660
Το φουτουριστικό Concept i της Toyota | Toyota

Σαλόνι Αυτοκινήτου Τόκιο 2017: Η ιαπωνική τεχνολογία στα καλύτερα (και πιο περίεργά) της #3

Protagon Team Protagon Team 5 Νοεμβρίου 2017, 11:31
Το φουτουριστικό Concept i της Toyota
|Toyota

Σαλόνι Αυτοκινήτου Τόκιο 2017: Η ιαπωνική τεχνολογία στα καλύτερα (και πιο περίεργά) της #3

Protagon Team Protagon Team 5 Νοεμβρίου 2017, 11:31
Nissan IMx

Nissan-iMX-concept

Αυτή η εταιρεία παρουσίασε και ένα πλήρως αυτόνομο και ηλεκτρικό πρωτότυπο το οποίο είναι crossover και βασίζεται στο πλαίσιο των EV μοντέλων της μάρκας. Στο οποίο οι συσσωρευτές βρίσκονται κάτω από τα δάπεδο, θέση που εξασφαλίζει μεγάλους χώρους στο εσωτερικό. Οι ηλεκτρικοί κινητήρες είναι δύο, ένας στον εμπρός και ένας στον πίσω άξονα, η συνδυαστική τους ισχύς είναι 429 ίπποι και η αυτονομία φτάνει μέχρι και τα 600 χιλιόμετρα. Στο εσωτερικό είναι minimal, χωρίς κανέναν διακόπτη, αφού τα πάντα ελέγχονται μέσω οθονών. Στον διάκοσμο κυριαρχεί το ξύλο, ενώ τα ιδιαίτερα καθίσματα έχουν προκύψει με τη χρήση 3D εκτυπωτή.

Toyota GR HV Sports Concept

22730622_1734861586525257_8584855465943667755_n

Θυμίζει GT86, καθώς σε αυτό βασίζεται, είναι διθέσιο σπορ κουπέ και με αποσπώμενη -τύπου targa- οροφή. Είναι υβριδικό, με χειροκίνητο, αλλά και αυτόματο κιβώτιο. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα πάνε πακέτο με τους σκουρόχρωμους τροχούς που, διόλου τυχαία, παραπέμπουν αμφότερα σε μορφή σε εκείνα της αγωνιστικής TS050 Hybrid, με την οποία το ιαπωνικό εργοστάσιο μετέχει με τα πρωτότυπα της κατηγορίας LMP1 στο World Endurance Racing. Ετσι κι αλλιώς, οι Ιάπωνες μπορεί να παραμένουν φειδωλοί σε δηλώσεις, αλλά τουλάχιστον αναφέρουν ότι το υβριδικό σύστημα THS-R του πρωτοτύπου αντλεί την τεχνογνωσία του από την παρουσία της Toyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής.

Προ των πυλών το νέο e-Evolution

Mitsubishi-e-EVOLUTION-2017Το νέο Evo είναι ένα ηλεκτρικό crossover υψηλών επιδόσεων που συνδυάζει την τεχνολογία της Mitsubishi με την πρακτικότητα και τις δυνατότητες των SUV. Το μοντέλο αυτό θα παίρνει ισχύ από τρία ηλεκτρικά μοτέρ, ένα στο μπροστινό μέρος και δύο στο πίσω, σε συνδυασμό με σύστημα Active Yaw Control για καλύτερη πρόσφυση και κράτημα κατά την οδήγηση. Επιπλέον, ο εγκέφαλος του concept θα μπορεί να «διαβάζει» μέσω τεχνητής νοημοσύνης τις αλλαγές στη διαδρομή που πρόκειται να γίνουν, καθώς και τις προθέσεις του οδηγού, προσαρμόζοντας την απόδοση του αυτοκινήτου. Τέλος, η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορεί να εκπαιδεύσει το οδηγό ώστε να γίνει καλύτερος μέσω φωνητικών εντολών και μιας μεγάλης οθόνης στην κονσόλα.

Η φιλοσοφία τού Toyota Fine Comfort Ride (FCR)

toyota-fine-comfort-ride-concept-designboom-01

toyota-fine-comfort-ride-concept-designboom-newsletter

Αποτελεί την πρόταση της Toyota για «τα premium μοντέλα του μέλλοντος που θα είναι απαλλαγμένα από εκπομπές ρύπων». Το μήκος του είναι 4,85 μ., το ύψος 1,65 μ. και το πλάτος 1,95 μ. – ανήκει στην κατηγορία τής Mercedes S-Class. Σύμφωνα με τις δοκιμές που πραγματοποίησε η ιαπωνική εταιρεία, η αυτονομία κίνησής του ανέρχεται στα 1.000 χλμ., με τον ανεφοδιασμό των κυψελών υδρογόνου να μη διαρκεί περισσότερο από τρία λεπτά.

Honda NeuV

honda-neuv-concept

Το NeuV αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά τον Ιανουάριο στο CES 2017 στο Las Vegas, λανσάροντας μία νέα φιλοσοφία ηλεκτροκίνησης για καθημερινές μετακινήσεις. Με την υποστήριξη του κινητήρα τεχνητής νοημοσύνης (AI) της μάρκας – Honda Automated Network Assistant– η λειτουργία αυτόνομης οδήγησης περιλαμβάνει  σύστημα παρακολούθησης του οδηγού που αναγνωρίζει σημάδια κόπωσης από τις εκφράσεις του προσώπου και τον τόνο της φωνής, με σκοπό να κάνει την οδήγηση ασφαλέστερη. Το NeuV μαθαίνει για το lifestyle και τις προτιμήσεις του οδηγού με την πάροδο του χρόνου, ώστε να μπορεί να υποστηρίξει νέες  διαδρομές και δραστηριότητες, πετυχαίνοντας μία φυσική σχέση μεταξύ οδηγού και μηχανής.

Να ήταν η ζήλεια Sora (Sky Ocean River Air)
2017-10-25T002717Z_889575580_RC1BC99C7320_RTRMADP_3_AUTOSHOW-TOKYO
(REUTERS/Kim Kyung-Hoon)

Χρησιμοποιεί τα περισσότερα από τα στοιχεία του κινητήρα Mirai, για να προσφέρει διαδρομές μέχρι και 200 χιλιόμετρα, ενώ ποια αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα ήθελε να το έχει ανακαλύψει εκείνη πρώτη; Η τεχνολογία Toyota Fuel Cells System (TFCS) προβλέπει την ύπαρξη δύο ηλεκτροκινητήρων, που ο καθένας τους αποδίδει ισχύ 154 ίππων (308 ίπποι συνολικά) και ροπή 335 Nm (670 Nm συνολικά) που συνδυάζονται με συστοιχίες υβριδικών μπαταριών νικελίου-μετάλλου. Την ίδια στιγμή, οι κυψέλες υδρογόνου (fuel cells) τροφοδοτούνται με υδρογόνο που φιλοξενείται σε δεξαμενές χωρητικότητας 600 λίτρων. Η εταιρεία ευελπιστεί να κυκλοφορούν 100 τέτοια λεωφορεία στους δρόμους του Τόκιο, μέχρι το 2020.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...