονομικές θέσεις, το κόστος για να γευματίσει κάποιος ξεκινά από τα 39 δολάρια και φτάνει τα 500 δολάρια για όποιον θέλει να γευματίσει σε κάποια από τις θέσεις VIP του σκάφους. Η ιδέα, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, φαίνεται να αποδίδει, αφού μέχρι στιγμής όλες οι διαθέσιμες θέσεις είναι συνεχώς κλεισμένες από τηλεφωνικές ή online κρατήσεις.

Λόγω της πανδημίας η εταιρεία δεν προσφέρει όλες τις θέσεις των αεροσκαφών, αλλά το 50%, ώστε να τηρούνται οι αποστάσεις ασφαλείας. Επιπλέον, η Singapore θα δημιουργήσει και υπηρεσία ντελίβερι μέσω της οποίας θα στέλνει στο σπίτι όποιου επιθυμεί γεύματα παρόμοια με εκείνα που προσφέρει στις πτήσεις της. H αεροπορική εταιρεία της Σιγκαπούρης κατέγραφε μέχρι το τρίτο τρίμηνο του 2020 ζημιές ύψους 700 εκατ. ευρώ και τα στελέχη της ευελπιστούν ότι με το εστιατόριο και άλλες, νέες πηγές εσόδων που θα σκεφτούν μπορούν να περιορίσουν αυτές τις απώλειες.