385
Τα ταξί-μοτοσυκλέτες είναι εξαιρετικά διαδεδομένα στην Μπανγκόκ | Shutterstock

Ανταλλαγή «μαφιόζικων» χτυπημάτων μεταξύ ταξιτζήδων στην Μπανγκόκ

Protagon Team Protagon Team 22 Ιουνίου 2019, 09:05
Τα ταξί-μοτοσυκλέτες είναι εξαιρετικά διαδεδομένα στην Μπανγκόκ
|Shutterstock

Ανταλλαγή «μαφιόζικων» χτυπημάτων μεταξύ ταξιτζήδων στην Μπανγκόκ

Protagon Team Protagon Team 22 Ιουνίου 2019, 09:05

Στους δρόμους της πρωτεύουσας της Ταϊλάνδης, Μπανγκόκ, έχει ξεσπάσει μια αιματηρή διαμάχη μεταξύ των μοτοσικλετιστών οδηγών ταξί που θυμίζει μαφιόζικο ξεκαθάρισμα λογαριασμών.

Το περασμένο Σάββατο, εκπρόσωποι δύο διαφορετικών οργανώσεων ταξί ήρθαν σε αντιπαράθεση ανταλλάσσοντας αρχικά γροθιές, ύστερα μαχαιριές και στο τέλος πυροβολισμούς.

Αποτέλεσμα: δύο άνθρωποι έχασαν την ζωή τους και αρκετοί τραυματίστηκαν. Βετεράνοι αστυνομικοί ισχυρίζονται ότι η συγκεκριμένη διαμάχη ήταν μακράν η χειρότερη που έχει λάβει χώρα στην Μπανγκόκ.

Σύμφωνα με τον Guardian, ένας αυτόπτης μάρτυρας υποστηρίζει ότι ο καβγάς ξέσπασε λόγω του ότι οι πιάτσες των ταξί που κατέλαβαν οι δύο οργανώσεις βρίσκονταν σε απόσταση αναπνοής.

«Ξαφνικά ήρθαν σε αντιπαράθεση και στη συνέχεια η κατάσταση ξέφυγε», τόνισε ο Μπουμέ Τσαλιμπούν, ο μοτοσικλετιστής ταξιτζής που παρακολούθησε από απόσταση… ασφαλείας την διαμάχη.

«Στην αρχή νόμιζα ότι πρόκειται για μια έναν απλό καβγά αλλά ξαφνικά άκουσα πυροβολισμούς. Φοβήθηκα για την ζωή μου», είπε κλείνοντας ο αυτόπτης μάρτυρας.

Σε μια πόλη όπως η Μπανγκόκ, όπου η κίνηση στους δρόμους είναι πολύ συχνά ασφυκτική, τα ταξί-μοτοσικλέτες προσφέρουν μια διέξοδο για τους τουρίστες και τα 8,3 εκατομμύρια μόνιμων κατοίκων της πρωτεύουσας.

Ο μέσος όρος των μοτοσικλετιστών-ταξιτζήδων κερδίζει περίπου 600 μπατ (17 ευρώ) την ημέρα.

Από τον περασμένο μήνα υπήρχαν 104.134 αναγνωρισμένα ταξί-μοτοσικλέτες στην πόλη, και πάνω από 6.000 επίσημα σημεία παραλαβής (πιάτσες ταξί).

Οι οδηγοί ταξί της Μπανγκόκ

Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών της χώρας, ο ανταγωνισμός και η βία μεταξύ των οδηγών αυξήθηκε από τον Οκτώβριο του 2017, όταν έκανε την εμφάνισή της η εφαρμογή Grab, αντίστοιχη του Uber.

Μόνο και μόνο η λέξη grab (άρπαξε) που επέλεξαν οι δημιουργοί της εφαρμογής προκαλεί ερωτηματικά. Διότι η «αποστολή» των οδηγών που χρησιμοποιούν το app είναι ακριβώς αυτή: να «αρπάξουν» ναύλους από τους τοπικούς χειριστές, χρεώνοντας σε πολλές περιπτώσεις τα μισά χρήματα.

Οι οδηγοί της εφαρμογής Grab

Οπως συνέβη και στην Αθήνα με την Uber όπου το συνδικάτο των ταξιτζήδων αντέδρασε έντονα κατά της εφαρμογής με αποτέλεσμα να μην επιτρέπεται η λειτουργία της στην χώρα έτσι και οι Ταϊλανδοί ταξιτζήδες αντιδρούν απέναντι στην Grab, έχοντας βέβαια εντελώς άλλη προσέγγιση.

Λόγω του περιστατικού με τους πυροβολισμούς, οι αστυνομία της πόλης αποφάσισε να κλείσει μέχρι νεοτέρας τις πιάτσες ταξί στην περιοχή, ενώ η παρουσία ένστολων έχει αυξηθεί σημαντικά στα σημεία όπου οι πιθανότητες να ξεσπάσει κάποιο βίαιο περιστατικό είναι αυξημένες.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...