406
Το μήκους 420 μέτρων νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχει δέσει στον Πειραιά, στο παρθενικό του ταξίδι προς το Ρότερνταμ | COSCO

O Πειραιάς υποδέχθηκε το μεγαλύτερο πλοίο στην ιστορία του

Protagon Team Protagon Team 26 Φεβρουαρίου 2018, 11:10
Το μήκους 420 μέτρων νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχει δέσει στον Πειραιά, στο παρθενικό του ταξίδι προς το Ρότερνταμ
|COSCO

O Πειραιάς υποδέχθηκε το μεγαλύτερο πλοίο στην ιστορία του

Protagon Team Protagon Team 26 Φεβρουαρίου 2018, 11:10

Το επιβλητικό Cosco Shipping Taurus, το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς κοντέινερ που έχει ναυπηγηθεί στην Κίνα και ένα από τα μεγαλύτερα στον κόσμο, έδεσε τα ξημερώματα στη δυτική προβλήτα ΙΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (ΣΕΠ ΑΕ, θυγατρική της κινεζικής COSCO), υποβοηθούμενο από πέντε ρυμουλκά.

28276471_10215796701298504_7725236078331043891_n

Το Cosco Shipping Taurus – ένα από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που έχει υποδεχτεί ποτέ το λιμάνι του Πειραιά- έχει μήκος 400 μέτρων και δυνατότητα μεταφοράς 20.000 εμπορευματοκιβωτίων 20 ποδών και πραγματοποιεί το παρθενικό του ταξίδι από την Κίνα προς το Ρότερνταμ, με ενδιάμεσο σταθμό τον Πειραιά.

cosco

Ο κινεζικός πλωτός γίγαντας  σχεδιάστηκε από τη θυγατρική της Κρατικής Εταιρείας Ναυπηγικής Βιομηχανίας της Κίνας (CSSC), με την κατασκευή του να ολοκληρώνεται το 2018 (φωτογραφίες από τη ναυπήγησή του κάτω), έχει μήκος 399,82 μέτρα και πλάτος 58,72 μέτρα και είναι εξοπλισμένος για 1.000 teu ψυκτικής χωρητικότητας (teu είναι η μονάδα μέτρησης  για την χωρητικότητα των εμπορευματοκιβωτίων).

taurus_128279745_10215515580749018_2935981667833491680_n28277156_10215515583349083_3103910277915557778_n

Το «China Cosco Taurus» που είναι «αδελφό» πλοίο με το «China Cosco Aries», είναι ένα από τα Giga Carriers, όπως αποκαλούνται τα κολοσσιαία αυτά πλοία άνω των 18.000 teu, που υπηρετούν τον νέο «θαλάσσιο» Δρόμο του Μεταξιού, ο οποίος ενώνει την Κίνα με την Ευρώπη.

Ο  Πειραιάς είναι ένα από τα λίγα λιμάνια στην Ευρώπη που μπορεί να τα εξυπηρετήσει. Τόσο λόγω βάθους και μήκους όσο και λόγω του εξοπλισμού γερανών που απαιτείται για τη φορτοεκφόρτωσή τους.

 

28379590_10215515582549063_9092750010301237737_n

Η προβλήτα ΙΙΙ, που έχει ολοκληρωθεί στο μεγαλύτερο μέρος της, θα μπορεί να υποδέχεται ταυτόχρονα δύο τέτοια πλοία με δυναμικότητα μεταφοράς 20.000 εμπορευματοκιβωτίων 20 ποδών (teu). Οι δυνατότητες της νέας προβλήτας  εδραιώνουν το λιμάνι του Πειραιά σε ένα από τα μεγαλύτερα σύγχρονα ευρωπαϊκά λιμάνια. Με την ολοκλήρωση των έργων, η χωρητικότητα των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ θα αυξηθεί σε 6,2 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια από 5,5 εκατ. που ήταν μέχρι τώρα. Επιπλέον ένα εκατομμύριο εμπορευματοκιβώτια μπορεί να διαχειριστεί ετησίως και η προβλήτα Ι του ΟΛΠ.

cosco_provlitas_3_1_2016

Με την ευκαιρία του κατάπλου του Taurus, η θυγατρική της Cosco στον Πειραιά ΣΕΠ ΑΕ πραγματοποιεί σήμερα τα ανεπίσημα εγκαίνια της προβλήτας ΙΙΙ που αναμένεται να ολοκληρωθεί αργότερα φέτος αλλά λειτουργεί ήδη πιλοτικά. Το συνολικό ύψος της επένδυσης ανέρχεται στα 230 εκατομμύρια ευρώ.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...