200
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται σημαντική αύξηση στις πωλήσεις ημερολογίων | Shutterstock

Αγαπημένο μου, χάρτινο ημερολόγιο σε προτιμώ από την ατζέντα του smartphone

Protagon Team Protagon Team 14 Ιουνίου 2019, 16:58
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται σημαντική αύξηση στις πωλήσεις ημερολογίων
|Shutterstock

Αγαπημένο μου, χάρτινο ημερολόγιο σε προτιμώ από την ατζέντα του smartphone

Protagon Team Protagon Team 14 Ιουνίου 2019, 16:58

Ζούμε στην εποχή των smartphones είτε μας αρέσει είτε όχι. Πλέον, μπορεί κανείς να κάνει τα πάντα από το κινητό του, από το να γνωρίσει ανθρώπους μέχρι να «υιοθετήσει» μπαμπουίνους στην Τανζανία.

Υπάρχει όμως ένα στοιχείο της καθημερινής μας ζωής που φαίνεται να αντιστέκεται στην ψηφιοποίηση των πάντων: το ημερολόγιο.

Παρόλο που οι εφαρμογές ημερολογίου και σημειώσεων υπάρχουν σε κάθε smartphone, το τελευταίο διάστημα σημειώνεται σημαντική αύξηση στις πωλήσεις ημερολογίων τσέπης, στην αμεσότητα και τον «ρομαντισμό» τού να γράφεις σε χαρτί.

Σύμφωνα με τους Times του Λονδίνου, όλο και περισσότεροι καταναλωτές ανά τον κόσμο «γυρνούν την πλάτη» στην ηλεκτρονική καταγραφή του προγράμματός τους με το hashtag #planneraddict (εξαρτημένος από την ατζέντα χειρός) να αναφέρεται στο Instagram πάνω από 4.5 εκατομμύρια φορές.

Τον περασμένο μήνα στο Λας Βέγκας, πραγματοποιήθηκε συνέδριο με περισσότερες από 1400 συμμετοχές που απέδιδε φόρο τιμής στην ατζέντα χειρός και την σημασία τού να έχει κανείς προγραμματίσει τις «κινήσεις» του σε βάθος χρόνου.

Δεν είναι βέβαιο ότι αυτή η τάση θα διαρκέσει. Μπορεί να είναι κάτι παροδικό, μια μόδα εφήμερη. Μπορεί όμως να πηγάζει από την ανάγκη του ανθρώπου για αμεσότητα όταν κάνει τα μελλοντικά του σχέδια, χωρίς να αποσπάται από ειδοποιήσεις και μηνύματα. Και αν είναι έτσι, τότε ήρθε για να μείνει.