292
Η λεωφ. Συγγρού μποτιλιαρισμένη στην άνοδο. Η «χωρητικότητα» της Πανεπιστημίου μειώθηκε στο μισό για τα αυτοκίνητα, με συνέπεια το πρόβλημα να φτάσει πέρα από τον Δήμο Αθηναίων | ΙΝΤΙΜΕΝΕWS/ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ

Ο Μεγάλος Περίπατος έγινε Μεγάλο Μποτιλιάρισμα

Protagon Team Protagon Team 15 Ιουνίου 2020, 11:21
Η λεωφ. Συγγρού μποτιλιαρισμένη στην άνοδο. Η «χωρητικότητα» της Πανεπιστημίου μειώθηκε στο μισό για τα αυτοκίνητα, με συνέπεια το πρόβλημα να φτάσει πέρα από τον Δήμο Αθηναίων
|ΙΝΤΙΜΕΝΕWS/ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ

Ο Μεγάλος Περίπατος έγινε Μεγάλο Μποτιλιάρισμα

Protagon Team Protagon Team 15 Ιουνίου 2020, 11:21

Οι φόβοι που υπήρχαν ήδη από το βράδυ της Κυριακής, όταν σημειώθηκε μποτιλιάρισμα –καίτοι στην καρδιά του Ιουνίου– στο κέντρο της Αθήνας εξαιτίας των νέων μέτρων που εφαρμόστηκαν στην οδό Πανεπιστημίου, ελέω του Μεγάλου Περιπάτου, επιβεβαιώθηκαν το πρωί της Δευτέρας: κυκλοφοριακό χάος και μεγάλες καθυστερήσεις περίμεναν τους οδηγούς ΙΧ, οι οποίοι προκειμένου να πάνε στις δουλειές τους είδαν τη συμφόρηση να ξεκινά από το ύψος του Αγίου Σώστη στη λεωφ. Συγγρού!

Ο λόγος είναι ότι από την Κυριακή, η Πανεπιστημίου, ένας από τους πιο νευραλγικούς οδικούς άξονες της πρωτεύουσας, «έχασε» δύο λωρίδες, οι οποίες ετοιμάζονται από τους υπαλλήλους του Δήμου Αθηναίων για να δοθούν σε πεζούς και ποδηλάτες. Το αποτέλεσμα ήταν οδηγοί να χρειάζεται να κάνουν 40 λ. ως και μία ώρα για να φτάσουν από τη Νέα Σμύρνη στο Σύνταγμα.

Ηδη από το βράδυ της Κυριακής και έχοντας να αντιμετωπίσει τον προβληματισμό, αν όχι κάτι χειρότερο, των Αθηναίων, ο δήμαρχος της πόλης Κώστας Μπακογιάννης είχε ζητήσει με ανάρτησή του από τους πολίτες να κάνουν υπομονή (εδώ). «Κάθε αρχή είναι δύσκολη, αλλά ποιος θα μπορούσε σήμερα να φανταστεί αλλιώς την Δ. Αρεοπαγίτου, την Απ. Παύλου ή την Ερμού; Ίσως χρειαστεί λίγη υπομονή στην αρχή, για να φτάσουμε σε μία Αθήνα που δεν θα αποκλείει κανέναν. Ανοιχτή για όλους», έγραψε μεταξύ άλλων ο κ. Μπακογιάννης.

Μια βασική ένσταση ωστόσο είναι ότι ο δήμαρχος Αθηναίων επέλεξε αυτήν τη στιγμή για να δρομολογήσει το σχέδιο του Μεγάλου Περιπάτου, με την απόδοση στους πεζούς και στους ποδηλάτες δημόσιου χώρου, δυσκολεύοντας ταυτόχρονα την οδήγηση ΙΧ στην πρωτεύουσα, μολονότι λόγω κορονοϊού υπάρχει σύσταση για χρήση του αυτοκινήτου και αποφυγή των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News