422
| Menelaos Myrillas / SOOC

Απολυτήριο πλαστό και διαγωγή κοσμιοτάτη …

Απολυτήριο πλαστό και διαγωγή κοσμιοτάτη …

 «…Εξετάσεις πιστοποίησης για όσους έχουν εντοπιστεί στο Δημόσιο με παράτυπους τίτλους σπουδών προγραμματίζει μέσα στους επόμενους μήνες το υπουργείο Παιδείας, αφού σύμφωνα με υψηλόβαθμη πηγή τα περιστατικά απολυτηρίων λυκείου που χρήζουν εκ νέου νομιμοποίησης ξεπερνούν τις 2,5 χιλιάδες! “Έχουμε ψάξει το θέμα και έχουμε βρει ήδη τόσα απολυτήρια. Μετά τις Πανελλαδικές προσανατολιζόμαστε να γίνουν οι εξετάσεις αυτές”, ανέφερε η ίδια πηγή στην “Α”. Πρόκειται για απολυτήρια που δίνουν διάφορα ιδιωτικά σχολεία σε “εικονικούς” μαθητές. Σχετικά περιστατικά, όπως αυτά που αφορούν ναυτικά, επί το πλείστον, λύκεια του Πειραιά, έχουν ήδη δει το περασμένο διάστημα το φως της δημοσιότητας…»

                                                                                                            Εφημερίδα Αυγή, 21/5/2016

Είμαι 32 ετών και θέλω πολύ να πιστέψω σ’ ένα σύστημα αξιοκρατίας και αξιολόγησης. Η παραπάνω είδηση όμως είναι από εκείνες που σου δίνουν το ερέθισμα να αναρωτηθείς …

  • Στην Ελλάδα των Μνημονίων η ατιμωρησία γεννά τη διαφθορά ή το αντίθετο;
  • Από πότε η πλαστογραφία δεν τιμωρείται με απόλυση και αυτεπάγγελτη δίωξη;
  • Τι γίνεται με την τιμωρία των… συνεργών που έδωσαν εν λευκώ πλαστά απολυτήρια;
  • Άραγε, παρανόμησαν αφιλοκερδώς ή με το αζημίωτο;
  • Το υπουργείο Παιδείας προέβη στην εν λόγω απόφαση, υιοθετώντας τη λογική της… δεύτερης ευκαιρίας και της επανένταξης των απολωλότων προβάτων;
  • Κύριε υπουργέ, πώς θα σας φαινόταν η ιδέα να ξεκινήσει η εφαρμογή του περιβόητου «κόφτη»
  • Από τους 2.500 εντοπισθέντες με παράτυπους τίτλους σπουδών;
  • Και μία πιο… τολμηρή πρόταση: Τι θα λέγατε για αναδρομική επιστροφή μισθών;
  • Λαϊκισμός ή δικαιοσύνη;
  • Διαβάζοντας την παραπάνω είδηση, ποιος δεν ένιωσε το λιγότερο ντροπή  για τους νόμιμους  πτυχιούχους, μεταπτυχιακούς, κατόχους διδακτορικών που υπέστησαν την ήττα της απόρριψης και αναγκάστηκαν να μεταναστεύσουν, για να αναζητήσουν την τύχη τους;
  • Αραγε, αναλογίστηκαν οι αρμόδιοι ότι οι έχοντες πλαστά πτυχία ενισχύουν τη δυσλειτουργία του Δημοσίου και υπογραμμίζουν την αντιπαραγωγικότητα;
  • Πόσο απλό είναι τέτοιες αποφάσεις να προκαλέσουν συνολική και απόλυτη απαξίωση της εκπαίδευσης;
  • Πώς επιβραβεύεται η συνέπεια, η υπακοή στους νόμους, η αξιοσύνη;
  • Διαχρονικά, πόσο εύκολο και σύνηθες ήταν σε αυτή τη χώρα το παράλογο να φαίνεται λογικό;
  • Και τι θα γίνει πια με εκείνο το δόλιο το κοινόν περί δικαίου αίσθημα;

Υ.Γ.1 «Κατά συνέπεια η αδικία  είναι το δεύτερο σε μέγεθος εκ των κακών. Αλλά εκείνο, το οποίο είναι αληθινά το μέγιστο και το πρώτο μεταξύ όλων, είναι το να μη τιμωρείται κανείς, ενώ αδικεί».

Πλάτωνας

Υ.Γ.2 Στην Ελλάδα του 2016, δεν υπάρχουν ιερές αγελάδες… Εκλείπει εδώ και χρόνια ο λόγος ύπαρξης της οποιασδήποτε βδέλλας του συστήματος! Μην ξεχνάτε ότι το εν λόγω σκουλήκι εξειδικεύεται στην… αφαίμαξη!

Υ.Γ.3 Θα ευχόμουν «περαστικά» σε όσους θεωρήσουν ότι η παραπάνω άποψη είναι ιδωμένη μέσα από κομματικά γυαλιά, αλλά δυστυχώς ο ασθενής είναι εδώ και πολύ καιρό νεκρός…

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News