376
|

Εγώ τώρα θα ψήφιζα Ολάντ

Λίνα Παπαδάκη Λίνα Παπαδάκη 15 Σεπτεμβρίου 2014, 00:33

Εγώ τώρα θα ψήφιζα Ολάντ

Λίνα Παπαδάκη Λίνα Παπαδάκη 15 Σεπτεμβρίου 2014, 00:33

Εσύ θα ψήφιζες; Τον πολιτικό αυτόν που ηττήθηκε πριν τις εκλογές, πριν την ολοκλήρωση του έργου του, για την προσωπική του ζωή. Για τον τρόπο που κινήθηκε στην ιδιωτική του ώρα.

Ο γαλλικός σοσιαλισμός φημίζεται για τον ερωτισμό και την ελευθεριότητά του, μέχρι σήμερα όμως και πάντα έχοντας κατά νου τη μετά θάνατον αποκάλυψη Μιτεράν, την αξία στον εραστή έδινε η στάση της γυναίκας του. Το τακτ της πραγματικής έλξης και η σιωπή της ανυπέρβλητης αγάπης. Ανάλογα την πλευρά.

Ο Ολάντ, με οδηγό την κοινωνική ασυμβατότητα, είχε καταφέρει να παλεύει μόνο για τα ποσοστό της κυβέρνησής του και την ισορροπία στην κεφαλή της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Μέχρι που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας οι κρυφές συναντήσεις, η σειρά διαδοχής μοιραίων γυναικών, της πολιτικού, της δημοσιογράφου, της ηθοποιού.

Το σίγουρο -όσο σ' αυτές τις εσωτερικές επιλογές μπορεί να θεωρηθεί- είναι ότι ο άνδρας πρωταγωνιστής αναζητούσε στις συντρόφους του την έκφραση και το ταλέντο της επαφής με το κοινό. Αυτές ανάλογα τη χρονική στιγμή του βιογραφικού του, τον εν δυνάμει κυβερνήτη.

Ένας άνδρας που δεν παντρεύτηκε ούτε για τη γυναίκα, ούτε για τα παιδιά, ούτε για τους γονείς, ούτε για το κόμμα, ούτε για την κοινωνία, ούτε για την αγορά, είναι ο πρώτος στη χώρα του κι εκεί που αρχίζει η δημοτικότητα να παίρνει την κατιούσα, τρώει το μεγαλύτερο χτύπημα και χώνεται πιο κάτω από την πρώην του.

Από αυτήν που έκανε επίσημα το ταξίδι της απατημένης χρησιμοποιώντας τον τίτλο της πρώτης, μιας και μοναδικής. Που χρησιμοποίησε τα μέσα με τον εμπορικότερο τρόπο: ξεπούλησε τη λεπτομέρεια της φύσης της για το απόλυτο σκηνικό του σοκ.

Με την σικ φιγούρα της ξεγέλασε για τις προθέσεις της. Μπήκε σε μια διαδικασία κατασκευής του ξεμπροστιάσματος.

Το άσχημο στην υστεροφημία της είναι εάν το κάνει για τα πολλά χιλιάδες ευρώ ή για την εκδίκηση του φύλου;

Ένας άνδρας -συνηθίζουμε να λέμε- ένας χορτασμένος και από το σπίτι του καλά δομημένος, δεν μιλά για το κρεβάτι του. Μια γυναίκα που τα βγάζει στη φόρα με στρατηγική διαφημιστική, το σίγουρο είναι ότι πρώτα απ' όλα θίγει την ύπαρξή της, τη φύση της.

Ο φεμινισμός της Μποβουάρ πίστευε ότι το να κατακτήσεις έναν άνδρα είναι τέχνη, το να τον κρατήσεις επάγγελμα. Και τώρα, άλλαξαν οι νόμοι της αγοράς.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News