1391
Οι νέοοι συμμετέχοντας στο σεμινάριο του Περιστερίου παρακολουθούν μία ομιλία | Coca Cola 3Ε

Ενα σεμινάριο «γιορτή» για τον έναν χρόνο του Youth Empowered

Protagon Team Protagon Team 30 Ιουνίου 2018, 10:35
Οι νέοοι συμμετέχοντας στο σεμινάριο του Περιστερίου παρακολουθούν μία ομιλία
|Coca Cola 3Ε

Ενα σεμινάριο «γιορτή» για τον έναν χρόνο του Youth Empowered

Protagon Team Protagon Team 30 Ιουνίου 2018, 10:35

Εναν χρόνο πριν, τον Ιούνιο του 2017, το ραντεβού είχε δοθεί στον χώρο της Τεχνόπολης στο κέντρο της Αθήνας. Δεκάδες νέοι κατέφθαναν εκεί με σκοπό να γνωρίσουν ένα νέο καινοτόμο πρόγραμμα ενίσχυσης των νέων που βρίσκονταν εκτός αγοράς εργασίας. Το Youth Empowered έκανε τότε τα πρώτα του βήματα.

Έναν χρόνο μετά, την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου, το πρόγραμμα «γιόρτασε» τον πρώτο του χρόνο οργανώνοντας το μεγαλύτερο εκπαιδευτικό σεμινάριο του στο Περιστέρι. Από το πρωί της Δευτέρας 25 του μήνα, δεκάδες νέοι πέρασαν την πύλη του Εκθεσιακού Κέντρου Περιστερίου με σκοπό να γνωρίσουν το πρόγραμμα. Η μόνη διαφορά είναι ότι σε αυτόν τον έναν χρόνο που μεσολάβησε, το Youth Empowered έχει προλάβει να μεγαλώσει, να γίνει γνωστό, να διαδοθεί ανάμεσα στους νέους και να δημιουργήσει αρκετές ξεχωριστές ιστορίες που πρέπει να ειπωθούν.

Youth Empowered_Peristeri_III

Στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου λοιπόν είχε στηθεί ένα ολόκληρο σκηνικό – σαν από ταινία. Η αίθουσα της υποδοχής, o χώρος για τα διαλείμματα και ο κύριος χώρος όπου είχαν τοποθετηθεί δεκάδες μικρά τραπεζάκια και μαυροπίνακες. Σε αυτό τα τραπεζάκια, οι νέοι είχαν την πρώτη τους επαφή με τους μέντορες του προγράμματος. Τα σεμινάρια ξεκίνησαν την Δευτέρα 25 Ιουνίου και ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή, στις 29.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα – «γιορτή» στο Περιστέρι

Οι 300 νέοι, 18 – 30 ετών, που βρέθηκαν αυτές τις πέντε ημέρες στο Περιστέρι είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια μοναδική, ολοκληρωμένη εμπειρία προετοιμασίας για την αγορά εργασίας που συνδυάζει επαγγελματικές και προσωπικές δεξιότητες απαραίτητες για το εργασιακό περιβάλλον του μέλλοντος, καθοδήγηση από υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς και γνωριμία με πιθανούς αυριανούς εργοδότες. Εκτός από βασικές γνώσεις οικονομικών, project management, επιχειρηματικό σχεδιασμό αλλά και τεχνικές πωλήσεων και διαπραγματεύσεων.

Youth Empowered_Peristeri_VIII
Οι μέντορες είχαν αρκετό χρόνο να συνομιλήσουν με τους νέους και να τους λύσουν κάθε απορία

Αναλυτικά, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία:

  • Να γνωρίσουν από κοντά τους επικεφαλής της Coca-Cola Τρία Έψιλον, της Coca-Cola  αλλά και των στρατηγικών συνεργατών του προγράμματος μέσα από ένα διαδραστικό inspirational session
  • Να ενημερωθούν για ευκαιρίες απασχόλησης
  • Να πραγματοποιήσουν προσομοίωση επαγγελματικής συνέντευξης, να κάνουν το βιογραφικό τους να ξεχωρίζει και να αποκτήσουν την προσωπική τους επαγγελματική φωτογραφία
  • Να εγγραφούν στο Microsoft σεμινάριο Office και LinkedIn της SocialInnov και να λάβουν τη σχετική βεβαίωση παρακολούθησης
  • Να κερδίσουν One To One Mentoring με στελέχη της επιλογής τους, σεμινάριο Social Media με την ομάδα της Coca-Cola, αλλά και επισκέψεις στο Σχηματάρι Mega Plant, το μεγαλύτερο ελληνικό εργοστάσιο αναψυκτικών και χυμών, στη μονάδα παραγωγής σνακ TSAKIRIS στην Αταλάντη και στο υπερσύγχρονο κέντρο Logistics της εταιρείας METRO AEBE στα Οινόφυτα.

Όπως είναι φυσικό, την πρώτη ημέρα, οι νέοι ήταν αρκετά διστακτικοί και ακόμα προσπαθούσαν να εξοικειωθούν με ένα περιβάλλον που –η αλήθεια είναι- δεν είχε καμία σχέση με αυτό που οι περισσότεροι έχουμε γνωρίσει: φωτεινές αίθουσες, διαδραστικές συζητήσεις με τους μέντορες, ομιλίες και κυρίως άνθρωποι διατεθειμένοι να απαντήσουν σε κάθε ερώτηση και κάθε προβληματισμό των συμμετεχόντων.

Youth Empowered_Peristeri_V

Οι νέοι που έφτασαν στο Περιστέρι, φυσικά είχαν διαβάσει αρκετά πράγματα για το πρόγραμμα. Αλλωστε, σε έναν μόλις χρόνο, το Youth Empowered που εντάσσεται στην ευρύτερη πλατφόρμα προγραμμάτων της Coca-Cola Τρία Έψιλον και της Coca-Cola έχει καταφέρει μία σειρά από πράγματα.

Απολογισμός για τον έναν χρόνο του Youth Empowered

Συγκεκριμένα, σε αυτό το τόσο σύντομο χρονικό διάστημα περισσότεροι από 4.730 νέοι είναι εγγεγραμμένοι στην πλατφόρμα του youthempowered.gr, ενώ συνολικά 550 νέοι έχουν παρακολουθήσει τα 4 physical trainings σε Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Βόλο και Περιστέρι, με το 98% των συμμετεχόντων να δηλώνει ότι βοηθήθηκε ουσιαστικά από το πρόγραμμα. 143 στελέχη της αγοράς έχουν προσφέρει 1.726 εθελοντικές ώρες καθοδήγησης με 23 εταιρείες και φορείς να στηρίζουν το πρόγραμμα. Το Youth Empowered επίσης έλαβε διπλή διάκριση  στα Corporate Affairs Excellence Awards 2018 ως κορυφαία επιλογή στην κατηγορία «Πρόγραμμα / Δράση ΕΚΕ» και στην κατηγορία «Έρευνα και Προγραμματισμός».

Στην παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα, 25 Ιουνίου, εκτός από τα στελέχη της Coca-Cola, μίλησαν εκπρόσωποι από το kariera.gr, την METRO AEBE, την Γρηγόρης και της Microsoft. Ολοι τους στάθηκαν στην ανάγκη που υπάρχει για καταρτισμένους νέους. Επίσης, έγινε μία μικρή ανασκόπηση των προηγούμενων εκπαιδευτικών σεμιναρίων. Ακούστηκαν και ιστορίες ανθρώπων που βρήκαν δουλειά μέσα από το πρόγραμμα. Συγκεκριμένα, ένας νεαρός από τον Βόλο βρήκε άμεσα δουλειά σε σούπερ μάρκετ της εταιρείας METRO AEBE ενώ πολύ γρήγορα πήρε και προαγωγή. Το ίδιο έγινε και με έναν νεαρό από την Κρήτη που επίσης βρήκε δουλειά μέσα από την γνωριμία του με ανθρώπους της Αγοράς.

Youth Empowered_Peristeri_II
Ο Αλέξανδρος Παπαδάκης, External & Community Affairs Manager της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μιλάει στους νέους

Η Αννα, η Ελευθερία, η Τόνια και η Μάλαμα συγκροτούσαν μία από τις πολλές παρέες νέων που είχαν δημιουργηθεί στους χώρους του σεμιναρίου. Εμαθαν για το πρόγραμμα από το Διαδίκτυο. Ηρθαν κυρίως για την εμπειρία και πιστεύουν ότι θα τις βοηθήσει με κάποιες εργασιακές ευκαιρίες. «Είμαστε ενθουσιασμένες από την εκδήλωση. Είναι σημαντικό το γεγονός ότι μας δίνεται για πρώτη φορά η ευκαιρία να μιλήσουμε με ανθρώπους της Αγοράς» μας είπε η Αννα, με τις νέες της φίλες να γνέφουν καταφατικά.

Οι άνθρωποι που δραστηριοποιούνται στο πρόγραμμα έχουν βάλει έναν στόχο. Μέχρι το 2020, το Youth Empowered να έχει απασχολήσει 20.000 νέους που αναζητούν εργασία. Και μάλιστα στοχεύουν το 75%  από αυτούς να δηλώσει ότι έχει βοηθηθεί και το 35% να έχει κάνει εργασιακά βήματα με τη βοήθεια του προγράμματος.

H Αγγελική Πατρούμπα, Διευθύντρια Επικοινωνίας της Coca-Cola Τρία Έψιλον δήλωσε: «Με το πρόγραμμα Youth Empowered, θέλουμε να δώσουμε σε χιλιάδες νέους τα εφόδια και τις ευκαιρίες να εργαστούν και να φτιάξουν το μέλλον τους στην Ελλάδα. Μας τιμά ιδιαίτερα που έχουμε σε αυτή την προσπάθεια ως συνεργάτες μερικούς από τους  μεγαλύτερους και πιο υπεύθυνους εργοδότες της χώρας, που προσφέρουν στους νέους ευκαιρίες απασχόλησης, καθοδήγηση και δεξιότητες που ζητά η αγορά εργασίας. Μαζί, είμαστε έτοιμοι να δώσουμε ακόμα περισσότερα στη νέα γενιά για να δημιουργήσει το επαγγελματικό της αύριο με επιτυχία».

Μιλώντας στο Protagon, η κυρία Πατρούμπα ανέφερε ότι «στα σεμινάρια που έγιναν στο Ηράκλειο Κρήτης, μία οικογένεια ενός νέου από το πρόγραμμα, προσέφερε φιλοξενία σε μία κοπέλα που είχε έρθει από το Ρέθυμνο. Ετσι μπόρεσε να παρακολουθήσει όλο το πρόγραμμα και να μην πηγαινοέρχεται». Σε ότι αφορά το πρόγραμμα, μας ενημέρωσε ότι «στόχος είναι να ξεπεράσουμε τα 20.000 άτομα. Θέλουμε να κάνουμε μεγάλης κλίμακας διοργανώσεις και να βελτιστοποιήσουμε τις δυνατότητες που παρέχει η πλατφόρμα».

Youth Empowered_Peristeri_VI

Ο Γιάννης Καλλιώρας, Sales Manager του kariera.gr, δήλωσε: «Το kariera.gr, έχοντας ως αποστολή του την ενίσχυση της απασχόλησης στην Ελλάδα, δεν θα μπορούσε να μην είναι αρωγός και στρατηγικός συνεργάτης της Coca-Cola Τρία Έψιλον από το ξεκίνημα, σε μία από τις σημαντικότερες δράσεις που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια για την ενίσχυση των δεξιοτήτων και της απασχολησιμότητας του πιο πολύτιμου κεφαλαίου της χώρας, των νέων μας».

Η Δήμητρα Δασκαλάκη, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της METRO AEBE, είπε: «Για τη METRO AEBE οι άνθρωποί της είναι η δύναμή της! Ως ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας με ανθρώπινο δυναμικό που ξεπερνά τους 10.500 εργαζομένους, συμμετέχουμε δυναμικά στο πρόγραμμα και είμαστε πρόθυμοι να προσφέρουμε ευκαιρίες στους νέους που θα συμμετάσχουν, να διεκδικήσουν θέσεις εργασίας στο πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων που διαθέτουμε».

Ο Τίμος Πλατσάς, Επικεφαλής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Microsoft Κεντρικής & Ανατολής Ευρώπης, ανέφερε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που συμμετέχουμε σε μια τόσο σημαντική δράση που στόχο έχει να βοηθήσει τους νέους, το μέλλον αυτού του τόπου, να πετύχουν τα όνειρά τους και να  χτίσουν το μέλλον που ονειρεύονται. Σε μια εποχή όπου η τεχνολογία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, δημιουργούνται ανάγκες για ψηφιακές δεξιότητες, που οδηγούν σε νέες ευκαιρίες απασχόλησης και ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας. Για τον λόγο αυτό το πρόγραμμα ενίσχυσης των ψηφιακών δεξιοτήτων της Microsoft, αποτελεί μια από τις σημαντικότερες προτεραιότητες στην Ελλάδα και είμαστε χαρούμενοι που μέρος αυτού του προγράμματος θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο του Περιστερίου».

Η Άννα Κολυβά, Διευθύντρια Marketing της αλυσίδας Γρηγόρης, είπε: «Υποστηρίζουμε την προσπάθεια της Coca-Cola Τρία Έψιλον και της Coca-Cola, καθώς η απασχόληση και η επιχειρηματικότητα αποτελούν δύο από τις βασικές μας αξίες. Ως μια εταιρεία που λειτουργεί με το σύστημα του franchise, στηριζόμαστε στην εργασία περισσότερων από 2.500 ανθρώπων που απασχολούνται καθημερινά στα καταστήματα και ταυτόχρονα στην επιχειρηματική πρωτοβουλία των περισσότερων από 300 συνεργατών που έχουν αποφασίσει να συνδέσουν το όνομά τους με τον Γρηγόρη. Με τη συμμετοχή μας στο Youth Empowered ελπίζουμε να συμβάλουμε και εμείς έμπρακτα στην ενίσχυση των δεξιοτήτων των νέων και στην επαγγελματική ενδυνάμωσή τους για το μέλλον».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...