354
Πάνω από 66 εκατ. ευρώ κοστίζει αυτός ο πίνακας του Μιχαήλ Αγγέλου | Yulong Eco-Materials Limited

Κινεζική εταιρία οικοδομικών υλικών το γυρίζει στην Τέχνη και αγοράζει έναν Μικελάντζελο

Protagon Team Protagon Team 26 Νοεμβρίου 2018, 18:21
Πάνω από 66 εκατ. ευρώ κοστίζει αυτός ο πίνακας του Μιχαήλ Αγγέλου
|Yulong Eco-Materials Limited

Κινεζική εταιρία οικοδομικών υλικών το γυρίζει στην Τέχνη και αγοράζει έναν Μικελάντζελο

Protagon Team Protagon Team 26 Νοεμβρίου 2018, 18:21

Μια κινεζική εταιρία οικοδομικών προϊόντων αποφάσισε να κάνει ριζική… στροφή και να ασχοληθεί με έναν τομέα που θεωρεί πως είναι απείρως πιο προσοδοφόρος.

Η Yulong Eco-Materials Limited, σύμφωνα με το CNN, άλλαξε το όνομά της και την εταιρική της στρατηγική, ώστε να μπορεί να επικεντρωθεί στην αγορά έργων τέχνης, αρχής γενομένης με έναν πανάκριβο πίνακα του Μιχαήλ Άγγελου.

Η εταιρία δήλωσε ότι θα είναι πλέον γνωστή ως Millennium Fine Art Limited, ανακοινώνοντας ταυτόχρονα πως το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση θα είναι η αγορά του σπάνιου πίνακα «Σταύρωση» του Μιχαήλ Άγγελου, έναντι 66 εκατ. ευρώ (75 εκατ. δολάρια).

Ο πίνακας φιλοτεχνήθηκε στα μέσα του 16ου αιώνα

Αν και η συμφωνία εξακολουθεί να εξαρτάται από την τελική έγκριση του πωλητή – έναν απόγονο της διάσημης οικογένειας των Μεδίκων, στους οποίους ανήκει ο πίνακας – με την είδηση της αγοράς, οι μετοχές της κινεζικής εταιρίας αυξήθηκαν πάνω από 25%!

Είχε προηγηθεί, τον Αύγουστο, η ανακοίνωση της αγοράς του Millennium Sapphire, ενός κοσμήματος 61.500 καρατίων, για 45 εκατομμύρια ευρώ.

Φυσικά, τα κινεζικά ΜΜΕ εξακολουθούν να αναρωτιούνται για ποιο λόγο η εταιρεία μετατόπισε το επίκεντρο των οικονομικών της δραστηριοτήτων από το… σκυρόδεμα στην τέχνη, ωστόσο η αλήθεια είναι πως τα τελευταία χρόνια η Yulong «έμπαινε» διαρκώς μέσα.

«Η μετατόπιση από τα οικοδομικά υλικά στην τέχνη είναι μια περίεργη στρατηγική, για να είμαστε σίγουροι», σημειώνει το CNN, προσθέτοντας πως το όλο κλίμα μυστικότητας δεν βοηθάει και η υπαγωγή της εταιρίας σε τράπεζες των νησιών Καϊμάν, γνωστού φορολογικού παραδείσου.

Βέβαια, το γενικό ερώτημα είναι τί μπορεί να κάνει μια εταιρία έχοντας στην κατοχή της έναν τόσο ακριβό πίνακα, με το αμερικανικό ειδησεογραφικό δίκτυο να υποστηρίζει πως το πιθανότερο που θα συμβεί θα είναι ο πίνακας μαζί με το πανάκριβο κόσμημα να βγουν σε «περιοδεία» ανά τον κόσμο, με τους φιλότεχνους να πληρώνουν αδρά προκειμένου να θαυμάσουν αμφότερα τα αντικείμενα.

«Υπάρχει επίσης μια σκέψη να εκτεθούν σε διάφορα μουσεία ή ακόμη και να γυριστούν μέχρι και τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ γι’ αυτά τα δυο έργα τέχνης», υπογραμμίζει το CNN, ενώ υπάρχει και πρόβλεψη για το κόσμημα να χρησιμοποιηθεί μέχρι και σε μια μεγάλη χολιγουντιανή παραγωγή τύπου Mission Impossible.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

3

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...