555
Η Τζέιν Φόντα στην 92η απονομή των βραβείων Οσκαρ | REUTERS

Τζέιν Φόντα: Τέλος οι άντρες, τέλος οι πλαστικές

Protagon Team Protagon Team 14 Φεβρουαρίου 2020, 17:31
Η Τζέιν Φόντα στην 92η απονομή των βραβείων Οσκαρ
|REUTERS

Τζέιν Φόντα: Τέλος οι άντρες, τέλος οι πλαστικές

Protagon Team Protagon Team 14 Φεβρουαρίου 2020, 17:31

Μπορεί η Τζέιν Φόντα να έχει μπει στην ένατη δεκαετία της ζωής της, μα είναι πιο «σχετική» από ποτέ. Το πρωί την βλέπουμε να διαδηλώνει για το κλίμα στην Ουάσινγκτον και το βράδυ σε κάποιο κόκκινο χαλί –την Κυριακή απένειμε το Οσκαρ καλύτερης ταινίας στα «Παράσιτα». Και στις δύο περιπτώσεις φαίνεται εκθαμβωτική: Πώς τα καταφέρνει;

Σύμφωνα με την ίδια, απλώς προσπαθεί να μη δίνει τόσο πολύ σημασία στην εξωτερική της εμφάνιση, λέγοντας πως τα σικάτα ρούχα που φορά δεν είναι παρά ένα προσωπείο, που μάλιστα είναι και άβολο. Ομως δεν ήταν πάντα το ίδιο «άνετη» με τον εαυτό της.

«Δεν μπορώ να προσποιούμαι πως δεν είμαι ματαιόδοξη, αλλά δεν θα υπάρξουν άλλες πλαστικές επεμβάσεις. Δεν πρόκειται να κόψω τίποτε άλλο από μένα. Πρέπει να δουλεύω κάθε μέρα το θέμα της αποδοχής μου, κάτι που δεν είναι καθόλου εύκολο για μένα» δήλωσε στο περιοδικό Elle Canada.

Η Τζέιν Φόντα σε μία ομιλία της τον προηγούμενο μήνα, έξω από το καπιτώλιο. «Θα είμαι εδώ, κάθε Παρασκευή, βρέξει χιονίσει, γιατί με ενέπνευσε αυτή η κινητοποίηση των νέων ανθρώπων και θα τη στηρίξω», είχε πει

Η εμβληματική ηθοποιός μίλησε και για την μάχη της με την βουλιμία, την οποία μπόρεσε να θέσει υπό έλεγχο αφότου έκλεισε τα 40 της και αποκάλυψε πως πλέον αποσκοπεί να είναι πιο ειλικρινής και «ανοιχτή» με τους θαυμαστές της.

Ετσι, όταν δεν κάνει αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προωθήσει τις ακτιβιστικές της δράσεις, ποστάρει φωτογραφίες που δείχνουν την ανθρώπινη και όχι την χολιγουντιανή πλευρά της, όπως όταν ανέβασε φωτογραφία ένα ψεύτικο δόντι της που έπεσε όσο έτρωγε.

Στην αποκαλυπτική συνέντευξη η Τζέιν Φόντα δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην κατάσταση της σημερινής κοινωνίας, όσο και για την εξέλιξη του ρόλου των γυναικών σε αυτήν.

«Μεγάλωσα σε μια εποχή που επικρατούσε η σκέψη ότι οι γυναίκες πρέπει να είναι σαν τις γάτες, να ανταγωνίζονται η μία την άλλη, να ρίχνουν κάτω η μία την άλλη. Αλλά στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει όριο στο τι μπορούμε να πετύχουμε εάν συνεργαστούμε», είπε, προσθέτοντας πως αυτό που χρειάζεται η εποχή μας είναι η «συλλογική δράση».

Φυσικά, στη συζήτηση αναφέρθηκαν και οι πολλοί άνδρες που πέρασαν από τη ζωή της. Μετά από τρεις γάμους και άλλα τόσα διαζύγια, η ηθοποιός είναι «ελεύθερη» εδώ και σχεδόν είκοσι χρόνια, αλλά πλέον δεν ψάχνει για μια ακόμη σχέση.

Η 82χρονή αποκάλυψε πως στο παρελθόν παντρευόταν ώστε να δώσει κάποια ταυτότητα στον εαυτό της: Οταν ήταν με τον σκηνοθέτη Ροζέ Βαντίμ ήταν αστέρι του γαλλικού νουβέλ βαγκ, για τα 17χρόνια που ήταν παντρεμένη με τον ακτιβιστή Τομ Χέιντεν πολεμούσε για την ισότητα και όσο ήταν με τον μεγιστάνα Τεντ Τέρνερ ήταν μέρος ενός «δυναμικού ζεύγους».

Στο «Barbarella» του 1968, που είχε σκηνοθετήσει ο τότε σύζυγος της Ροζέ Βαντίμ (Paramount Pictures)

«Κάθε φορά που μία σχέση τελείωνε ένιωθα πως κανείς δεν θα θέλει να μιλήσει μαζί μου αν δεν είμαι μαζί με εκείνον», δήλωσε.

Δυστυχώς, λοιπόν, για όλους τους καρδιοκατακτητές της τρίτης ηλικίας, η Τζέιν Φόντα, που… «μάγεψε» με την ερμηνεία της ως Μπαραμπαρέλα το μακρινό 1968, αφιερώνει αυτό το κεφάλαιο της ζωής της στον εαυτό της. Χωρίς, βέβαια, αυτό να σημαίνει πως πρόκειται να περνά τις μέρες της στην μοναξιά.

«Οι άνθρωποι που πραγματικά είναι εδώ για μένα -και είμαι εγώ για εκείνους- είναι οι γυναίκες φίλες μου».