Αυθεντικά δείγματα υποταγής στη φαντασίωση του «ιερού σκοπού» προσελκύουν κλικ: μάζες που συνωθούνται εκουσίως και μονάδες που αυτοτραυματίζονται ή στολίζονται σαν λατέρνες. Η Μπάρμπι ανελήφθη στην πασαρέλα του Διαστήματος και καλεί κορασίδες – σπεύσατε. Ψάρια και πουλιά, που δεν έχουν μυαλό ούτε καιρό για εξτρεμισμούς, παραδίδουν μαθήματα επιβίωσης. Ζήτω η ψιψίνα που κατατρόπωσε τον κορονοϊό! Οταν όλες οι εβδομάδες περνούν με πολέμους και με πρόβες πολέμων, μοιραίως και τα φωτογραφικά άλμπουμ καίγονται
Τεραστίων διαστάσεων τρισδιάστατη οθόνη 3D LED τοποθετήθηκε στο κέντρο της αλήστου μνήμης κινεζικής πόλης Γουχάν: παρά τη μαύρη τύφλα τους, οι νυχτερίδες νιώθουν την απειλή της θεόρατης γατούλας και ανατριχιάζουν από φόβο καθώς γυροφέρνουν τα λαϊκά μαγειρεία πέριξ του φημισμένου Ινστιτούτου Ιολογίας – θριαμβικό σχήμα εικονικής πραγματικότητας
VCG/VCG via Getty Images
H Ταργκόνα, πόλη κοντά στη Βαρκελώνη, είναι μικρή, «ανθρώπινη», δεν προσφέρει στριμωξίδι σε λεωφορεία, τρένα, πεζοδρόμια κ.λπ. ώστε να σιχαθεί ο συμπολίτης τον συνάνθρωπο (και αντιστρόφως), έτσι εκεί οι ντόπιοι συνωθούνται οικειοθελώς υψώνοντας «ανθρώπινους πύργους» – η UNESCO έχει καταχωρίσει αυτή τη γραφικότητα στη λίστα της περί «άυλης κληρονομιάς»
REUTERS/Albert Gea
Τα ρομαντικά Κύθηρα της Τέχνης δεν αντέχουν στη ζωή. Ναι μεν οι επίδοξοι μετανάστες δεν έφθασαν ποτέ στην «ονειρεμένη» Ιταλία, ωστόσο στάθηκαν τυχεροί που έπεσαν πάνω στους Τσιριγώτες. Το ουσιώδες ερώτημα είναι πού βρίσκει πρόχειρα εννιά χιλιάρικα ο καθένας τους και λαδώνει τον τούρκο διακινητή, αφού αυτό το ποσόν είναι ιλιγγιώδες για τα μέτρα των φτωχοδιαβόλων μεταναστών
REUTERS/Ippolitos Prekas
Ωραίο πτηνό ο ερωδιός, των ρηχών νερών όμως: το στιγμιότυπο είναι από ένα αιγυπτιακό κανάλι γεμάτο σκουπιδόνερα και απορρίμματα κάθε είδους το οποίο διασχίζει ένα χωριό κοντά στην Γκίζα, περιοχή στην περιφέρεια του Καΐρου και τουριστική λόγω των τριών φαραωνικών πυραμίδων – διακρίνονται δεκάδες πουλιά να τσιμπολογούν μεζέδες της χαβούζας
REUTERS/Amr Abdallah Dalsh
Συλλεκτικό το καπέλο του αγελαδάρη, όμως και το δανεικό από την αυτοκινητοβιομηχανία επίθετο πολυμορφικό μάς κάνει μια χαρά: η αμερικανική σημαία στο γείσο του καουμπόικου αξεσουάρ είναι στάνταρ, δεν ξεκολλάει με τίποτα, «ούτε με σφαίρες», όμως εύκολα αντικαθίστανται οι κονκάρδες: απλώς εδώ και τώρα τυχαίνει να δείχνουν τον Τραμπ
REUTERS/Dieu-Nalio Chery
Και άλλη εξωτική ομορφιά, αυτή τη φορά από το τουριστικό Πουκέ της Ταϊλάνδης: ο τύπος με το κατάστικτο από τατουάζ στέρνο και με το απλανές βλέμμα κάρφωσε δύο ομπρέλες μπαμπού στα μάγουλά του όχι για να μην πάθουν ηλίαση τα ούλα του, αλλά για να πανηγυρίσει «το ετήσιο χορτοφαγικό φεστιβάλ των ταοϊστών» όπως λέει η λεζάντα του πρακτορείου – καλή όρεξη, λοιπόν
REUTERS/Jorge Silva
Ψάρια του τουρκικού Κουρδιστάν αλιεύτηκαν από τον φακό πάνω στον τρελό χορό τους: είναι ένα από τα είδη των ιχθύων που ζουν στην αλμυρή λίμνη Βαν όπου καταλήγουν πολυάριθμα μικρά ρέματα από τα γύρω βουνά – τα συγκεκριμένα λιμναία νερά είναι πλούσια σε φυτά και προσελκύουν τα ψάρια, ωστόσο τις όχθες της Βαν επισκέπτονται και άγρια ζώα των ορέων που αγαπούν το ψάρεμα
Ozkan Bilgin/Anadolu Agency via Getty Images
Λευκόχρυσες αποχρώσεις στο μαύρο καρέ με τα παιδικά φέρετρα ξορκίζουν τον σαλεμένο από αρρώστια ή από ναρκωτικά νου που, «ξαφνικά» πάντα, οπλίζει δαιμονικά το χέρι: έτσι δεν κατέληξε η αποτρόπαιη ιστορία της σφαγής στον παιδικό σταθμό της Ταϊλάνδης, έτσι άρχισε η αργόσυρτη κάθοδος στην επίγεια Κόλαση για τους γονείς αυτών των 23 αδικοχαμένων παιδιών
REUTERS/Athit Perawongmetha
Ο μηχανισμός πυροδότησης της βομβίδας είναι παγιδευμένος με τον τρόπο που βλέπετε, άρα όλα κρέμονται από μία κλωστή (που και αυτήν τη διακρίνετε), ωστόσο κίνδυνος δεν υπάρχει, ούτε καν για τα εικονιζόμενα πρόσωπα αφού αυτοί οι ρώσοι επίστρατοι επανεκπαιδεύονται στην αλφαβήτα του πεδίου μάχης προτού σταλούν στην Ουκρανία – καρέ από το Ροστόφ
Arkady Budnitsky/Anadolu Agency via Getty Images
Βορειοκορεατικός βαλλιστικός πύραυλος πέταξε πάνω από την Ιαπωνία και βυθίστηκε στον Ειρηνικό Ωκεανό, κοντά στην ιαπωνική ΑΟΖ – στο καρέ από κάποιον δρόμο του Τόκιο η γιγαντοοθόνη δείχνει την πορεία του βλήματος του Κιμ, ενώ ο μαυροφορεμένος νεαρός (κάτω αριστερά) εμφανίζεται διακριτικά σαν μελαγχολική υπόμνηση των μεγεθών: τόσο δα μικρός ο άνθρωπος, τερατώδη τα επιτεύγματά του
EPA/KIMIMASA MAYAMA
Μαχητικά αεροσκάφη της Νότιας Κορέας και των ΗΠΑ συμμετείχαν σε κοινή άσκηση βομβαρδισμών – πρόκειται για καρέ που διακίνησε το νοτιοκορεατικό υπουργείο Αμυνας με σκοπό να υπογραμμίσει την αποφασιστικότητα και την επιχειρησιακή ικανότητα των Δυτικών δυνάμεων της Απω Ανατολής
South Korean Defense Ministry/Yonhap via REUTERS
Ουκρανοί της Πράγας, ενδεχομένως πρόσφυγες, διαδηλώνουν επί τη ευκαιρία της εκεί διασκέψεως του ευρωπαϊκού πολιτικού προσωπικού: κρατούν σημαίες της ΕΕ και ζητούν κατάργηση του δικαιώματος των «μικρών» Ευρωπαίων να ασκούν βέτο στις αποφάσεις των «μεγάλων» (της Κομισιόν) – φυσικά, θέλουν και να σταλούν περισσότερα όπλα στο Κίεβο
Alexandros Michailidis / SOOC
Η αστροναύτισσα Σαμάντα Κριστοφερέτι, η πρώτη Ευρωπαία που ανέλαβε τη διοίκηση του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού, απολαμβάνει την παρέα της κούκλας Μπάρμπι – το αντικείμενο αυτό υποτίθεται ότι έχει τη μορφή της ιταλίδας «καπετάνισσας του Διαστήματος» και ότι επιπροσθέτως μαγνητίζει τα κορίτσια ώστε να αφιερωθούν στις θετικές επιστήμες
ESA/Handout via REUTERS
Πίσω από το παράθυρο διαγράφεται η νουάρ φιγούρα του «μπούλη» ρεπόρτερ Τεντέν, ήρωα του κορυφαίου πλην ρατσιστή βέλγου κομίστα Ερζέ – τώρα στη Μαδρίτη θυμήθηκαν τη δουλειά του, η οποία συνδυάζει αστυνομική πλοκή και χιούμορ είναι όμως και εμποτισμένη με προκατάληψη κατά των Σλάβων, των Αράβων, των Ελλήνων (Ρασταπόπουλος, ο μαφιόζος!) και εν γένει κατά των μη Δυτικών, ιδίως στα προπολεμικά (προ του Β'ΠΠ) άλμπουμ
EPA/Javier Lizon
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17