Advertisement

582
H Ιωάννα Μπέλλα ξεσπάει σε κλάμματα μετά την αυστηρή κριτική που δέχτηκε στο Greece Next Top Model | CreativeProtagon

Μήπως ήσασταν αυστηροί με την Ιωάννα Μπέλλα;

Λίλα Σταμπούλογλου Λίλα Σταμπούλογλου 12 Σεπτεμβρίου 2018, 19:10
H Ιωάννα Μπέλλα ξεσπάει σε κλάμματα μετά την αυστηρή κριτική που δέχτηκε στο Greece Next Top Model
|CreativeProtagon

Μήπως ήσασταν αυστηροί με την Ιωάννα Μπέλλα;

Λίλα Σταμπούλογλου Λίλα Σταμπούλογλου 12 Σεπτεμβρίου 2018, 19:10

Βλέποντας τη σκηνή απ’ τα κάστινγκ του «Greece Next Top Model», όπου οι κριτές έχουν βάλει στον τοίχο μια κοπέλα, την Ιωάννα Μπέλλα, και την κριτικάρουν αυστηρά επειδή έχει κάνει αισθητικές επεμβάσεις, πραγματικά στεναχωρήθηκα. Η κοπέλα είχε βάλει στήθος, υαλουρονικό στα χείλη και ψεύτικες βλεφαρίδες. Το αποτέλεσμα δεν ήταν άσχημο, και η κοπέλα ήταν ούτως ή άλλως κορίτσαρος δυο μέτρα, το ίδιο θα ήταν και χωρίς τις επεμβάσεις. Οι κριτές, ωστόσο, αν και τους άρεσε, αν και πίστευαν ότι έχει τα προσόντα για μοντέλο, θεώρησαν ότι πρέπει να την κόψουν, μόνο και μόνο εξαιτίας των επεμβάσεων. Και να της τα χώσουν, σαν να έκανε έγκλημα.

Η ίδια ατμόσφαιρα επικρατούσε και στα σόσιαλ μίντια, με τους περισσότερους να ειρωνεύονται χαιρέκακα την κοπέλα, και να συμφωνούν με τη στάση της επιτροπής: «Και μόνο που κράζουν τις πειραγμένες γυναίκες θα τους βλέπω φανατικά κιόλας! Μπράβο και στους 4». Ε, όχι και μπράβο επειδή τέσσερις άνθρωποι έκραξαν έτσι μια κοπελίτσα για δυο αισθητικές επεμβάσεις. Και περισσότερες να ήταν, πάλι θα ήταν άσχημο να της συμπεριφέρονταν έτσι. Μόνο τον χάρακα δεν έβγαλαν, να της χτυπήσουν την παλάμη για να συμμορφωθεί.

Δεν λέω ότι πρέπει να ενθαρρύνουμε το πλαστικό πρότυπο, αλλά μήπως κι αυτός δεν είναι ο κατάλληλος τρόπος για να το αποδυναμώσουμε; Το να είμαστε υπέρ του δέοντος αυστηροί με μια κοπέλα που έκανε αισθητικές επεμβάσεις, το να την κάνουμε να νιώθει άσχημα για μια επιλογή της και να την απορρίπτουμε με τέτοια σκληρότητα, μήπως τελικά μας πάει στο άλλο άκρο;

Άσε που στη συγκεκριμένη περίπτωση, μου φάνηκε και κάπως υποκριτικό. Μια κριτική επιτροπή που αξιολογεί κορίτσια που θέλουν να γίνουν μοντέλα, να απορρίπτει τις αισθητικές επεμβάσεις. Να εμφανίζεται μπροστά της κορίτσι πανέμορφο, ψηλό, σαν τα κρύα τα νερά, και να το στέλνει από εκεί που ήρθε επειδή έβαλε στήθος και υαλουρονικό στα χείλη. Σιγά καλέ!

Δεν παρεμβαίνουν δηλαδή τα μοντέλα στο σώμα τους; Μόνο η Ιωάννα Μπέλλα κάθισε στην καρέκλα του πλαστικού χειρουργού; Μια βόλτα στο Διαδίκτυο να κάνεις, θα δεις ένα σωρό δημοσιεύματα για μοντέλα, με το πριν και το μετά τους. Μικρές ή μεγαλύτερες επεμβάσεις στην εικόνα τους: λίγο πιο ζουμερά χείλη, λίγο μεγαλύτερο στήθος, ένα ανεπαίσθητο πείραγμα της μύτης, οι περισσότερες έχουν κάνει το κατιτίς τους. Και για να είμαστε ειλικρινείς, αυτές οι αλλαγές συνήθως ενισχύουν την καριέρα ενός μοντέλου.

Ειδικός δεν είμαι, αλλά δεν θέλει να είσαι και ειδικός για να καταλάβεις ότι μικροεπεμβάσεις έστω, έχουν κάνει όλες. Και μεγαλοεπεμβάσεις ακόμα. Αυτή η Μπέλα Χαντίντ, άλλη ήταν κι άλλη έγινε. Φαντάζομαι σε κάποιες θα τους το λένε και οι ατζέντηδες: πήγαινε κόψε λίγο τη μύτη σου, κοριτσάκι μου, να γράφεις καλύτερα στο φακό. Αισθητική επέμβαση και μόδα, κάνουν στενή παρέα. Κι εδώ κάποιοι μας λένε ότι μια κοπελίτσα που έβαλε στήθος και χείλη δεν μπορεί να προχωρήσει.

Η στάση που κράτησε επιτροπή και κοινό απέναντι στην Ιωάννα Μπέλλα, φανερώνει ότι στην προσπάθειά μας να καταπολεμήσουμε το πρότυπο της πλαστικής κούκλας, έχουμε μάλλον δαιμονοποιήσει το θέμα «πλαστικές». Βεβαίως υπάρχουν και υπερβολές, βεβαίως υπάρχουν και παραδείγματα τραγικών μεταμορφώσεων, που μοιάζουν με τερατογενέσεις, βεβαίως και δεν πρέπει να ενθαρρύνουμε τα νέα κορίτσια να επεμβαίνουν στο σώμα και στο πρόσωπό τους εύκολα και χωρίς σκέψη, αλλά.. όπα! Το να κάνει κάποιος αισθητικές επεμβάσεις δεν είναι κακό, ούτε αξίζει τέτοιου κραξίματος και θεαματικής απόρριψης, όπως αυτής που έζησε η έρμη η Ιωάννα στο «Greece Next Top Model».

Υ.Γ.: Κι αν πρέπει να τα χώσουμε σε κάποιον, ας τα χώσουμε στους γονείς που δεν σου μαθαίνουν πώς να έχεις αυτοπεποίθηση χωρίς να έχεις το ντεκολτέ της Μόνικα Μπελούτσι και χωρίς τα χείλη της Αντζελίνα Τζολί.