520
Η επίμαχη φωτογραφία με τη γυναίκα που είναι καλυμένη με πίσσα | facebook.com/maxime.gyselinck

Ο βέλγος φωτογράφος εκθέτει την Αυλωνίτου για τη «γυναίκα της πίσσας»

Protagon Team Protagon Team 24 Σεπτεμβρίου 2017, 18:04
Η επίμαχη φωτογραφία με τη γυναίκα που είναι καλυμένη με πίσσα
|facebook.com/maxime.gyselinck

Ο βέλγος φωτογράφος εκθέτει την Αυλωνίτου για τη «γυναίκα της πίσσας»

Protagon Team Protagon Team 24 Σεπτεμβρίου 2017, 18:04

Περισσότερο και από την ίδια την κηλίδα και τις συνέπειές της έχει αρχίσει να απασχολεί την κοινή γνώμη η γυναίκα που βέλγος φωτογράφος απαθανάτισε να βγαίνει από τη θάλασσα στο Παλαιό Φάληρο με μεγάλες κηλίδες πίσσας στα πόδια.

Την επίμαχη φωτογραφία έβγαλε ο Βέλγος Μαξ Γκίσελινκ. Η γυναίκα της φωτογραφίας, η Δέσποινα Δρογγίτη, δήλωσε μάλιστα ότι δυσκολεύτηκε πολύ να βγάλει την πίσσα από πάνω της, όταν γύρισε σπίτι της.

Παρά ταύτα, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ελένη Αυλωνίτου -γνωστή για τον παρορμητικό της χαρακτήρα και την διαρκή διατύπωση αμφιβολιών επί παντός επιστητού- αμφισβήτησε την αυθεντικότητα της φωτογραφίας, μιλώντας για αλλοιωμένο ενσταντανέ. «Γιατί οι Βέλγοι δεν ξέρουν από Photoshop; Μόνο οι Ελληνες ξέρουν;», σχολίασε στον ΣΚΑΪ η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

Πρόσθεσε η ίδια, επιμένοντας, παρά το γεγονός ότι η γυναίκα που μπήκε στη θάλασσα εξήγησε γιατί το έκανε: «Υπάρχει άνθρωπος που θα βλέπει την πίσσα και θα λέει “Α, ο δήμαρχος μας έφερε λασπόλουτρα στην παραλία ας πέσω να κολυμπήσω”; Θα βλέπει την πίσσα και δεν θα σταματήσει μόλις φτάσει μέχρι τον αστράγαλο;»

Ακόμη αμφισβήτησε την καταγγελία του δημάρχου Γλυφάδας ότι ακόμη υπάρχουν σωματίδια μαζούτ στον βυθό, λέγοντας ότι «αυτά συμβαίνουν» για να προσθέσει ότι «και άλλες φορές έχουν συμβεί. Στην Ελευσίνα μολύνθηκαν 20 χιλιόμετρα ακτογραμμής».

Πάντως, είπε ότι δεν θα κολυμπούσε στις ακτές λέγοντας ότι πρώτα θα περιμένει τις αναλύσεις.

Απαντώντας σε όλα αυτά, ο Γκίσελινγκ έγραψε στο Facebook την Κυριακή, χωρίς να κατονομάζει την βουλευτή, ότι όσα λέγονται για ψηφιακή επεξεργασία της εικόνας είναι «ανοησίες πολιτικών» που «αντί να πάρουν μέτρα, συνεχίζουν να χάνουν χρόνο κατηγορώντας εμένα και να αμφισβητούν την ακρίβεια της φωτογραφίας μου αντί να λαμβάνουν άμεσα μέτρα που θα έπρεπε εδώ και καιρό να έχουν λάβει».

To cut rumors, non-sense and hateful comments short:The picture I took on Wednesday 20th of September, 2017 on Edem…

Geplaatst door Max Gyselinck op Zondag 24 september 2017

Ο Γκίσελινκ γράφει:

«Για να κοπούν μαχαίρι οι φήμες, τα ανόητα και κακόβουλα σχόλια:

Η φωτογραφία που τράβηξα στις 20 Σεπτεμβρίου στην παραλία Εδέμ στο Παλαιό Φάληρο δεν είναι τίποτα άλλο από μια θλιβερή πραγματικότητα.

Ως φωτορεπόρτερ εργάζομαι με μια συγκεκριμένη ηθική, μια ηθική που δεν θα μου επέτρεπε ποτέ να αλλοιώσω ψηφιακά (προσθέτοντας/αφαιρώντας στοιχεία προκειμένου να «επαυξήσω» την αλήθεια) σε μια φωτογραφία που τράβηξα, εκτός από μικρές προσαρμογές σχετικά με τη φωτεινότητα, το κοντράστ και το κροπάρισμα.

Με το να εφαρμόζω αυτή την ηθική στην εργασία, αυτό σημαίνει για μένα ότι προσπαθώ να παραμένω ουδέτερος όσον αφορά τα γεγονότα και να τα παρουσιάζω όπως είναι.

Το γεγονός είναι ότι είναι πιο εύκολο να επιτίθεσαι σε μια εικόνα από το να αναλαμβάνεις την ευθύνη για ένα καταστροφικό γεγονός που υποτιμήθηκε από την πρώτη  στιγμή που εκδηλώθηκε.

Είναι επίσης γεγονός ότι οι παραλίες κατά μήκος της Αθηναϊκής Ριβιέρα είναι ακόμα μολυσμένες και αποτελούν πιθανό κίνδυνο για την ανθρώπινη υγεία.

Είναι παράλογο για μένα να βλέπω πολιτικούς να συνεχίζουν να χάνουν χρόνο κατηγορώντας εμένα και να αμφισβητούν την ακρίβεια της φωτογραφίας μου αντί να λαμβάνουν άμεσα μέτρα που θα έπρεπε να έχουν λάβει εδώ και πολύ καιρό.

Θα παρακαλούσα όλους όσοι συναντούν τη φωτογραφία μου να αναλογιστούν τις συνέπειες αυτής της καταστροφής και την πιθανή επίπτωση στο περιβάλλον και τους ανθρώπους αντί να σχολιάζουν την εμφάνιση της γυναίκας που απεικονίζεται στην φωτογραφία και να την προσβάλουν για την επιλογή της να κάνει μια βουτιά αντί να κάτσει στην παραλία καταλήγοντας με πίσσα σε μέρος από το κορμί της».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...