259
Η παραλαβή των βραβείων και τα χαμόγελα της επιτυχίας: δεξιά ο Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης και δίπλα του ο Γιάννης Τσίχλης | aea.gr

Εξι νέα βραβεία για την Grecotel στα Greek Tourism Awards 2018

Protagon Team Protagon Team 22 Μαρτίου 2018, 18:45
Η παραλαβή των βραβείων και τα χαμόγελα της επιτυχίας: δεξιά ο Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης και δίπλα του ο Γιάννης Τσίχλης
|aea.gr

Εξι νέα βραβεία για την Grecotel στα Greek Tourism Awards 2018

Protagon Team Protagon Team 22 Μαρτίου 2018, 18:45

Eξι χρυσά βραβεία στα Greek Tourism Awards 2018 απέσπασε η Grecotel S.A., η πασίγνωστη αλυσίδα ξενοδοχείων στην Ελλάδα, στην Τελετή Απονομής που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 20 Μαρτίου, στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος.

Οι νέες διακρίσεις της Grecotel ήρθαν λόγω της πολυτελούς διαμονής που απολαμβάνει κάθε επισκέπτης των Hotels και Resorts της, καθώς και για την digital εμπειρία και πλοήγηση που προσφέρει σε κάθε χρήστη του website της.

Συγκεκριμένα, τα βραβεία που έλαβε η εταιρεία αφορούν έξι διαφορετικές κατηγορίες του διαγωνισμού:

-Χρυσό Βραβείο Guest Experience – Personalized & tailor-made experiences | Grecotel Hotels & Resorts.

-Χρυσό Βραβείο Digital Tourism – Digital presence & online communication | Grecotel Hotels & Resorts.

-Χρυσό Βραβείο Hotels & Resorts – Luxury hotel / resort | Corfu Imperial Grecotel Exclusive Resort | Grecotel S.A.

-Ασημένιο Βραβείο Gastronomy – Αριστεία ή καινοτομία στον τομέα του F&B | Hotels & Resorts.

-Ασημένιο Βραβείο Digital Tourism – Social Media Strategy | Hotels & Resorts.

-Ασημένιο Βραβείο Branding / Public Relations / People Strategy – Content marketing strategy | Hotels & Resorts.

Εκ μέρους της Grecotel – Ομιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη, τα βραβεία παρέλαβαν οι Γιάννης Τσίχλης, Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης και Πένη Ξυπολιά, καθώς και στελέχη της Interweave, συνεργάτη της Grecotel για την digital παρουσία της.

Από το 1975, έτος ίδρυσης του Ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη, η Grecotel S.A., τα ξενοδοχεία της, ο ιδρυτής και η διοίκηση του Ομίλου έχουν λάβει περισσότερα από 2.000 βραβεία και διακρίσεις για τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, την ικανοποίηση των επισκεπτών, τη συνεισφορά στην αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, το κοινωνικό έργο, καθώς και τις πρωτοβουλίες για τη διατήρηση της περιβαλλοντικής και πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας.