511
Ο Σνικ έγινε γνωστός το 2012, αλλά ένα πιο ευρύ κοινό τον έμαθε τώρα. Και αυτός υπεραντιδρά. Με χαρακτηριστική αγένεια, αν όχι γελοιότητα... | CreativeProtagon

Σταρ με τουπέ της Ψωροκώσταινας

Λίλα Σταμπούλογλου Λίλα Σταμπούλογλου 26 Οκτωβρίου 2019, 13:20
Ο Σνικ έγινε γνωστός το 2012, αλλά ένα πιο ευρύ κοινό τον έμαθε τώρα. Και αυτός υπεραντιδρά. Με χαρακτηριστική αγένεια, αν όχι γελοιότητα...
|CreativeProtagon

Σταρ με τουπέ της Ψωροκώσταινας

Λίλα Σταμπούλογλου Λίλα Σταμπούλογλου 26 Οκτωβρίου 2019, 13:20

Και βγαίνει που λέτε ένας ράπερ που τον λένε Σνικ απ’ το αμάξι, μαζί με μερικούς ακόμα συνοδεία. Και τον πλησιάζει μια κοπελίτσα, δημοσιογράφος από πρωινή εκπομπή, να του πάρει μια δήλωση πριν μπει στο μαγαζί που τραγουδάει. Κι ένας απ’ την παρέα του, της κατεβάζει το μικρόφωνο. Η δημοσιογράφος το ξανασηκώνει και ρωτά: «θα μας πείτε δύο κουβέντες;». «Δύο» απαντά ο ράπερ που τον λένε Σνικ, και μπαίνει στο μαγαζί.

Δεν είναι λίγες οι φορές που δημοσιογράφοι, οι οποίοι πλησιάζουν κάποιον για δηλώσεις, γίνονται ενοχλητικοί και αδιάκριτοι. Αλλά η καημένη η κοπελιά που περίμενε τον Σνικ, δεν έδειξε τέτοιες διαθέσεις. Βασικά, δεν πρόλαβε καν να δείξει τις διαθέσεις της, ο ράπερ κι η συνοδεία του την άρπαξαν με το καλημέρα, και της φέρθηκαν λες και τους κυνηγούσε και τους είχε γίνει τσιμπούρι.

Φυσικά, η σκηνή σχολιάστηκε από κάθε πάνελ που σέβεται τον εαυτό του. Καθότι, πράγματι, ο Σνικ και η παρέα του επέδειξαν μια αγενέστατη συμπεριφορά, με ύφος και τουπέ χιλίων μεγατόνων. Το οποίο φαίνεται άσχημο και σε σταρ του Χόλιγουντ, αν το έχει, πόσω μάλλον σε σταρ της Ψωροκώσταινας. Σε αυτόν δεν φαίνεται μόνο άσχημο, φαίνεται και γελοίο.

Δεν γουστάρεις τους παπαράτσι; Θες να σνομπάρεις το σύστημα που τρέφεται συζητώντας τη σχέση σου με μια κριτή ριάλιτι; Υπάρχουν πιο ευγενικοί τρόποι να το κάνεις. Και πιο εύστοχοι. Γιατί σίγουρα δεν αντιστέκεται στο σύστημα του τηλεοπτικού κους κους με αγενείς χειρονομίες και ειρωνείες. Και σίγουρα, όχι σε ανθρώπους που βγάζουν ρίζες περιμένοντάς σε για μια δήλωση, στην προσπάθειά τους να βγάλουν ένα μεροκάματο της κακιάς ώρας.

Βέβαια, στο τηλεοπτικό δικαστήριο που στήθηκε για να δικάσει την αγένεια του Σνικ, ακούσαμε και υπερβολές. «Ποιος νομίζει ότι είναι; Ένας τίποτας είναι», «τον ξέρουμε μόνο επειδή τα έχει με την Ηλιάνα Παπαγεωργίου», κι άλλα τέτοια, τα οποία ακύρωναν την όποια καλλιτεχνική αξία και δυναμική έχει.

Οχι, κύριοι, δεν τον μάθαμε απ’ την Ηλιάνα Παπαγεωργίου τον Σνικ. Τον μάθαμε το 2012, όταν έβγαλε ένα single («Κουνήσου δίπλα μου»), του οποίου το κλιπ έφτασε τις δύο εκατομμύρια προβολές στο Διαδίκτυο. Και μετά τον μάθαμε περισσότερο, γιατί κάποια κλιπ του κυριολεκτικά έσπασαν το κοντέρ των προβολών για τα ελληνικά δεδομένα, φτάνοντας και τις δεκαέξι εκατομμύρια προβολές. Περιττό να πω ότι ο ίδιος θεωρείται απ’ τους Έλληνες καλλιτέχνες με τους περισσότερους ακόλουθους στα σόσιαλ μιντια.

Δεν είναι τίποτας λοιπόν ο τύπος, επειδή μέχρι τώρα δεν τον έπαιζε η τηλεόραση και δεν τον συζητούσαν τα πάνελ. Αντιθέτως, είναι το τέλειο δείγμα μιας γενιάς που καταφέρνει να αποκτά κοινό χωρίς να χρειάζεται το σύστημα του τηλεοπτικού γκόσιπ, να την επιδεικνύει. Τύποι σαν τον Σνικ αποτελούν το star system μιας διαδικτυακής σόου μπίζνες, ικανής να γεμίζει στάδια σε κάθε της εμφάνιση. Για του λόγου το αληθές, αυτός ο τύπος τα τελευταία χρόνια αλωνίζει την Ελλάδα κάνοντας εμφανίσεις.

Αν λοιπόν έμαθες τον Σνικ τώρα, επειδή τα έφτιαξε με την Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μάλλον έχεις μείνει πίσω. Κι αν τον υποτιμάς κι από πάνω, επειδή μέχρι τώρα δεν βρέθηκε στη σκαλέτα του τηλεοπτικού σχολιασμού σου, μάλλον μπαίνεις κι εσύ στην κατηγορία: σταρ με τουπέ της Ψωροκώσταινας.

ΥΓ. Την επόμενη φορά, Σνικ, μπορείς να πεις: «Ευχαριστώ, όχι». Δύο κουβέντες είναι κι αυτές.