453
|

Mythos: Μια καμπάνια συμπερίληψης που μας χωράει… ΟΛΟΥΣ

Avatar Advertorial 13 Ιουνίου 2023, 13:00

Mythos: Μια καμπάνια συμπερίληψης που μας χωράει… ΟΛΟΥΣ

Avatar Advertorial 13 Ιουνίου 2023, 13:00

Η μπύρα Mythos είναι η νεανική μπύρα που εδώ και δεκαετίες έχει συνδεθεί με στιγμές χαράς και ξεγνοιασιάς με τους φίλους και τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Στην παραλία, στην έξοδο, στο σπίτι… ο Mythos μας συντροφεύει σε όλες εκείνες τις στιγμές που μας γεμίζουν χαρά.

Η χαρά, όμως, δεν αποκλείει κανέναν μας, και όλοι έχουμε το δικαίωμα να απολαμβάνουμε υπέροχες στιγμές με τους δικούς μας ανθρώπους. Ετσι, ο Mythos δεν θα μπορούσε παρά να υπογραμμίσει τη σημασία της συμπερίληψης σε όλο το φάσμα της καθημερινότητάς μας, με επίκεντρο… τη χαρά!

Για τον λόγο αυτό, παρουσίασε πρόσφατα τη νέα, πλήρως προσβάσιμη καμπάνια επικοινωνίας του brand, με πρωταγωνιστές που προέρχονται από διαφορετικά territories, και συγκεκριμένα τους:

Κατερίνα Βρανά, την πρώτη «sitting down» stand-up comedian

Cool Crips, τον Γρηγόρη και τον Σπύρο, που προσεγγίζουν το θέμα της αναπηρίας με έναν fun και αισιόδοξο τρόπο

Electric Mama, την πρώτη Αθηναία που σπάει το αντρικό άβατο του τατουάζ

Αλεξία Κούβελα, το μοντέλο που ίδρυσε το πρώτο plus size πρακτορείο μοντέλων

WLG Female Stars, την πρώτη γυναικεία ομάδα gaming

Same84, ο artist που δημιουργεί graffiti που αλλάζουν τον κόσμο

Νεκτάριο Παπαζαχαρία, τον μπαμπά της τεράστιας οικογένειας του Athens Happy House, όπου φιλοξενούνται ταλαιπωρημένα ζώα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, περιθάλπονται και δίδονται προς υιοθεσία.

Επιπλέον το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας, διατέθηκε στην πλήρως προσβάσιμη εκδοχή του, με την προσθήκη υποτίτλων και ακουστικής περιγραφής.

Ιδιαίτερα σημαντικό σε αυτή την προσπάθεια του Μύθου είναι το γεγονός ότι προηγήθηκε πολύμηνος σχεδιασμός και οργάνωση από την ομάδα του Μύθου αλλά και του συνόλου των συνεργατών επικοινωνίας σε όλα τα επίπεδα, οι οποίοι δούλεψαν από κοινού με ειδικούς με στόχο να διασφαλιστεί ότι όλες οι σχετικές δράσεις του brand είναι πλήρως προσβάσιμες, χωρίς να αποκλείουν καμία κοινωνική ομάδα.

Για τον λόγο αυτό, ο Mythos συνεργάστηκε με τον Σ.Κ.Ε.Π. (Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους), και την Black Light, προκειμένου να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν όλοι οι εμπλεκόμενοι, σχετικά με τον τρόπο επικοινωνίας και τα εργαλεία που θα έπρεπε να αξιοποιηθούν, ώστε να διασφαλιστεί ο συμπεριληπτικός χαρακτήρας της καμπάνιας, σε όλες τις εκφάνσεις.

Για τον Μύθο ήταν ιδιαίτερα σημαντικό το να μιλήσει ανοιχτά για το θέμα και τη σημασία της συμπερίληψης, αναλύοντας σε βάθος το θέμα και συνδέοντας το στενά με την τόσο απλή και καθημερινή έννοια της χαράς.

Επειδή, λοιπόν, η χαρά «αποκλείεται να αποκλείσει κάποιον», η ομάδα του brand πιστεύει ότι η πρωτοβουλία αυτή θα αποτελέσει ένα σημαντικό βήμα προς μια γενικότερη αλλαγή στον τρόπο επικοινωνίας και αντίληψης, λαμβάνοντας υπόψη τις διαφορετικές ανάγκες που μπορεί να έχει ο κάθε συμπολίτης μας.

Μάθετε περισσότερα για την καμπάνια και τις δράσεις εδώ.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...