727
H ποζάρει ευτυχισμένη αγκαλιά με το βραβείο Marcello Mastroianni, στο Φεστιβάλ της Βενετίας | Andreas Rentz/Getty Images

Η Τέιλορ Ράσελ που δεν είναι πια αόρατη

Protagon Team Protagon Team 14 Σεπτεμβρίου 2022, 13:15
H ποζάρει ευτυχισμένη αγκαλιά με το βραβείο Marcello Mastroianni, στο Φεστιβάλ της Βενετίας
|Andreas Rentz/Getty Images

Η Τέιλορ Ράσελ που δεν είναι πια αόρατη

Protagon Team Protagon Team 14 Σεπτεμβρίου 2022, 13:15

«Σίγουρα δεν θα ήμουν εδώ, εάν ο Λούκα δεν με είχε δει τη στιγμή που πίστευα ότι κανείς δεν θα μπορούσε να με δει», επισήμανε καταρχάς η Τέιλορ Ράσελ, η νικήτρια του Premio Marcello Mastroianni στο 79ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας (ολοκληρώθηκε το περασμένο Σάββατο) που απονέμεται σε ανερχόμενους-ανερχόμενες ηθοποιούς. Τιμήθηκε για την ερμηνεία της στην ταινία «Bones and All» του Λούκα Γκουαντανίνο (που κέρδισε τον Ασημένιο Λέοντα Καλύτερης Σκηνοθεσίας) στην οποία συμπρωταγωνιστεί με τον Τιμοτέ Σαλαμέ.

Η νεαρή ηθοποιός συνέχισε να ευχαριστεί τον ιταλό σκηνοθέτη μέχρι αργά το βράδυ, αναφέρει στην ανταπόκρισή της από τη Βενετία η Στεφάνια Ουλίβι της Corriere della Sera. «Αυτή είναι μια από τις καλύτερες ημέρες της ζωής μου, υπέροχη. Υπάρχουν τόσο πολλοί από τους ήρωές μου σε αυτήν την αίθουσα. Είμαι ευγνώμων στον Λούκα που πίστεψε σε μένα, είναι φίλος, τον αγαπώ», είπε.

Η 28χρονη Τέιλορ Ράσελ κατάγεται από το Βανκούβερ του Καναδά, έχει δύο αδέλφια και πέρασε δύσκολα παιδικά χρόνια. «Η οικογένειά μας δεν ήταν πλούσια, οι γονείς μου αγωνίστηκαν. Μας μετακινούσαν συχνά, αλλάξαμε περί τα δεκαέξι σπίτια. Ως κορίτσι ονειρευόμουν με τα μάτια ανοιχτά. Ενιωθα ότι είχα μια μυστική ζωή, ξεχωριστή, αισθανόμουν ότι έπρεπε να προστατεύω τον εαυτό μου. Κάπως σαν να ήμουν εγώ ενάντια στον υπόλοιπο κόσμο», ανέφερε.

Η Τέιλορ Ράσελ, ο Λούκα Γκουαντανίνο και ο Tιμοτέ Σαλαμέ στο 79ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας (EPA/CLAUDIO ONORATI)

Κατά τη δύσκολη αυτή περίοδο της ζωής της έβρισκε παρηγοριά στα τραγούδια της Πάτι Σμιθ, την οποία εξακολουθεί να λατρεύει και να εκτιμάει πολύ. Στην υποκριτική αφοσιώθηκε αφού ασχολήθηκε με το μπαλέτο. Η αρχή έγινε με κάποιους δευτερεύοντες τηλεοπτικούς ρόλους, σε ιατρικές σειρές και εφηβικές ταινίες. Στη συνέχεια υποδύθηκε την Τζούντι Ρόμπινσον στη σειρά του Netflix «Lost in Space», ενώ μετά πρωταγωνίστησε στην ταινία, επίσης του Netflix, «Escape Room».

Η πρώτη διάκριση ήρθε με το «Waves» του Τρέι Εντουαρντ Σουλτς, ταινία στην οποία υποδύθηκε την «Εμιλι Γουίλιαμς», ρόλο τον οποίο έδωσε μάχη για να τον κερδίσει. «Το ήθελα πάρα πολύ, ήταν σαν να την ήξερα αυτήν τη κοπέλα, γνώριζα πως μπορούσα να την υποδυθώ», είχε αναφέρει σχετικά. Και έκανε πολύ καλά που επέμενε, καθώς για εκείνη την ερμηνεία της κέρδισε το Gotham Award πρωτοεμφανιζόμενης ηθοποιού, το οποίο πριν από αυτήν είχε κερδίσει ο κατά δύο χρόνια νεότερός της Τιμοτέ Σαλαμέ. Εκεί την είδε ο Γκουαντανίνο και σκέφτηκε πως θα μπορούσε να είναι ιδανική για το ρόλο της «Μάρεν», της νεαρής κανίβαλου που πρωταγωνιστεί στο «Bones and All».

«Είναι ένας υπέρoχος και μυστηριώδης χαρακτήρας. Είναι ένας άνθρωπος που καταλήγει να ζει στο περιθώριο. Προσπαθεί να βρει τη θέση του στον κόσμο, και ταυτόχρονα προσπαθεί να καταλάβει ποιος είναι πραγματικά, δεν θέλει να ζει στο ψέμα», είπε η ηθοποιός.

Οντας μιγάδα η ίδια, με μαύρο πατέρα και λευκή μητέρα, η Τέιλορ Ράσελ γνωρίζει εκ πείρας πόσο δύσκολο είναι να αισθάνεται κάποιος κατακριτέος, απλά επειδή είναι ξεχωριστός. «Ημουν πολύ ανοιχτόχρωμη για να είμαι αποδεκτή από τις μαύρες κοπέλες ενώ και οι λευκές με απέρριπταν επειδή με θεωρούσαν διαφορετική».

Η Τέιλορ Ράσελ υποστηρίζει πως η ιστορία που συνέθεσε ο σεναριογράφος Ντέιβιντ Κάσγκανιτς (κατά την τρίτη συνεργασία με τον Γκουαντανίνο μετά το «Suspiria» και το «The Bigger Spash») βασιζόμενος στο ομώνυμο (Bones & All) μυθιστόρημα της αμερικανίδας Καμίλ Ντε Αντζελις, είναι καταρχήν μια ιστορία αγάπης, όπως υποστηρίζει, άλλωστε, και ο ίδιος ο Γκουαντανίνο: «Θα ήθελα το “Bones and All” να χαρακτηρισθεί ως ρομαντική ταινία, όχι ως ταινία τρόμου”. Η συνάντηση δύο απόκληρων όπως η “Μάρεν” και ο “Λι” (τον υποδύεται ο Σαλαμέ) έχει κάτι το τρυφερό. Πρόκειται περί μιας αδύνατης αγάπης; Ποια αγάπη δεν είναι;», σημείωσε σχετικά ο σκηνοθέτης.

Η Τέιλορ Ράσελ και ο Τιμοτέ Σαλαμέ συνεργάστηκαν άψογα, επιδιώκοντας να αναδείξουν την ανθρωπιά των «υπέροχων τεράτων» – αναφέρει χαρακτηριστικά η ιταλίδα δημοσιογράφος – που υποδύονται στην ταινία. Ωστόσο φαίνεται πως η νεαρή και πολλά υποσχόμενη ηθοποιός επιθυμεί να ασχοληθεί και με την σκηνοθεσία. «Πάντα με έλκυε η σκηνοθεσία στα πλατό», έχει πει. Μάλιστα η Τέιλορ Ράσελ έχει ήδη κάνει το σκηνοθετικό της ντεμπούτο με το «The Heart Still Hums», ένα ντοκιμαντέρ μικρού μήκους που γύρισε μαζί με την καλύτερή της φίλης Σαβάνα Λιφ, για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν πέντε νεαρές φτωχές μητέρες του Σακραμέντο, καθώς προσπαθούν να μεγαλώσουν τα παιδιά τους.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News