271
Η ομάδα του τηλεφωνικού κέντρου της AEGEAN απαρτίζεται από περίπου 190 στελέχη |

Χρυσό βραβείο για δεύτερη συνεχή χρονιά στην Aegean για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση

Protagon Team Protagon Team 4 Ιουλίου 2019, 15:35
Η ομάδα του τηλεφωνικού κέντρου της AEGEAN απαρτίζεται από περίπου 190 στελέχη
|

Χρυσό βραβείο για δεύτερη συνεχή χρονιά στην Aegean για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση

Protagon Team Protagon Team 4 Ιουλίου 2019, 15:35

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το τηλεφωνικό κέντρο της AEGEAN κατέκτησε την 1η θέση στον ετήσιο διαγωνισμό «Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards 2018» και έλαβε το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Large Call Centers», στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στις 28 Ιουνίου 2019.

«Για όλους εμάς στην AEGEAN, κανένα τηλεφώνημα δεν πρέπει να μένει αναπάντητο και κάθε επικοινωνία είναι ξεχωριστή. Ολες οι κλήσεις, είναι μια ευκαιρία για να ακούσουμε τους επιβάτες μας και να τους παρέχουμε το επίπεδο της εξυπηρέτησης, που εκφράζει τη φιλοσοφία μας.

» Αυτό αποτελεί τη βασική αρχή λειτουργίας της ομάδας μας, στα μέλη της οποίας οφείλεται αποκλειστικά και η φετινή διάκριση. Ωστόσο, όσο και αν μας ικανοποιεί το αποτέλεσμα, δεν επαναπαυόμαστε και θα συνεχίσουμε να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των επιβατών μας», δήλωσε ο κ. Αντώνης Ραδιοτόπουλος, Call Center Manager της AEGEAN, κατά την παραλαβή του Χρυσού Βραβείου στην κατηγορία «Large Call Centers» για λογαριασμό της εταιρείας.

Η ομάδα του τηλεφωνικού κέντρου της AEGEAN, που απαρτίζεται από περίπου 190 στελέχη, διακρίθηκε για 2η συνεχή φορά, μεταξύ περισσότερων από 4.200 συναδέλφων τους από 44 εταιρείες σε έξι διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας, που συμμετείχαν στον φετινό διαγωνισμό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία αξιολογήθηκε μέσω «μυστικών κλήσεων» (mystery calls) στην ευκολία πρόσβασης, στον χρόνο αναμονής, στην αντίληψη και κατανόηση του αιτήματος κ.α. και συγκέντρωσε συνολικό ποσοστό 97,92%, βελτιώνοντας περαιτέρω τα αποτελέσματά της από το προηγούμενο έτος.

Υπενθυμίζεται ότι ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Greece, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, με στόχο την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας και πραγματοποιείται στην Ελλάδα εδώ και 20 χρόνια.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...