375
Ενα και ένα μπορεί να μην κάνουν απαραιτήτως δύο για τα Αμερικανάκια του Δημοτικού, και για αυτήν την άγνοιά τους φταίει και η πανδημία | CreativeProtagon

ΗΠΑ: Η πανδημία γύρισε 20 χρόνια πίσω την πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Protagon Team Protagon Team 3 Σεπτεμβρίου 2022, 12:50
Ενα και ένα μπορεί να μην κάνουν απαραιτήτως δύο για τα Αμερικανάκια του Δημοτικού, και για αυτήν την άγνοιά τους φταίει και η πανδημία
|CreativeProtagon

ΗΠΑ: Η πανδημία γύρισε 20 χρόνια πίσω την πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Protagon Team Protagon Team 3 Σεπτεμβρίου 2022, 12:50

Ζημιά προκάλεσε στη σχολική εκπαίδευση των ΗΠΑ η πανδημία και η συνακόλουθη εξ αποστάσεως διαδικασία εκμάθησης. «Η πανδημία εξαφάνισε δύο δεκαετίες προόδου στη Γλώσσα [στην ικανότητα ανάγνωσης] και στα Μαθηματικά» έγραψαν οι New York Times αξιολογώντας τα αποτελέσματα ενός παναμερικανικού τεστ που έγινε σε δείγμα 14.800 μαθητών και μαθητριών ηλικίας 9 ετών από όλες τις Πολιτείες.

«Εφέτος, πρώτη φορά από τότε που άρχισαν τα εθνικά τεστ παρακολούθησης των επιδόσεων των μαθητών, τη δεκαετία του 1970, τα 9χρονα παιδιά έχασαν έδαφος στα Μαθηματικά, ενώ οι βαθμολογήσεις στη Γλώσσα συνιστούν αρνητικό ρεκόρ τριακονταετίας» σημείωσε το νεοϋορκέζικο Μέσο. Και αν για τις ΗΠΑ η αγνωσία των Αγγλικών (της Αγγλίας) δεν είναι και καμιά τρομερή υπόθεση, αντιθέτως η άγνοια των στοιχειωδών αριθμητικών πράξεων υποσκάπτει τα θεμέλια του καπιταλιστικού συστήματος. «Η εικόνα είναι αρκετά ζοφερή».

Αν δούμε τις λεπτομέρειες, σημείωσαν οι ΝΥΤ, το πράγμα γίνεται χειρότερο. Και πριν από την πανδημία του κορονοϊού οι μαθητές την είχαν πατήσει στο τεστ και «είχαν κάνει βήματα προς τα πίσω», ωστόσο όχι με τον ίδιο τρόπο όλοι. Οι ασθενέστεροι μαθητές έχασαν περισσότερο έδαφος, οι καλύτεροι παρουσίασαν μέτρια πτώση. Εφέτος όμως οι ειδικοί «εξεπλάγησαν από την κλίμακα και την έκταση της πτώσης».

Η ανάλυση έδειξε ότι υπάρχει και φυλετικό και ταξικό προφίλ στη μαθητική βουτιά. Στα Μαθηματικά οι μαύροι μαθητές έχασαν 13 βαθμούς εν αντιθέσει με τους λευκούς μαθητές οι οποίοι έχασαν 5 βαθμούς. Επίσης κατέγραψε τη μεγάλη επίδραση που είχε το κλείσιμο των σχολικών αιθουσών σε μαθητές είτε χαμηλού εισοδήματος είτε μειονοτικούς (Αφροαμερικανούς και Λατινοαμερικανούς). Ετσι τα συμπεράσματα των ειδικών συνοψίζονται στην εξής φράση: «Η πανδημία επέφερε διπλό πλήγμα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση των ΗΠΑ, καθώς εξάλειψε την πρόοδο που είχε σημειωθεί και επιδείνωσε την ανισότητα».

Φυσικά, θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει ότι εφ’ όσον το διενεργηθέν τεστ αφορά 9χρονα, τα παιδιά αυτά έχουν πολύ χρόνο μπροστά τους ώστε να ανακάμψουν κατά τη διάρκεια των υπόλοιπων σχολικών χρόνων τους. Παρά ταύτα οι Αμερικανοί ανησυχούν, έτσι έγιναν ήδη οι σχετικές εκπομπές SOS: καλέσματα, δηλαδή, και εκκλήσεις για «εθνική κινητοποίηση σε στυλ Σχεδίου Μάρσαλ υπέρ της εκπαίδευσης». Αλλά από κάποια κινητοποίηση τέτοιας κλίμακας οι ΗΠΑ απέχουν παρασάγγας: «Η κυβέρνηση έχει μεν διαθέσει 122 δισ. δολάρια για να βοηθήσει τους μαθητές να ανακάμψουν, όμως ορισμένα σχολεία δυσκολεύτηκαν να προσλάβουν δασκάλους για την κάλυψη των μεγάλων κενών».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...