486
Βασίλης Κικίλιας και Τζένη Μπαλατσινού, Στράτος Τζώρτζογλου και Σοφία Μαριόλα και στη μέση ο Ιερώνυμος | CreativeProtagon/Facebook

Σέλφι με τον Αρχιεπίσκοπο

Βασίλης Κικίλιας και Τζένη Μπαλατσινού, Στράτος Τζώρτζογλου και Σοφία Μαριόλα και στη μέση ο Ιερώνυμος
|CreativeProtagon/Facebook

Σέλφι με τον Αρχιεπίσκοπο

«Aμα δεν βγει στα κοινωνικά δίκτυα, είναι σαν να μην έγινε ποτέ».

Σοφό ρητό της σύγχρονης εποχής και κουλτούρας, το οποίο ταιριάζει γάντι και στην είδηση που σχολιάζεται τις τελευταίες ώρες σε κάθε πάνελ που σέβεται τον εαυτό του: Τζένη Μπαλατσινού και Βασίλης Κικίλιας, Στράτος Τζώρτζογλου και Σοφία Μαριόλα, δυο ζευγάρια που οσονούπω ανεβαίνουν τα σκαλιά της εκκλησίας, πήγαν στον Αρχιεπίσκοπο για να πάρουν την ευχή του. Και φρόντισαν να μας το πουν, με αναρτήσεις.

Γιατί να ποστάρεις κάτι τέτοιο, αναρωτήθηκαν κάποιοι. Δεν θα έπρεπε μια τέτοιου είδους πνευματική στιγμή να είναι κάτι πιο προσωπικό, κάτι που δεν είναι αναγκαίο να το κάνεις βούκινο; Βεβαίως, έτσι θα έπρεπε να είναι. Πολύ σωστός προβληματισμός, για το 1990. Τώρα, δυστυχώς ή ευτυχώς, έχουμε περάσει σε άλλη φάση, και συγκεκριμένα στη φάση του δίνω αναφορά στο πόπολο για ό, τι μου συμβαίνει. Με λόγια, με φωτογραφίες, με έργα, με πράξεις.

Δεν το κάνει μόνο ο Κικίλιας και η Μπαλατσινού, ο Τζώρτζογλου και η Μαριόλα, το κάνουμε οι περισσότεροι. Βίοι σε κοινή θέα, είμαστε. Βγάζουμε στη φόρα πτυχές της καθημερινότητάς μας, μικρές ή μεγαλύτερες, ουσιαστικές ή ασήμαντες, χαρούμενες, λυπημένες, αδιάφορες, δεν έχει σημασία, τα πάντα όλα βλέπεις να κυκλοφορούν στο μεγάλο διαδικτυακό μας τσίρκο. Ποστάρουμε και τον λεκέ στο παντελόνι και την πνευματική μας στιγμή. Και περιμένουμε ανταπόκριση, feedback, που λέμε και στο χωριό μας.

Εννοείται, ότι πίσω απ’ την συνήθεια της επίδειξης των ζωών μας κρύβονται διάφορα κίνητρα, με πρώτο και βασικότερο: τη συμπάθεια και την αποδοχή των άλλων. Τα λεφτά πολλοί μίσησαν, τα likes κανείς. Ψοφάμε για likes, είναι το διαδικτυακό μας οξυγόνο.

Δεν έχουμε βεβαίως όλοι τα ίδια οφέλη από την υπερέκθεση των ζωών μας στους κοινωνικούς τοίχους. Αλλιώς θα εξαργυρωθεί ένα ποστ του Βασίλη, του πρωτοκλασάτου βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, που παντρεύεται την πρώην μοντέλα-νυν παρουσιάστρια Τζένη, αλλιώς θα εξαργυρωθεί ένα ποστ του Μήτσου, του λογιστή που παντρεύεται τη Μαιρούλα, τη δασκάλα. Η σέλφι του Μήτσου και της Μαιρούλας με τον Αρχιεπίσκοπο θα γίνει viral στην μικρή διαδικτυακή γειτονιά τους. Το πολύ-πολύ, να φτάσει μέχρι την παραδίπλα διαδικτυακή γειτονιά κάποιου φίλου, φίλου τους, και ν’ αποθεωθεί κι εκεί από δυο-τρεις ακόμα. Στην καλύτερη περίπτωση, ο λογιστής να κερδίσει κανέναν πελάτη.

Η σέλφι των δυο διάσημων ζευγαριών με τον Αρχιεπίσκοπο όμως, θα φτάσει σε κάθε διαδικτυακή γειτονιά. Εδώ μιλάμε για μια μαζική αποδοχή από τους θεοσεβούμενους του Πανελληνίου. Και σε ψήφους μπορεί να μεταφραστεί ένα τέτοιο ποστ, και σε εκπομπές, και σε συνεντεύξεις, και σε σίριαλ. Ετσι εξαργυρώνεται η δική τους, δημόσια επίδειξη πίστης. Θα τη δεις και στο περιοδικό στο κομμωτήριο. Και μια κυρία με βαφή στη ρίζα θα σκεφτεί: «τι ωραίο ζευγάρι, της ΝΔ είναι ο Κικίλιας; » Και «πού παίζει ο Στράτος να πάω να τον δω;»

Με άλλα λόγια: Είναι πολλά τα likes, Άρη.. Ανάρτησε.

ΥΓ. Από το να προβληματιζόμαστε για το αν κάποιος πρέπει να ποστάρει ή όχι ντοκουμέντα της πίστης του, καλύτερα ας προβληματιστούμε για το γιατί τόσοι άνθρωποι επηρεάζονται τόσο, από μια σέλφι διάσημου ζευγαριού με τον Αρχιεπίσκοπο.