299
Ολα έτοιμα για το «downvote button». Μένει να δούμε τι θα αποφανθούν για αυτό οι χρήστες | REUTERS/Dado Ruvic/File Photo

Νέα δοκιμή κουμπιού «καταψήφισης» από το Facebook

Protagon Team Protagon Team 1 Μαΐου 2018, 20:00
Ολα έτοιμα για το «downvote button». Μένει να δούμε τι θα αποφανθούν για αυτό οι χρήστες
|REUTERS/Dado Ruvic/File Photo

Νέα δοκιμή κουμπιού «καταψήφισης» από το Facebook

Protagon Team Protagon Team 1 Μαΐου 2018, 20:00

Το κουμπί «καταψήφισής» του δοκιμάζει εκ νέου το Facebook – αυτή τη φορά στη Νέα Ζηλανδία, έπειτα από παρόμοια δοκιμή στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο.

Το συγκεκριμένο εργαλείο, που θα εμφανίζεται σε δημόσια posts, θα επιτρέπει στους χρήστες να κρύβουν σχόλια και να παρέχουν feedback για αυτά. Όπως σημειώνει το BBC, δεν φαίνονται να υπάρχουν σχέδια για ευρύτερο λανσάρισμά του στο σύνολο του κοινωνικού δικτύου στο άμεσο μέλλον.

Σύμφωνα με το Facebook, η δοκιμή γίνεται για να διαπιστωθεί εάν το κουμπί αυτό θα φέρει «καλύτερες δημόσιες συζητήσεις».

«Ελπίζουμε πως αυτό το χαρακτηριστικό θα κάνει ευκολότερη για εμάς τη δημιουργία τέτοιων χώρων, αξιολογώντας τα σχόλια που οι αναγνώστες πιστεύουν ότι πρέπει να αξιολογηθούν πιο ψηλά, αντί για τα σχόλια που προκαλούν τις πιο έντονες συναισθηματικές αντιδράσεις» είπε εκπρόσωπος του κοινωνικού δικτύου. Παράλληλα, διευκρινίστηκε πως δεν πρόκειται για ένα πλήκτρο «dislike».

Αν και η δοκιμή λαμβάνει χώρα γεωγραφικά στη Νέα Ζηλανδία, ανέφεραν πως το είδαν και κάποιοι χρήστες στην Αυστραλία: Ειδικότερα, το CΝΕΤ ανέφερε πως κάποιοι στα γραφεία του στο Σίδνεϊ μπορούσαν να το δουν σε κάποιες δημόσιες σελίδες που είχαν φτιαχτεί στην Αυστραλία, και μόνο στην εφαρμογή του Facebook για φορητές συσκευές.

Όταν ο χρήστης πατά το «downvote button», τότε το σχόλιο στο οποίο το πάτησε κρύβεται και του παρατίθεται μια σειρά επιλογών αναφοράς, όπως «προσβλητικό», «παραπλανητικό» και «εκτός θέματος».

Υπενθυμίζεται ότι το αίτημα για την εμφάνιση ενός κουμπιού «dislike» είναι ένα από τα παλαιότερα στο Facebook, αλλά η εταιρεία δεν έχει υποκύψει στις πιέσεις.

Ο ιδρυτής, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, είχε πει το 2015 ότι «δεν θέλουμε να μετατρέψουμε το Facebook σε ένα φόρουμ όπου οι άνθρωποι ψηφίζουν υπέρ ή κατά των posts των χρηστών. Αυτό δεν μοιάζει με το είδος κοινότητας που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε».

Αντ’ αυτού, το Facebook παρουσίασε τις επιλογές των Reactions, όπου οι χρήστες μπορούσαν να εκφράσουν συναισθήματα για posts, όπως εντύπωση, λύπη, γέλιο ή οργή.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...