239
|

Είναι σεξισμός κατά των ανδρών τα «Mothercare»;

Protagon Team Protagon Team 23 Οκτωβρίου 2018, 13:31

Είναι σεξισμός κατά των ανδρών τα «Mothercare»;

Protagon Team Protagon Team 23 Οκτωβρίου 2018, 13:31

Το ότι ζούμε στην εποχή της δικτατορίας του πολιτικά ορθού το ξέραμε. Ομως τόσο καιρό όλες οι σχετικές εξελίξεις, πρωτοβουλίες και απαγορεύσεις είχαν ως στόχαστρο έναν κόσμο φτιαγμένο από και για άνδρες –οι φωνές για σεξισμό είχαν σταθερά ως πομπό τις γυναίκες και δέκτη τους άνδρες που βρίσκονταν σε θέση άμυνας. Τώρα όμως έρχεται μια ασυνήθιστη διαδικτυακή εκστρατεία να φέρει τα πράγματα σε μια κάποια ισορροπία, ή έστω να δείξει ότι υπάρχει και μια άλλη πλευρά στο ίδιο νόμισμα.

Τα «Mothercare» η διάσημη αλυσίδα βρεφικών ειδών και παιδικού ρουχισμού, που λειτουργεί με επιτυχία και στη χώρα μας, πρέπει, λέει, να αλλάξουν ονομασία. Είναι σεξισμός κατά του πατέρα αυτή η εμπορική εξύμνηση της μητέρας στον τίτλο των καταστημάτων.

Ετσι, μια διαδικτυακή καμπάνια (εδώ) ξεκίνησε πριν από τέσσερις ημέρες στη Βρετανία ώστε τα «Mothercare» να αντικαταστήσουν το πρώτο συνθετικό «Mother» (μητέρα) με το «Parent» (γονιός) και να μετονομαστούν σε «Parentcare».

Ο άνδρας που ξεκίνησε την εκστρατεία είπε ότι νιώθει σαν καταναλωτής β’ κατηγορίας κατηγορίας όποτε μπαίνει σε ένα κατάστημα «Mothercare», «μολονότι τα λεφτά μου αξίζουν το ίδιο με όλους τους άλλους» όπως παρατήρησε. Ο ίδιος μάλιστα υπενθύμισε στην εταιρεία ότι τελευταία αντιμετωπίζει προβλήματα και πολλά καταστήματά της έχουν οδηγηθεί στο να βάλουν λουκέτο. Υποστήριξε ότι ίσως να μην είναι τυχαίο ότι με την «σεξιστική» ονομασία της αποκλείει μια κρίσιμη μάζα ανδρών πελατών.

Τέλος πάντων, δεν έχει πείσει και πολλούς. Τέσσερις ημέρες εκστρατείας και μόλις 800 είχαν υπογράψει ως την Τρίτη το μεσημέρι…

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...