1726
Η KLM έκλεισε τα 100 χρόνια λειτουργίας και το γιορτάζει «στολίζοντας» τα αεροπλάνα της! | KLM

KLM: Εκατό χρόνια στους ουρανούς

Protagon Team Protagon Team 9 Οκτωβρίου 2019, 16:05
Η KLM έκλεισε τα 100 χρόνια λειτουργίας και το γιορτάζει «στολίζοντας» τα αεροπλάνα της!
|KLM

KLM: Εκατό χρόνια στους ουρανούς

Protagon Team Protagon Team 9 Οκτωβρίου 2019, 16:05

«Μπορείτε να πάρετε το τρένο; Αν ναι, τότε μην πετάξετε». Με αυτήν ακριβώς την πρόταση, ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας KLM Πιέτερ Ελμπερς, έδωσε το σύνθημα για να ξεκινήσει η εκστρατεία που ζητά από τους επιβάτες να πετούν λιγότερο! Λαμβάνοντας υπόψιν τις μελέτες για την ατμοσφαιρική ρύπανση που προκαλεί η παγκόσμια βιομηχανία των «αιθέρων», η εταιρεία αποφάσισε να «χαράξει» νέους ορίζοντες με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος. Αυτή όμως είναι μόλις μια από τις αμέτρητες πτυχές της KLM. Με αφορμή την συμπλήρωση των 100 ετών λειτουργίας της, ας δούμε τι την καθιστά έναν από τους σημαντικότερους «παίκτες» των αερομεταφορών παγκοσμίως.

Κατ΄αρχάς  είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο που θα γιορτάσει την 100η επέτειό της, λειτουργώντας με το ίδιο, αρχικό όνομα. Το 1919 ο νεαρός ολλανδός πρωτοπόρος της αεροπλοΐας Αλμπερτ Πλέσμαν ίδρυσε την αεροπορία του αύριο. Ως ο πρώτος διευθύνων της KLM είχε ένα όνειρο: «ο ωκεανός των αιθέρων ενώνει όλους τους ανθρώπους», ένα δίκτυο που θα συνέδεε όλους τους ανθρώπους. Το όραμά του για το μέλλον και η προσήλωσή του μετέτρεψαν τα όνειρα σε πραγματικότητα.

Από τότε, η KLM εκπροσωπεί την επιχειρηματικότητα και τη διασύνδεση. Τα τελευταία εκατό χρόνια, το τυπικό ολλανδικό επιχειρηματικό πνεύμα και η φιλοξενία ταξιδεύουν στον κόσμο. Η KLM είναι η ολλανδική κληρονομιά, που συνδέει την Ολλανδία με τον κόσμο και τον κόσμο με την Ολλανδία.  Με τη δημιουργία και την επέκταση του δικτύου, η εταιρεία συνδέει τον κόσμο, από την έδρα της στο Άμστερνταμ, με περισσότερους από 160 προορισμούς.

Η αεροπορία συμβάλλει σημαντικά στην ολλανδική οικονομία. Ως ο τρίτος μεγαλύτερος εργοδότης στον ιδιωτικό τομέα στη χώρα, η KLM συνδέεται στενά με το περιβάλλον της.

Οι προκλήσεις του σήμερα και του αύριο παραμένουν αμείωτες. Και γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο η εταιρεία επενδύει σε καύσιμα φιλικά προς το περιβάλλον ώστε να μειώσει την ατμοσφαιρική ρύπανση. Παράλληλα, αναπτύσσει νέες μονάδες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Νέο KLM Non-Schengen Crown Lounge (52)

Η ανακαίνιση του Crown Lounge στην Non-Schengen περιοχή του αεροδρομίου του Αμστερνταμ προχωρά γρήγορα. Το σαλόνι θα διαθέτει ολοκαίνουργια εμφάνιση και διακόσμηση, διάφορες ψηφιακές καινοτομίες και θα προσφέρει μια εντελώς νέα έννοια εξυπηρέτησης και τροφοδοσίας. Επί του παρόντος, ένα μέρος του νέου lounge είναι προσβάσιμο έχοντας μια προσωρινή διαρρύθμιση. Μετά το μεγάλο opening, το Non-Schengen Crown Lounge της KLM θα προσφέρει στους πελάτες μια ξεχωριστή και αξέχαστη εμπειρία.

Γιατί ένα νέο lounge;

Η φιλοδοξία της KLM είναι να δημιουργήσει το πιο ελκυστικό lounge στον κόσμο. Αυτό που αντικατοπτρίζει το brand KLM. Η νέα φιλοσοφία του lounge ταιριάζει απόλυτα με τη στρατηγική της, η οποία επικεντρώνεται στην υψηλή φιλοξενία και την απρόσκοπτη εμπειρία του πελάτη. Το νέο σαλόνι θα συμβάλει σημαντικά στη διατήρηση των μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες της εταιρίας, παρέχοντας παράλληλα μια μοναδική ευκαιρία να καλωσορίσει νέους πελάτες.

Μια νέα μορφή lounge εμπειρίας

Η KLM στοχεύει στη δημιουργία ενός σαλονιού που θα προσφέρει μια πραγματικά εμπνευσμένη και εξατομικευμένη εμπειρία.

Το εκτός Σένγκεν Crown Lounge της KLM θα έχει νέα διακόσμηση που θα προσφέρει μια ολοκληρωμένη, νέα εμπειρία. Η KLM δημιούργησε διάφορες περιοχές για να ικανοποιήσει τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών: τη ζώνη «Polder» όπου μπορεί κανείς να εργαστεί, τη ζώνη «Sea» για να χαλαρώσει, τη ζώνη «City» για φαγητό και ποτό, την περιοχή «Dutch Mountain» για ψυχαγωγία και τη ζώνη «Sky» για fine dining.

Επιπλέον, νέα concepts στο φαγητό και ποτό, μια νέα μορφή εξυπηρέτησης από τους υπαλλήλους του lounge και οι ψηφιακές καινοτομίες, όπως η self-service πρόσβαση, θα συμβάλουν σημαντικά στην εμπειρία αυτή. Παράλληλα, η χωρητικότητα αυξάνεται για να μπορέσει να καλυφθεί η αναμενόμενη μελλοντική αύξηση των επισκεπτών διηπειρωτικών πτήσεων στο σαλόνι.

Ο σχεδιασμός του πρόσφατα ανακαινισμένου lounge έγινε από το φημισμένο ολλανδικό αρχιτεκτονικό γραφείο Concrete.

Ο πρώτος όροφος με τις περιοχές «Sea», «City» και «Polder»
Ο πρώτος όροφος με τις περιοχές «Sea», «City» και «Polder»

Το opening των δύο φάσεων

Η ανακατασκευή του νέου lounge βρίσκεται σε εξέλιξη. Το εμβληματικό Dutch House, το οποίο αποτελεί και την είσοδο του πρόσφατα ανακαινισμένου lounge, είναι πλέον σε λειτουργία.

Το νέο lounge θα ανοίξει σε δύο φάσεις. Επί του παρόντος, μέρος του νέου σαλονιού είναι προσβάσιμο και οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να πάρουν μια πρώτη εικόνα του τελικού σχεδίου. Η κατασκευή θα συνεχιστεί μέχρι το μεγάλο opening που συμπίπτει με τον εορτασμό των 100ων γενεθλίων της KLM.

Νέα τοποθεσία και εύκολη πρόσβαση

Μια από τις αλλαγές που οι επισκέπτες θα παρατηρήσουν αμέσως είναι η μεταφορά της εισόδου στην «Holland Boulevard» ανάμεσα στις αποβάθρες E και F – αντί της τρέχουσας θέσης στο επάνω επίπεδο. Χάρη στην εντυπωσιακή είσοδο του, το σαλόνι είναι πολύ εύκολο να εντοπιστεί. Οι επισκέπτες μπορούν να φτάνουν στο σαλόνι μέσω κυλιόμενης σκάλας ή ανελκυστήρα, όπου θα τους καλωσορίζουν οι προσωπικοί βοηθοί του lounge. Γρήγορη πρόσβαση στο lounge θα είναι εφικτή μέσω της σάρωσης της κάρτας επιβίβασης στα μηχανήματα self-service.

Για ερωτήσεις σχετικά με τις υπηρεσίες, οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη δική τους προσωπική συσκευή κάνοντας εγγραφή στον ψηφιακό οδηγό της KLM. Αυτό αντικαθιστά την τρέχουσα reception όπου οι επισκέπτες στέκονταν σε ουρά για ερωτήσεις.

Εναλλακτικά, οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα από τα περίπτερα της KLM ή να ζητήσουν από έναν από τους προσωπικούς βοηθούς της KLM να τους περάσουν στην ψηφιακή σειρά, βάσει της οποίας οι βοηθοί θα έρθουν σε επαφή μαζί τους και θα τους εξυπηρετήσουν.

Οι βοηθοί του lounge θα μπορούν επίσης να απαντήσουν σε γενικές ερωτήσεις σχετικά με το πρόγραμμα Flying Blue της KLM. Για πιο εξειδικευμένες ερωτήσεις σχετικά με το πρόγραμμα Flying Blue, υπάρχει δυνατότητα συνομιλίας μέσω video chat με τον επιβάτη. Όλες οι υπηρεσίες στοχεύουν στο να επιτρέψουν στους επισκέπτες να έχουν περισσότερο χρόνο για να απολαύσουν όλα όσα έχει το lounge να προσφέρει.

Εως το άνοιγμα του lounge, στην περιοχή «Polder» δεν θα υπάρχει πρόσβαση, αλλά μια προσωρινή κατασκευή θα προσφέρει επιπλέον θέσεις για να αυξηθεί η χωρητικότητα μέχρι όλες οι εργασίες να τελειώσουν.

Νέο concept στο φαγητό

Οι επισκέπτες θα μπορούν τώρα να απολαύσουν το φαγητό τους μέσα από ένα νέο concept εξυπηρέτησης  που παρέχεται από το συνεργάτη της KLM, Vermaat. Η νέα φιλοσοφία προτείνει φαγητά και ποτά υψηλής ποιότητας, με στυλ, με φρέσκα εποχιακά προϊόντα. Η περιοχή «City» είναι έτοιμη, και περιλαμβάνει σταθμό με live cooking και ποτά.

Fine dining εστιατόριο και μπαρ: Blue

Σε ένα high-end περιβάλλον στην περιοχή «Sky» του δεύτερου ορόφου, οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν (με χρέωση) εξαιρετικά γεύματα και ποτά που σερβίρονται στο fine dining εστιατόριο και παρακείμενο μπαρ «Blue». Το signature μενού του έχει δημιουργηθεί από τον Γιόρις Μπάιζενταϊκ του RIJKS®, του βραβευμένου εστιατορίου με Michelin στο Rijksmuseum, που δημιούργησε ο σεφ Τζακ Λουτέιν. Συνοδεύεται από μια εξαιρετική λίστα κρασιών που έχει συντάξει ένα νέο ταλέντο από την Ολλανδία, ο Terence Schenk. Το «Blue» προσφέρει επίσης μια ελκυστική συλλογή τυριών, αίθουσα για ποτό και εξωτερική βεράντα με εκπληκτική θέα στους διαδρόμους – μοναδική στον κόσμο. Επιπλέον, δύο ιδιωτικές τραπεζαρίες είναι διαθέσιμες για επαγγελματικές ή άλλες συναντήσεις, οι οποίες μπορούν να δεσμευτούν εκ των προτέρων με χρέωση.

Το εστιατόριο «Blue» είναι ήδη ανοιχτό και λειτουργεί πλήρως, 7 ημέρες την εβδομάδα. Το «Blue» μπαρ προσφέρει μια προσωρινή (δωρεάν) ποικιλία προϊόντων, ίδια με την επιλογή που προσφέρεται στον πρώτο όροφο. Μετά το μεγάλο άνοιγμα του νέου Crown Lounge στην περιοχή non-Schengen, το μπαρ «Blue»  θα προσφέρει φαγητό και ποτό μόνο με χρέωση.

Το Dutch Mountain

Τον Δεκέμβριο του 2018 ξεκίνησε η λειτουργία της περιοχής «Dutch Mountain». Η περιοχή αυτή προσφέρει μια μοναδική εμπειρία όπου οι πελάτες μπορούν να περάσουν τον χρόνο τους με διάφορες μορφές ψυχαγωγίας:

  • Έναν χώρο για εργασία που έχει δημιουργηθεί ώστε να διευκολύνει την επαφή μεταξύ των επιβατών
  • TV room
  • DJ booth για special events, με τα πρώτα να έχουν λάβει χώρα το καλοκαίρι του 2019
  • Χώροι brand experience*
  • Εκθέσεις με θέμα την ολλανδική κληρονομιά και την KLM

* Μέχρι το καλοκαίρι του 2019 οι χώροι αυτοί χρησιμοποιούνται προσωρινά ως χώροι αναμονής των επιβατών του lounge. Κατά τη διάρκεια αυτού του διαστήματος δεν θα λαμβάνουν χώρα οργανωμένα events.   

Καμπίνες ύπνου

Στην περιοχή «Sea», οι πελάτες θα βρουν ντους και καμπίνες ύπνου και μια ατμόσφαιρα σχεδιασμένη για να χαλαρώνει και να δίνει ενέργεια. Οι πολυτελείς καμπίνες ύπνου προσφέρουν μια ιδιωτική και άνετη ατμόσφαιρα – το ιδανικό περιβάλλον για ποιοτικό ύπνο και ένα χαλαρωτικό διάλειμμα μετά από ένα μακρύ ταξίδι ή transfer.

Χαρακτηριστικά των καμπινών:

  • Πρόσβαση με κωδικό ψηφιακού κλειδιού
  • Κρεβάτι Queen size με πολυτελή κλινοσκεπάσματα και πετσέτα
  • Ιδιωτικός νεροχύτης με amenities
  • Δωρεάν Wi-Fi και διεθνές σύστημα παροχής ρεύματος
  • Τηλεόραση LED / LCD με προσωπικό μήνυμα υποδοχής και διάφορα τηλεοπτικά κανάλια

Οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση για τις καμπίνες ύπνου μέσω του Lounge Guide πριν από την αναχώρηση, ή μέσω του προσωπικού του lounge. Το κόστος εξαρτάται από τη χρονική περίοδο που δεσμεύεται ο χώρος. Οι 3 ώρες κοστίζουν 49,50 ευρώ ή 12,400 μίλια και οι 5 ώρες 75 ευρώ ή 18,800 μίλια. Οι καμπίνες ύπνου είναι διαθέσιμες μόνο για ατομική χρήση, κατά τη διάρκεια  των ωρών λειτουργίας του καθιστικού – οι διανυκτερεύσεις δεν είναι δυνατές.

Η περιοχή «Sea», συμπεριλαμβανομένων των 20 καμπινών ύπνου, ξεκίνησαν την λειτουργία τους το καλοκαίρι του 2019.

Περιορίζοντας την ενόχληση

Το σαλόνι θα παραμείνει ανοιχτό κατά τη διάρκεια όλων των ανακαινίσεων. Παρόλα αυτά, ο θόρυβος και η μικρότερη χωρητικότητα δεν μπορούν να αποφευχθούν τελείως. Ως εκ τούτου, ορισμένες εγκαταστάσεις μπορεί να είναι εκτός λειτουργίας για κάποιο χρονικό διάστημα. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η KLM θα κάνει ό, τι είναι δυνατόν για να διατηρήσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελατών.

Κανόνες εισόδου μετά το opening

Οι παρακάτω πελάτες θα είναι ευπρόσδεκτοι στο νέο σαλόνι χωρίς χρέωση:

  • Επιβάτες Business Class
  • Μέλη Flying Blue Platinum και Gold, + 1 επισκέπτης (επιπλέον επισκέπτες έναντι χρέωσης)
  • Μέλη SkyTeam Elite Plus + 1 επισκέπτης
  • Τα μέλη της Flying Blue Petroleum

Ολοι οι υπόλοιποι πελάτες της Air France και της KLM είναι ευπρόσδεκτοι έναντι χρέωσης.

Δείτε την πορεία της KLM σε φωτογραφίες: