366
Ο Γενικός Διευθυντής και Διευθύνων Σύμβουλος της IATA, Alexandre de Juniac (αριστερά) και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance, Jeffrey Goh, υπογράφουν την κοινή συμφωνία για τον αυτοματοποιημένο έλεγχο εγγράφων Timatic | Star Alliance

Η ΙΑΤΑ και η Star Alliance επεκτείνουν τη συνεργασία τους για να βελτιώσουν την εμπειρία των επιβατών

Protagon Team Protagon Team 4 Ιουνίου 2019, 13:39
Ο Γενικός Διευθυντής και Διευθύνων Σύμβουλος της IATA, Alexandre de Juniac (αριστερά) και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance, Jeffrey Goh, υπογράφουν την κοινή συμφωνία για τον αυτοματοποιημένο έλεγχο εγγράφων Timatic
|Star Alliance

Η ΙΑΤΑ και η Star Alliance επεκτείνουν τη συνεργασία τους για να βελτιώσουν την εμπειρία των επιβατών

Protagon Team Protagon Team 4 Ιουνίου 2019, 13:39

Η Διεθνής Ενωση Αερομεταφορέων (IATA) και η Star Alliance, μέλος της οποίας είναι και η Aegean, ανανέωσαν τη συνεργασία τους για τον αυτοματοποιημένο έλεγχο των εγγράφων των ταξιδιωτών, προκειμένου να βελτιώσουν την εμπειρία των επιβατών.

Σε τελετή υπογραφής που έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια της 75ης Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης της Διεθνούς Ενωσης Αερομεταφορέων στη Σεούλ, η Star Alliance και η IATA συμφώνησαν στη λύση της τεχνολογίας Timatic AutoCheck της IATA, η οποία θα συνεχίσει να τροφοδοτεί τον αυτοματοποιημένο έλεγχο εγγράφων (ADC) των αεροπορικών εταιρειών-μελών της Star Alliance.

Η τεχνολογία Timatic AutoCheck της IATA επιτρέπει στους επιβάτες της Star Alliance να κάνουν check-in στον έλεγχο εισιτηρίων του αεροδρομίου ή online, να επαληθεύουν ότι τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα είναι έγκυρα για ολόκληρο το ταξίδι τους, συμπεριλαμβανομένων όλων των σημείων διέλευσης πριν από την έναρξη του ταξιδιού. Αυτό προσφέρει πολλά σημαντικά οφέλη:

  • Αποτροπή της δυσάρεστης και ενοχλητικής κατάστασης για τους επιβάτες, κατά την οποία τους απαγορεύεται η είσοδος σε μία χώρα κατά την άφιξή τους, λόγω έλλειψης των κατάλληλων εγγράφων ή εξαιτίας μη έγκυρων εγγράφων.
  • Προσφέρει μία απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία όταν το ταξίδι περιλαμβάνει πολλαπλούς αερομεταφορείς. Οι επιβάτες δεν θα χρειάζεται πλέον να συναντούν κάποιον πράκτορα σε κάθε σημείο ελέγχου, ο οποίος θα ελέγχει και θα επανελέγχει τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα.
  • Αποφυγή του προστίμου επιβατών για τις αεροπορικές εταιρείες που μεταφέρουν μη αποδεκτούς επιβάτες.

Ο κ. Jeffrey Goh, Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance, δήλωσε: «Η επιλογή αυτή σηματοδοτεί ένα ακόμα ορόσημο στη συνεχιζόμενη στρατηγική μας για τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας των επιβατών, ειδικά εκείνων που ταξιδεύουν με πολλούς αερομεταφορείς. Η συνεργασία μας με την IATA, για την επέκταση της συνεργασίας μας ως προς την επαλήθευση των επιβατικών εγγράφων, μέσω της χρήσης της τεχνολογίας Timatic AutoCheck της IATA για την υποστήριξη της αποδεδειγμένης λύσης του αυτοματοποιημένου ελέγχου εγγράφων μας (ADC), θα συμβάλλει στην εξασφάλιση μιας απρόσκοπτης ταξιδιωτικής εμπειρίας για τους 775 εκατομμύρια επιβάτες των μελών μας, μία προτεραιότητα που βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής μας επανατοποθέτησης».

«Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι απαραίτητος για την κάλυψη των εξελισσόμενων προσδοκιών των επιβατών, σήμερα και στο μέλλον. Η επιλογή της τεχνολογίας Timatic από την Star Alliance θα προσφέρει στους επιβάτες της μία καλύτερη εμπειρία», δήλωσε ο κ. Alexandre de Juniac, Γενικός Διευθυντής και Διευθύνων Σύμβουλος της IATA.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...