223
Το υπεραυτοκίνητο από την Κροατία ήρθε για να επαναπροσδιορίσει τα σχετικά μεγέθη επιδόσεων | Rimac

23 ρεκόρ σε μία μέρα. Πώς το Rimac Nevera «έσπασε» ό,τι ξέρουμε

Το υπεραυτοκίνητο από την Κροατία ήρθε για να επαναπροσδιορίσει τα σχετικά μεγέθη επιδόσεων
|Rimac

23 ρεκόρ σε μία μέρα. Πώς το Rimac Nevera «έσπασε» ό,τι ξέρουμε

Ο χώρος είχε προγραμματιστεί. Ηταν στη Γερμανία, στην πίστα δοκιμών Automotive Testing Papemburg, με την τεράστια ευθεία των τεσσάρων χιλιομέτρων. Εκεί απελευθέρωσε τους 1914 ίππους του το ηλεκτρικό hypercar με στόχο να μπει στα βιβλία των ρεκόρ, όχι για ένα, όχι για δύο, αλλά για μια σειρά εκπληκτικών χρόνων σε διαδικασίες επιτάχυνσης και επιβράδυνσης.

Κορυφαία αποτύπωση των δυνατοτήτων του Rimac Nevera δεν είναι άλλη από την εξοντωτική δοκιμασία τού να επιταχύνει από στάση, από τα μηδέν χιλιόμετρα, να φτάσει τα 400 χλμ./ώρα και, αμέσως μετά, να φρενάρει ξανά σε απόλυτη ακινητοποίηση. Ο συνολικός χρόνος των 29,93 δευτερολέπτων είναι ταχύτερος κατά ένα δ/λ. σε σχέση με τον προηγούμενο κάτοχο του ρεκόρ.

Ταυτόχρονα, με τα χρονόμετρα να «τρέχουν» και τους ανεξάρτητους εκπροσώπους εταιρειών καταμέτρησης (Dawesoft και RaceLogic) να είναι εκεί για να πιστοποιήσουν την ακρίβεια των τεκταινομένων, το Rimac Nevera κατέρριψε ακόμα και τις ισχυριζόμενες από τον κατασκευαστή επιδόσεις, όπως για παράδειγμα το κλασικό 0-100 χλμ./ώρα, στο οποίο η επίσημη τιμή ήταν μόλις 1,85 δευτερόλεπτα, ενώ κατάφερε να κατεβάσει κι άλλο τον χρόνο, στα εξωπραγματικά, ταχύτερα και από Φόρμουλα 1, 1,74 δευτερόλεπτα.

Για την ιστορία, τα ρεκόρ επιτεύχθηκαν με το αυτοκίνητο να είναι σε κατάσταση νόμιμης χρήσης δρόμου, και όχι με άλλες τροποποιήσεις, ενώ τα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν τα Cup 2 R της Michelin. Αυτό είναι το επίσημο βίντεο της αλήθειας.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...