370
Ο Carlo Abarth ασχολήθηκε με μικρά, σπορ αυτοκίνητα, έχτισε τη δική του αυτοκρατορία, έκανε τρεις γάμους και αδυνάτισε εμφανώς | Abath

H δίαιτα του Carlo Abarth. Μια διαφορετική αυτοκινιτική ιστορία

Ο Carlo Abarth ασχολήθηκε με μικρά, σπορ αυτοκίνητα, έχτισε τη δική του αυτοκρατορία, έκανε τρεις γάμους και αδυνάτισε εμφανώς
|Abath

H δίαιτα του Carlo Abarth. Μια διαφορετική αυτοκινιτική ιστορία

Οπως αναφέρει η επίσημη ιστοσελίδα της Abarth Greece, η ιστορία της ξεκίνησε απ’ αυτόν τον «άνδρα με τα ειδικά αυτοκίνητα που έχουν αφήσει το σημάδι τους στην ιταλική και διεθνή σκηνή». Γεννημένος στις 15 Νοεμβρίου του 1908, ο Abarth άφησε τη δική του σφραγίδα στην αυτοκίνηση και διάλεξε το σύμβολο του ζωδιακού του κύκλου, τον σκορπιό, στο καπό των αυτοκινήτων του. Αν δείτε κάποιο 500 Abarth στους δρόμους της πόλης και εντοπίσετε το σήμα με το σκορπιό, θα είναι μια υπενθύμιση της ιστορίας που διαβάζετε.

Βέβαια, Αυστριακός ήταν ο άνθρωπος, όχι Ιταλός. Μάλιστα o Karl Albert Abarth παντρεύτηκε την κόρη του Anton Piëch, μεγαλοδικηγόρου της γνωστής οικογενείας και μεγαλομετόχων των Porsche και VW. Όμως, ταυτίστηκε τόσο με την ιταλική κουλτούρα και τα σπινταριστά της αυτοκίνητα που κατέληξε το “Karl’’ να το κάνει “Carlo’’.

Πριν και μετά: η μεταμόρφωση του Carlo Abarth

Μέρες που είναι, στην καρδιά του καλοκαιριού, είναι ενδιαφέρον και το διαιτητικό στοιχείο του Abarth. Αν ανατρέξετε σε παλαιότερες φωτογραφίες του, μάλλον θα συναντήσει έναν όχι και τόσο λεπτό Carlo. Ήταν λίγο πριν ο Abarth αποφασίσει να μιμηθεί τα αυτοκίνητά του: ελαφριά, ευέλικτα – καμία σχέση με αμερικανικά «θωρηκτά» της εποχής.

Μερικά από τα υπέροχα αυτοκίνητα της Abarth & Co, με έδρα το Τορίνο. Ωραίες «αδύνατες» ιταλικές κατασκευές του παρελθόντος

Τα μιμήθηκε, λοιπόν, κάνοντας δίαιτα. Μη φανταστείτε τίποτα περίπλοκο, μόνο ψητό κρέας και μήλα. Πολλά μήλα. Ο Abarth, μάλιστα, ήταν τόσο υπερήφανος για την αποτελεσματικότητα αυτής της γοητευτικής δυαδικότητας (μήλα-κρέας, κρέας-μήλα, επαναλάβατε) που δεν δίστασε να φωτογραφηθεί με ένα πανέρι μπροστά από τα αυτοκίνητα της νεότευκτης, τότε, εταιρείας του. Φόρεσε πανταλόνια με στενή φόρμα, υιοθέτησε γνήσιο ιταλικό στυλ, μετέδωσε το καλό του γούστο σε κατασκευές που έγραψαν τη δική τους ιστορία.

Ευρηματικός, λάτρης των αγώνων ταχύτητας, με καλό γούστο και Σκορπιός. Ο τελευταίος κυκλοφορεί «ανάμεσά» μας στα σημερινά μοντέλα της Abarth

Ναι, ήταν γενναίος: το 1965 έσπασε το ρεκόρ ταχύτητας στην πίστα της Monza, στην Ιταλία. Όπως και ανοιχτός σε συνεργασίες: τον Ιούλιο του 1975 πούλησε την εταιρεία του στη Fiat. Και αποφασιστικά αδύνατος.