404
Μία προπαραγωγής Bugatti Chiron κερδίζει τους τίτλους των παγκόσμιων media καθώς δείχνει τις απίστευτες ικανότητές της. Στην αριστερή θέση ο έμπειρος οδηγός εξέλιξης της Bugatti και νικητής του Le Mans, Andy Wallace |

Eτσι είναι τα 490,484 χλμ/ ώρα

Μία προπαραγωγής Bugatti Chiron κερδίζει τους τίτλους των παγκόσμιων media καθώς δείχνει τις απίστευτες ικανότητές της. Στην αριστερή θέση ο έμπειρος οδηγός εξέλιξης της Bugatti και νικητής του Le Mans, Andy Wallace
|

Eτσι είναι τα 490,484 χλμ/ ώρα

Η Bugatti Chiron γίνεται το πρώτο υπεραυτοκίνητο που ξεπερνά το όριο των 300 μιλίων την ώρα. Είναι ένα μυθικό νούμερο. Και χρειάστηκε να φτάσει η ανθρωπότητα στις 2  Σεπτεμβρίου 2019.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας, μετά από αυτήν την επιτυχία, η Bugatti θα αποσυρθεί από ανάλογα εγχειρήματα με τον αέρα του νικητή. Συγκεκριμένα, ο Stephan Winkelmann σχολίασε στην επίσημη ιστοσελίδα της Bugatti πως «έχουμε αποδείξει πολλές φορές πως κατασκευάζουμε τα ταχύτερα αυτοκίνητα στον πλανήτη. Πλέον, θα αποσυρθούμε από τον ανταγωνισμό τού ποιος φτιάχνει τα γρηγορότερα και θα ασχοληθούμε με άλλους τομείς».

Το ρεκόρ σημειώθηκε σήμερα στην πίστα Ehra-Lessien, στην Κάτω Σαξονία της Γερμανίας. Ο οδηγός, ο 58χρονος Αντι Γουάλας (Andy Wallace), δήλωσε πως «είναι μία απίστευτη ταχύτητα». Ο Γουάλας ανέβασε σταδιακά την ταχύτητα της μαύρης Bugatti Chiron, ανά 50 km/h, για να βεβαιώνεται πως όλα δουλεύουν καλά. Ειδικά σε σχέση με τις όποιες τάσεις ανύψωσης και την αρνητική άνωση. Η τελευταία είναι απαραίτητη για να μην εκτοξευτείς στα ουράνια.

Αυτό είναι το επίσημο video που έβγαλε στον «αέρα» σήμερα η Bugatti. Κάπως έτσι είναι τα 490,484 χιλιόμετρα την ώρα.

Η όλη διαδικασία απαιτούσε τη μέγιστη αυτοσυγκέντρωση. Η Bugatti κάλυπτε 136 μέτρα ανά δευτερόλεπτο.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Βρετανός Andy Wallace σπάει ένα ρεκόρ ταχύτητας. Το 1998, οδηγώντας μία McLaren F1, στην ίδια ακριβώς πίστα, είχε σπάσει το ρεκόρ των 391 km/h.

Για την επίτευξη του ρεκόρ μία μεγάλη ομάδα μηχανικών συνεργάστηκε στενά. Το αυτοκίνητο, μία ειδικά προετοιμασμένη Chiron, με τη συνέργεια ανθρώπων της ιταλικής αγωνιστικής ομάδας της Dallara, ήταν έτοιμο.

Σε μία πίστα όπως αυτή που βρίσκεται σε υψόμετρο 50 μέτρων πάνω από το ύψος της θάλασσας υπάρχουν διαφορετικές απαιτήσεις. Σε αντίθεση, δηλαδή, με τα ρεκόρ που συχνά γίνονται στην Αλμυρή Λίμνη(ο Salt Lake), της Νεβάδα. Εδώ, στην Ehra-Lessien, σε ταχύτητες πάνω από τα 400 km/h το αυτοκίνητο είναι σαν να κινείται κόντρα σε τοίχο. Η πίεση του αέρα, η πυκνότητα και η θερμοκρασία μπορούν να επηρεάσουν την τελική ταχύτητα μέχρι και 25 km/ h.

Ο Stephan Winkelmann ήταν ξεκάθαρος. «Αυτή ήταν η τελευταία φορά για εμάς. Η Bugatti θα γραφτεί στην ιστορία ως το πρώτο αυτοκίνητο που ξεπέρασε τα 300 μίλια την ώρα. Και θα μείνει ως τέτοιο για πάντα».

 


  •  Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος «οδηγεί» το 4Drivers και ταυτόχρονα εκδίδει το Best of Cars