565
Κάμερον Ντίαζ, Ντρου Μπάριμορ και το πρώην ζεύγος «Μπραντζελίνα» με τα κρασιά που παράγουν | CreativeProtagon/Facebook

Τι κι αν είσαι διάσημη, το κρασί σου δεν πίνεται

Protagon Team Protagon Team 21 Αυγούστου 2020, 19:30
Κάμερον Ντίαζ, Ντρου Μπάριμορ και το πρώην ζεύγος «Μπραντζελίνα» με τα κρασιά που παράγουν
|CreativeProtagon/Facebook

Τι κι αν είσαι διάσημη, το κρασί σου δεν πίνεται

Protagon Team Protagon Team 21 Αυγούστου 2020, 19:30

Η Κάμερον  Ντίαζ και η Ντρου Μπάριμορ έχουν θαυμαστές σε όλο τον κόσμο για το υποκριτικό τους ταλέντο, αλλά οι επιχειρηματικές τους προσπάθειες στον χώρο της οινοποίησης απέτυχαν να εντυπωσιάσουν τους ειδικούς. Οι δυο σταρ, όμως, δεν είναι οι μόνες που ασχολούνται με το κρασί.

Δεκάδες ετικέτες κρασιών έχουν ταυτιστεί με ηθοποιούς, αθλητές, μουσικούς και τηλεπερσόνες, αναφέρει το The Wrap. Ανάμεσά τους κυριαρχούν το ζεύγος Μπραντζελίνα, ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ, ο Φράνσις Φορντ Κόπολα, ο Στινγκ και ο Αντρέα Μποτσέλι, ενώ ακόμη και μια πρώην πορνοστάρ συνεταιρίστηκε με ένα οινοποιείο στην Ιταλία.

Η Κάμερον Ντίαζ και η Κάθριν Πάουερ έχουν ιδρύσει το οινοποιείο Avaline (Facebook/Avaline)

Στις μέρες μας, σε μια προσπάθεια να αυξήσουν ακόμη περισσότερο το εισόδημά τους, celebrities βάζουν την υπογραφή τους όπου μπορούν, από ρούχα, καλλυντικά και είδη σπιτιού, μέχρι κρασί ακόμη και μαριχουάνα, όπως γράφει το Forbes. (Ναι μη σας κάνει εντύπωση, πολλοί διάσημοι, από την Γούπι Γκόλντμπεργκ και τη Ροζάν Μπαρ μέχρι τον γιο του Μπομπ Μάρλεϊ, Στίβεν, και τον Ρίτσαρντ Μπράνσον, επενδύουν πλέον στην παραγωγή προϊόντων από κάνναβη).

Πάμε όμως πάλι πίσω στα κρασιά. Κορυφαίοι σομελιέ έχουν μιλήσει ενάντια στην τάση των κρασιών που υποστηρίζονται από διασημότητες, πράγμα που όπως λένε, συνήθως, υποδηλώνει ένα προϊόν μαζικής παραγωγής, το οποίο οι εν λόγω σταρ είναι μάλλον απίθανο να το πίνουν οι ίδιοι, γράφουν οι The Times.

Στο εξώφυλλο του Paris Match ο Μπραντ Πιτ στον αμπελώνα του στην Προβηγκία (Facebook/Miraval)

Η Βικτόρια Τζέιμς, η οποία εργάστηκε ως σομελιέ στη Νέα Υόρκη, έχει δηλώσει ότι ηθοποιοί και μουσικοί συχνά έχουν πολύ καλό γούστο στο κρασί: «Απ’ έξω φαίνεται ότι πολλοί celebrities που έχουν γίνει οινοποιοί έχουν ό,τι ονειρεύονται τα περισσότερα οινοποιεία: φαινομενικά απεριόριστους πόρους σε συνδυασμό με πάνω από ένα εκατομμύριο ακόλουθους στο Instagram, όπου μια ανάρτηση για ένα μπουκάλι ισούται με πωλήσεις χιλιάδων δολαρίων», γράφει η Τζέιμς στο Esquire και συμπληρώνει απευθυνόμενη σε σταρ-οινοποιούς, «Στην καριέρα μου ως σομελιέ σε εστιατόρια με αστέρια Michelin της Νέας Υόρκης, είχα την τιμή να σερβίρω πολλούς από εσάς και πιστεύω ότι είναι σημαντικό να αναγνωρίσω ότι ορισμένοι έχετε εξαιρετικό γούστο στο κρασί. Πώς λοιπόν βάζετε το όνομά σας σε ένα κρασί που δεν μπορώ να φανταστώ ότι το πίνετε εσείς οι ίδιοι;»

Η Ντρου Μπάριμορ με το ροζέ της (Facebook/Barrymoore wines)

Η αμερικανίδα σομελιέ, αναφέρθηκε ακόμη σε μια τυφλή γευσιγνωσία που έκανε ο συνάδελφός της Μάικλ Μαντριγκέιλ, ο οποίος είπε ότι ένα Pinot Grigio των 40 δολαρίων (34 ευρώ) με την υπογραφή της Ντρου Μπάριμορ ήταν «εξαιρετικά αραιωμένο, σαν να πίνεις νερό με λεμόνι». Οσο για το Avaline της Κάμερον Ντίαζ η οποία ισχυρίζεται ότι είναι ένα «καθαρό κρασί» χωρίς πρόσθετα, ο Μαντριγκέιλ δήλωσε ότι ήταν μια «άσκηση μάρκετινγκ» και πρόσθεσε ότι «είναι σαν τo Goop [ιστοσελίδα lifestyle] της Γκουίνεθ Πάλτροου, καθαρό κέρδος, καθαρά προσανατολισμένο στο brandname».

Ωστόσο, ο διάσημος σομελιέ της Νέας Υόρκης και ιδρυτής της εφαρμογής Grande Cuvée, Μάικλ Μαντριγκέιλ, δήλωσε ακόμη ότι τα κρασιά ορισμένων ηθοποιών ήταν αξιοσέβαστα, όπως για παράδειγμα, αυτά που παράγονται στο κτήμα του Μπραντ Πιτ και της Αντζελίνα Τζολί στο Château Miraval στο Κορέν της νοτιοανατολικής Γαλλίας, όπου το ζευγάρι συνεχίζει να παράγει κρασί και μετά το διαζύγιο του το 2016.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News