851
O Μιχάλης Ντουνέτας (δεξιά) ένας από τους διακεκριμένους έλληνες σεφ στη δεξίωση του Ecali Club | GTBB

GTBB, το παγκόσμιο ταξίδι της ελληνικής γαστρονομίας

Protagon Team Protagon Team 1 Φεβρουαρίου 2019, 16:05
O Μιχάλης Ντουνέτας (δεξιά) ένας από τους διακεκριμένους έλληνες σεφ στη δεξίωση του Ecali Club
|GTBB

GTBB, το παγκόσμιο ταξίδι της ελληνικής γαστρονομίας

Protagon Team Protagon Team 1 Φεβρουαρίου 2019, 16:05

Το πρώτο Business Networking Forum του Greek Taste Beyond Borders (GTBB) με τίτλο «Global Taste 2019» πραγματοποιήθηκε στο Ecali Club στις 28 Ιανουαρίου 2019, υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού και του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία.

Στο κλειστού χαρακτήρα φόρουμ του GTBB συμμετείχαν εταιρίες ηγήτορες, όπως η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, το Ούζο Πλωμάρι, τα Πλαστικά Θράκης Pack, η εταιρία Κρι Κρι, επίσης οι Αφοί Χαϊτογλου, η Πίνδος (κοτόπουλα), αλλά και οινοποιίες όπως οι Βασιλείου, Boutari, Τσικρικώνη, Ζαχαριά, συνολικά 200 εταιρίες επιφανών επιχειρηματιών με premium brands. Αξιοσημείωτη ήταν, εξάλλου, η συμμετοχή Κινέζων επενδυτών της εστίασης όπως και επενδυτές από την Κύπρο και την Ιταλία.

Πρόκειται για το πληρέστερο και πιο επιτυχημένο διεθνές business network με σύμβολο την Χρυσή Σπείρα του GTBB, που αναφέρεται στην παγκόσμια ανάπτυξη και συμβολίζει το κλειδί για το άνοιγμα των αγορών προς τους market leaders και τα premium brands. Ακόμη διαδραματίζει έναν ουσιαστικό ρόλο βασιζόμενο σε θεμελιώδεις αρχές όπως η ειρήνη, η ενότητα και ο σεβασμός προς τους πολιτισμούς και τις κουλτούρες των άλλων χωρών.

Το παγκόσμιο δίκτυο του Greek Taste Beyond Borders αποτελείται από συμβεβλημένους key partners, συνεργάτες στο global trading, μεταξύ αυτών market leaders σε κάθε σημείο του πλανήτη, εκατοντάδες world chefs διασκορπισμένους σε παγκόσμια πόστα, παραπάνω από 2.000 εστιατόρια από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, και έγκριτους θεσμικούς φορείς εμπορίου τοποθετημένους σε στρατηγικές θέσεις σε όλες τις ηπείρους, όπως και wholesalers και retailers.

Η θεματολογία των σύντομων ομιλιών και παρουσιάσεων περιστράφηκε γύρω από την ανάπτυξη των παγκόσμιων αγορών για τα premium brands καθώς και την αναπτυξιακή ατζέντα του GTBB με αναφορά στις σύγχρονες μεθόδους στρατηγικού branding, που έχει εισαγάγει το GTBB στην παγκόσμια αγορά μετά την μεγάλη επιτυχία του 1st International Gastronomy Conference 2018, το οποίο έλαβε χώρα τον περασμένο Μάρτιο στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Μετά τις ομιλίες ακολούθησε δεξίωση με ελληνικό μενού σχεδιασμένο από κορυφαίους έλληνες σεφ του δικτύου του GTBB.

Ο Φίλιππος Κούτρας παρουσίασε την στρατηγική branding για τους Market leaders εξαγωγείς της Ελληνικής αγοράς. Η συγκεκριμένη στρατηγική είναι σχεδιασμένη με σκοπό να έχουν την υψηλή αναγνώριση στις ξένες αγορές, την οποία προσφέρει η Χρυσή Σπείρα του GTBB, μέσα από μια σειρά certifications που ακολουθούν μια στόχευση υψηλής ακρίβειας και συνέπειας με trademark licensing.

Στην ουσία το GTBB λανσάρισε σύγχρονους τίτλους πιστοποίησης (certifications) όπως η πιλοτική πιστοποίηση του GTBB «Certification of Value & Quality- GTBB» με τη Χρυσή Σπείρα, ο «Ambassador of Greek Τaste – Title of Honor », ο «Ambassador for Greek Gastronomy» και οι διεθνείς «Ambassadors of Taste for the Global Gastronomy – Title of Honor». Κάτι τέτοιο συμβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, συμβαδίζοντας παράλληλα με ένα παγκόσμιο business network που δρα στρατηγικά και αποτελεσματικά με διαρκώς αναπτυσσόμενη τάση.

Ομιλητές του φόρουμ και μέλη του GTBB ήταν οι Φίλιππος Κούτρας ιδρυτής και CEO του  Estiatoria.gr – GTBB, o CEO του Ecali Club Γιάννης Γεωργακάκης, ο πρόεδρος του Ελληνοκαναδικού Επιμελητηρίου Κωνσταντίνος Κατσιγιάννης, ο διεθνής Chef Μίλτος Καρούμπας, «Ambassadors of Taste for the Global Gastronomy 2018», ο Κωνσταντίνος Καρμανί, Managing Partner Plumef Ltd, και ο Ερρίκος Γιακουμάτος, Marketing Manager του GTBB.

Ιδιαίτερη τιμή για το φόρουμ και το GTBB αποτέλεσε η παρουσία και ομιλία του Θανάση Πολυκανδριώτη, ενός παγκόσμιου καλλιτέχνη που κουβαλάει με τις συνθέσεις του και το έργο του τον σύγχρονο ελληνικό πολιτισμό. Ο διάσημος  μουσικοσυνθέτης συνέθεσε τον «ύμνο» του Greek Taste Beyond Borders, ο οποίος παρουσιάστηκε επίσημα κατά την δεξίωση κερδίζοντας τις εντυπώσεις του κοινού όπως και του δημοσιογράφου Χρήστου Καλουτζόγλου από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, μέλος του «supporters board» του GTBB.

Κατά τη διάρκεια του φόρουμ αναγγέλθηκαν, επίσης, τα σχέδια της ατζέντας του GTBB. Ο Γιάννης Γεωργακάκης, στρατηγικός συνεργάτης του GTBB, ανήγγειλε ακόμα ένα business networking forum στην Αγγλία, ενώ ο Φίλιππος Κούτρας αναφέρθηκε στο 2nd International Business Networking Forum – Global Taste 2019 που θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στις 4 Μαρτίου 2019 αποκλειστικά για εταιρίες από την βιομηχανία των τροφίμων και του γαστρονομικού τουρισμού.

Στα food corners της δεξίωσης του GTBB στο Ecali Club πρωτοστάτησαν και εντυπωσίασαν με υψηλής γαστρονομίας συνταγές οι κορυφαίοι σεφ, Μιχάλης Ντουνέτας (εστιατόριο Soleto), Ζαν Λουί Καψαλάς, Διονύσης Παπανικολάου (εστιατόριο Su Casa), η Αποστολία Μίνγκο (εστιατόριο Ψαροκόκκαλο), o Τάσος Ντούμας (εστστη δεξίωση ιατόριο Λεύκες), o Γιάννης Κεφαλληνός (Ecali Club), ο Γιάννης Στανίτσας (Αφρόψαρο), ο Δημήτρης Τσότσος (εστιατόριο Hide and Seek), ο Φώτης Πάστρας (εστιατόριο Kook Gastro House – Πάτρα), ο Στέφανος Πρίσκας (εστιατόριο Dadas) και ο Στέφανος Πρασαντζής (εστιατόριο Ζαατάρ). Το παρόν έδωσαν, επίσης, κορυφαίοι σεφ του supporters board του GTBB, όπως οι Pino Saccheri, Νίκος Πατσιώρας, Κώστας Αθανασίου (Athens Hilton), Μαρία Εκμεκτσίογλου, και Βασίλης Καφαλούκος, αλλά και σημαντικοί managers επίσης από τον χώρο των εστιατορίων όπως οι Τόμι Αβερκιάδης (εστιατόριο Κουκουνάρι) και Έφη Κωστάκη (εστιατόριο Hide and Seek).

Η εταιρεία «Dirfis» από τους Καθενούς της Εύβοιας πρόσφερε προϊόντα μανιταριών και έλαια μαύρης και λευκής τρούφας, ενώ το «Organic Ice Tea ΔΡΟΣΙΑ» συμπλήρωσε γευστικά τη δεξίωση.

Ο CEO και ιδρυτής του Greek Taste Beyond Borders, Φίλιππος Κούτρας, ευχαρίστησε το κοινό και όσους συνεργάτες δεν είχαν την ευκαιρία να παρευρεθούν. Κατά την έξοδο από το Ecali Club οι καλεσμένοι παρέλαβαν το folder του GTBB με ένα σύντομο briefing για τις υπηρεσίες στρατηγικού branding του GTBB, οι οποίες μπορούν να αναζητηθούν από κάθε ενδιαφερόμενη εταιρία στην ιστοσελίδα www.greektastebeyondborders.com[email protected],