856
| Social media/ CreativeProtagon

Τα κορίτσια ενός μπαρ και το χιούμορ της ΕΛ.ΑΣ.

Αθηναΐς Νέγκα Αθηναΐς Νέγκα 20 Μαρτίου 2024, 13:45
|Social media/ CreativeProtagon

Τα κορίτσια ενός μπαρ και το χιούμορ της ΕΛ.ΑΣ.

Αθηναΐς Νέγκα Αθηναΐς Νέγκα 20 Μαρτίου 2024, 13:45

«Είναι δυνατόν να υπάρχουν τέτοια μαγαζιά και να κάνουν διαφήμιση»; Αναρωτήθηκαν όλοι οι άσχετοι και όσοι θέλουν να παραστήσουν τους άσχετους, γιατί η ασχετοσύνη για το τι συμβαίνει σε ανάλογα μπαρ κάτι δείχνει για τον τρόπο ζωής σου.

Το Scorpios ανοίγει εδώ και καιρό τις αλουμινένιες πόρτες του στο Tik Tok για να διαφημίσει βότκες και ουίσκι που παρατίθενται στην μπάρα ενώ τα πολύχρωμα φωτορυθμικά άλλης εποχής αλλάζουν χρώματα με συχνότητα που ζαλίζει, συντονισμένα σε μπιτ χορευτικού λαϊκού. Μετά τα καθαρά ποτά που προσφέρει με συνέπεια το μαγαζί, παίρνουν σειρά και τα κορίτσια. Αυτή η αισθητική απευθύνεται μόνο στην ειδική κατηγορία θαμώνων που αναζητούν επαρχιώτικο στέκι με Ρωσίδες στην πρωτεύουσα, οι υπόλοιποι γίναμε παραλήπτες κατά λάθος.

Ο σουρεαλισμός του να προτιμάς το δεύτερο ενώ κάπου δίπλα σου υπάρχει το πρώτο, είναι θεμέλιος λίθος του πολιτισμού μας και βοηθά την οικονομία, έτσι έχει πελάτες και το πιο βρώμικο σουβλατζίδικο, ενώ υπάρχει και το καθαρό. Ας πούμε ότι δεν είναι όλοι άνθρωποι για τις ίδιες ταχύτητες –όχι, κύριε Δαρβίνε μου, δεν γίνεται όλοι να εξελιχθούν!   

Η κυρία του καταστήματος στις αναρτήσεις στο Tik Tok, με επιφώνημα «ΜΠΑΜ», βοηθάει να συνδεθούν τα πλάνα και να γίνει πιο κωμικός ο τρόπος με τον οποίο μιλάει απροκάλυπτα για τα κορίτσια του μαγαζιού που είναι από τη Ρωσία και έχουν ωραίο χαμόγελο. Σε άλλο βίντεο, κάνει ένα πέρασμα ή, μάλλον, ένα κάθισμα η γνωστή από την εκπομπή «Ερωτοδικείο» Πέπη Τσεσμελή.

Χωμένη σε μια πολυθρόνα μπαμπού, σε γωνιά του μαγαζιού όπου δεν υπάρχουν φωτορυθμικά αλλά φως άπλετο σαν αυτό του σούπερ μάρκετ, κοιτάζει βαριεστημένη όσο μας την ξανασυστήνει ο «υπεύθυνος του καταστήματος» ως το κατάλληλο κορίτσι αν σου αρέσει «το στήθος, το στήθος κοτόπουλο»! 

Τόσο οργανωμένη επιχείρηση δεν θα μπορούσε να μην έχει και σενάριο διαχείρισης κρίσης. Η «υπεύθυνη Τύπου», με μακριά κόκκινα νύχια που σκίζουν τη νύχτα, επέστρεψε με βίντεο όπου ξεκαθαρίζει με κοφτές προτάσεις: «Το μπαρ είναι μόνο για διασκέδαση. Εδώ έρχονται ζευγάρια, κοπέλες! Εν ώρα δουλειάς, απαγορεύεται οτιδήποτε σεξουαλικό! Τα κορίτσια κάνουν ό,τι θέλουν στην προσωπική τους ζωή». Ωστόσο, για να μην ξεχνιόμαστε, στα φινάλε των βίντεο δεν λείπει η υπενθύμιση: «Γράψτε μας στα σχόλια, ποιο κορίτσι σας αρέσει;».

Πού το κακό; Εφόσον απαγορεύεται η σεξουαλική δραστηριότητα εν ώρα δουλειάς και αυτό το λένε τα επίσημα, ζουμερά χείλη της ξανθιάς κυρίας που μοιάζει στη Ζαχάροβα, ποιοι είμαστε εμείς για να διαφωνήσουμε; Χωρίς τα βίντεο, θα νομίζαμε ότι αυτά συμβαίνουν μόνο σε στέπες εγκατεστημένες σε ελληνικούς κάμπους. 

Τα κορίτσια σε άλλα πλάνα, ενθουσιασμένα, φωνάζουν «δύναμη γαμώτο» και  λικνίζουν κορμί, τατουάζ και βεβαίως στήθος (κοτόπουλο) που ξεπροβάλλει μέσα από επαγγελματικά ντεκολτέ. Είναι πρόσχαρες, πρόθυμες «συζητήτριες» που μόνο με κουβέντα, όπως όλα δείχνουν, σε κάνουν να περάσεις καλά. Αν υπάρχει κάτι αστείο στον κώδικα ΜΠΑΜ, παραμένει αθώο για πάνω από δύο εκατομμύρια προβολές των βίντεο που όσο και να φαίνεται περίεργο, ξέφυγαν από το ραντάρ των θορυβημένων από την επικαιρότητα νοικοκυραίων που ίσως δεν μπορούν να φανταστούν γιατί το ΜΠΑΜ έγινε σύνθημα στα σχολεία.

Αν η ελληνική αστυνομία δεν είχε αποφασίσει ότι τα εν λόγω βίντεο αποτελούν καλή ευκαιρία για παρωδία με σκοπό τη δημιουργία ενός ευαίσθητου και συγχρόνως χιουμοριστικού κοινωνικού μηνύματος για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, ίσως να μην υπήρχε λόγος να παραξενευτεί κανείς. Ας μην είναι η αστυνομία ινσταγκράμερ, μπορεί, όπως απέδειξε, να σκεφτεί εξίσου γουστόζικα. 

«Θέλεις κάπου να διασκεδάσεις και να πιείς ποτό; Το τιμόνι δεν είναι για σένα ΜΠΑΜ!», γράφει η ανάρτησή της. Δεν εξηγείται αλλιώς. Οι υπεύθυνοι επικοινωνίας της αστυνομίας είναι πολύ απασχολημένοι με το να έχουν αντανακλαστικά διαφημιστικής εταιρείας, ώστε να αντιληφθούν ότι υπάρχει κάτι οξύμωρο στο να είσαι η αστυνομία και να «πατάς» στο διαφημιστικό ενός, ας το πούμε  «κοριτσόμπαρου», με νόμιμη δραστηριότητα, που όμως διαφημίζει τις γυναίκες υπαλλήλους του τεμαχίζοντας και ταξινομώντας τα κάλλη τους σαν να είναι κρέας.

Για καλή τύχη της αστυνομίας, χρονιάρες μέρες, δεν πληροφορήθηκαν για το αστυνομικό χιούμορ οι ευαίσθητες σε θέματα ισότητας που ορθώς υποστηρίζουν πως την σήμερον ημέραν δεν μπορείς να πηγαίνεις να εργαστείς και να ακούς κάτι σεξιστικά όπως «έχεις ομορφύνει τελευταία».

Ανεξαρτήτως γούστου στον χαβαλέ, είναι ίσως πολύ φυσικά καταγεγραμμένο στο βαλκάνιο κοινωνικό πλέγμα μας ότι μια γυναίκα μπορεί να διαθέτει τον εαυτό της όπως θέλει, εφόσον η πορνεία είναι νόμιμη στη χώρα μας. Την ίδια στιγμή που χωνεύουμε βιαστικά woke αξίες, εξακολουθούμε να βρισκόμαστε μπερδεμένοι από έναν συντηρητισμό κυμαινόμενης ηθικής που συνεχώς αναζητά επιείκεια λόγω οικονομίας και περιστάσεων. Δηλαδή τι να γίνει; Να εξαφανίσουμε τα μπαρ του τύπου Scorpios στα οποία μπορεί να θέλει κάποιος να πάει να ξεδώσει;

Γελάμε με τα διαφημιστικά για κορίτσια από τη Ρωσία, πεπεισμένοι ότι δεν τα συνδέει τίποτα με την ανατριχιαστική πραγματικότητα στην οποία όποιος ψάχνει να πληρώσει, βρίσκει ακόμα και 12χρονο σε οίκο ανοχής με 50 ευρώ. Δικαιούμαστε να χαχανίζουμε αφελείς και  ασφαλείς, γνωρίζοντας μισές αλήθειες, εμείς δεν είμαστε αστυνομία και η αστυνομία δεν είναι εμείς, ας γνωρίζει η Ασφάλεια αυτά που εμείς προτιμάμε να μην ξέρουμε, ο σοβαρός ρόλος της σε κάθε περίπτωση δεν είναι να γράφει πετυχημένα αστεία.

Στην αστυνομία και μόνο σε αυτήν μπορούν να προσφύγουν για να σωθούν χιλιάδες γυναίκες, θύματα trafficking, που ζουν την κόλαση επειδή δεν έχουν την ευκαιρία να κάνουν «ό,τι θέλουν στην προσωπική τους ζωή», όπως δηλαδή τα υπερτυχερά, κορίτσια του μπαρ στην Καλλιθέα.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...