544
| CreativeProtagon (Kerry Taylor Auctions / GettyImages)

Βρέθηκε (αλλού) η «οσκαρική» τουαλέτα της Λιζ Τέιλορ

Protagon Team Protagon Team 25 Νοεμβρίου 2022, 15:45
|CreativeProtagon (Kerry Taylor Auctions / GettyImages)

Βρέθηκε (αλλού) η «οσκαρική» τουαλέτα της Λιζ Τέιλορ

Protagon Team Protagon Team 25 Νοεμβρίου 2022, 15:45

Η Ελίζαμπεθ Τέιλορ βρισκόταν στο απόγειο της καριέρας της όταν, με κομμένη την ανάσα από έκπληξη και χαρά, ευχαριστούσε τον κόσμο και την Ακαδημία Κινηματογράφου που της απένειμε το Οσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου για τη δραματική ταινία «Butterfield 8» (ελληνικός τίτλος «Ζήσαμε στην Αμαρτία»), το 1961.

Η εντυπωσιακή τουαλέτα που φόρεσε εκείνη τη νύχτα θεωρείται ως ένα από τα κορυφαία κοσμήματα της μόδας και ο Κριστιάν Ντιόρ ήταν περήφανος που την κρατούσε στο αρχείο του στο Παρίσι.

Μια πρόσφατη ανακάλυψη, όμως, έχει κάνει τα κόκκαλα του μόδιστρου να τρίζουν: Το φόρεμα της ηθοποιού δεν βρισκόταν τελικά στην γκαρνταρόμπα διασήμων που διατηρούσε ο γνωστός σχεδιαστής μόδας, αλλά διπλωμένο για 51 ολόκληρα χρόνια στη βαλίτσα μιας βοηθού της στο Λονδίνο, γράφουν οι Times του Λονδίνου.

Kerry Taylor Auctions

Η χολιγουντιανή σταρ δεν το είχε ξαναφορέσει μετά από εκείνη τη φαντασμαγορική βραδιά των βραβείων. Αφού το κράτησε στην ντουλάπα της για δέκα χρόνια, το 1971 το δώρισε στην Αν Σανζ, σύζυγο του σωματοφύλακά της. Και εκείνη το πουλάει –μεταξύ άλλων– σε δημοπρασία, στις 6 Δεκεμβρίου.

Το φόρεμα «Soirée à Rio», που σχεδιάστηκε από τον Marc Bohan για τον Κριστιάν Ντιόρ, πωλείται με εκτιμώμενη τιμή 60.000 δολάρια – αν και μπορεί να αποδειχθεί χαμηλή μπροστά στο ποσόν που κάποια ή κάποιος θα έδινε για να το πάρει στα χέρια του.

Kerry Taylor Auctions

Η Κέρι Τέιλορ, ιδρύτρια του Οίκου Δημοπρασιών Kerry Taylor Auctions, πουλά το φόρεμα στη δημοπρασία της με τίτλο Passion for Fashion and Ballet (Πάθος για τη Μόδα και το Μπαλέτο). Είπε, μάλιστα, ότι ξαφνιάστηκε που βρήκε το φόρεμα, γιατί πίστευε ότι βρισκόταν στο Παρίσι.

«Οταν επισκέφθηκα την Αν Σανζ και την οικογένειά της, τούς είπα ότι θα έπρεπε άνετα να πιάσει 40 με 60. Οταν το άκουσαν έδειξαν απογοητευμένοι. ”40 με 60  δολάρια;”, ρώτησαν, για να πάρουν την απάντηση: ”Οχι, βέβαια! Εννοώ 40.000 έως 60.000 δολάρια”».

Η βοηθός της, στην οποία η ηθοποιός εμπιστεύθηκε τον ρουχισμό της όταν μετακόμισε από το Λονδίνο στην Ελβετία, είπε ότι η Ελίζαμπεθ Τέιλορ κράτησε το φόρεμα γιατί το θεωρούσε γούρικο. Η ηθοποιός, που είχε επίσης προταθεί για Οσκαρ το 1959 και το 1960 χωρίς να το κερδίσει, ήλπιζε ότι το 1961, οπότε ήταν υποψήφια για το «Butterfield 8», θα της έδιναν επιτέλους το πολυπόθητο αγαλματάκι, όπερ και εγένετο.

Η βοηθός της εξήγησε ότι η αμερικανίδα σταρ είχε διαλέξει ποια ρούχα ήθελε να κρατήσει όταν της είπε ότι μπορούσε να πάρει ό,τι θέλει. Γέμισε, λοιπόν, δυο μεγάλες βαλίτσες –εκ των οποίων η μία είναι επίσης προς δημοπράτηση– με τουαλέτες, και μια ακόμη βαλίτσα από δέρμα κροκοδείλου, γεμάτη ασημένια εξαρτήματα.

Η βαλίτσα από δέρμα κροκόδειλου και ασημένια εξαρτήματα που ανήκε στην Τέιλορ πωλείται, επίσης, στην ίδια δημοπρασία (Kerry Taylor Auctions)

 

Χειρόγραφη κάρτα της Ελίζαμπεθ Τέιλορ (Kerry Taylor Auctions)

Τα άλλα 11 αντικείμενα που δημοπρατούνται περιλαμβάνουν «κομμάτια» υψηλής ραπτικής του Tiziani και του Καρλ Λάγκερφελντ. Η Κέρι Τέιλορ είπε ότι δεν υπήρχε καμία αμφιβολία ότι τα φορέματα ήταν γνήσια: «Αν κοιτάξετε όλα τα ντοκουμέντα, θα δείτε ότι δεν γίνεται παρά να είμαστε σίγουροι ότι αυτό ανήκε στην Ελίζαμπεθ Τέιλορ».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...