271
| CreativeProtagon

Εργο για την Ευρωπαϊκή Αρχή Κινητών Αξιών και Αγορών ανέλαβε ο Ομιλος ΟΤΕ

Protagon Team Protagon Team 10 Οκτωβρίου 2019, 14:50

Εργο για την Ευρωπαϊκή Αρχή Κινητών Αξιών και Αγορών ανέλαβε ο Ομιλος ΟΤΕ

Protagon Team Protagon Team 10 Οκτωβρίου 2019, 14:50

Η ανάληψη του έργου για τη δημιουργία, διαχείριση και υποστήριξη διαδικτυακών υποδομών στις νέες εγκαταστάσεις του ESMA για την επόμενη δεκαετία ανακοινώθηκε επίσημα στα τέλη Σεπτεμβρίου. Η εμπιστοσύνη του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού -που είναι υπεύθυνος για τη βελτίωση της προστασίας των επενδυτών και την προώθηση της σταθερής και εύρυθμης λειτουργίας των χρηματοπιστωτικών αγορών- στον Όμιλο ΟΤΕ αποτελεί απτή απόδειξη ότι η Ελλάδα της καινοτομίας και της πρωτοπορίας όντως υπάρχει. Το έργο που ανέλαβε ο Όμιλος ΟΤΕ, ως επικεφαλής της ένωσης εταιρειών με την SWORD FRANCE, περιλαμβάνει παροχή και υποστήριξη υποδομών ως υπηρεσίες και θα συμβάλλει στη μείωση του κόστος και στη βελτίωση της ευελιξίας και της αποτελεσματικότητας του οργανισμού.

«Η κορυφαία τεχνογνωσία του Ομίλου ΟΤΕ σε θέματα δικτύων, σε συνδυασμό με τις καινοτόμες και απόλυτα προσαρμόσιμες λύσεις πληροφορικής που διαθέτει, τον καθιστούν ιδανικό συνεργάτη για κάθε επιχείρηση στην Ελλάδα και το εξωτερικό, που θέλει να ενισχύσει την ευελιξία και την αποτελεσματικότητά της στη νέα ψηφιακή εποχή. Είμαστε ικανοποιημένοι που όλο και περισσότεροι ευρωπαϊκοί οργανισμοί μας εμπιστεύονται για την υλοποίηση μεγάλων και σύνθετων ICT έργων. Με την τεχνολογία φτιάχνουμε ένα κόσμο καλύτερο για όλους», δήλωσε Chief Commercial Officer Business Segment Ομίλου ΟΤΕ, κ. Γρηγόρης Χριστόπουλος.

Ο Όμιλος ΟΤΕ θα παρέχει υπηρεσίες ενσύρματης και ασύρματης τοπικής δικτύωσης (LAN και WiFi), εικονικού ιδιωτικού δικτύου (VPN), απομακρυσμένης πρόσβασης στα πληροφοριακά συστήματα του οργανισμού (Remote Access), πρόσβασης στο Internet (Internet Access), συνδεσιμότητας στο cloud με ασφάλεια (Cloud Connectivity & Cloud Access Security Brokerage), Colocation (Hosting) και άλλες ad hoc υπηρεσίες.

Tο έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό του Ομίλου ΟΤΕ, χρησιμοποιώντας προηγμένα συστήματα ηλεκτρονικής εποπτείας και διαχείρισης, θα διασφαλίσει την εύρυθμη λειτουργία και τεχνική υποστήριξη των δικτυακών υποδομών ως managed services όλο το 24ωρο, βάσει αυστηρών Service Level Agreements (SLAs). Οι προσφερόμενες λύσεις μπορούν να επεκταθούν ή να περιοριστούν ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη.