Advertisement

751
Ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης μαζί με τον πρόεδρο των ταξιτζήδων Θύμιο Λυμπερόπουλο στα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων | SOOC

Αγωγή ΒΕΑΤ: Σπίρτζης, Αλεξιάδης, Παπαχριστόπουλος στο πλευρό του Θύμιου Λυμπερόπουλου [εικόνες]

Protagon Team Protagon Team 8 Νοεμβρίου 2018, 13:52
Ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης μαζί με τον πρόεδρο των ταξιτζήδων Θύμιο Λυμπερόπουλο στα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων
|SOOC

Αγωγή ΒΕΑΤ: Σπίρτζης, Αλεξιάδης, Παπαχριστόπουλος στο πλευρό του Θύμιου Λυμπερόπουλου [εικόνες]

Protagon Team Protagon Team 8 Νοεμβρίου 2018, 13:52

Λιγοστοί ήταν οι αυτοκινητιστές ταξί που ανταποκρίθηκαν τελικά στο κάλεσμα συμπαράστασης στον πρόεδρό τους, Θύμιο Λυμπερόπουλο, στα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων. Στο πλευρό όμως του προέδρου της ΠΟΕΙΑΤΑ κατά την εκδίκαση της αγωγής της ΒΕΑΤ εναντίον του, βρέθηκε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, καθώς και οι εκπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ!

Ετσι, όπως είχε προαναγγείλει το συνδικαλιστικό όργανο των ταξιτζήδων, στα δικαστήρια κατέφθασαν ο υπουργός  Χρήστος Σπίρτζης και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών Αθανάσιος Βούρδας, που φωτογραφήθηκαν μαζί με τον κ. Λυμπερόπουλο (δείτε κάτω φωτογραφίες από SOOC).

 

Το παρών έδωσαν επίσης ο πρώην υφυπουργός Οικονομικών, Τρύφων Αλεξιάδης, εκπροσωπώντας τον ΣΥΡΙΖΑ, και ο Θανάσης Παπαχριστόπουλος, ως εκπρόσωπος του Πάνου Καμμένου που εδώ και ημέρες έχει σπεύσει στην υπεράσπιση του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί.

Η αγωγή της ΒΕΑΤ κατά του Θύμιου Λυμπερόπουλου, με την οποία αξιώνει αποζημίωση ύψους 260.000 ευρώ, ήρθε σε συνέχεια εξώδικης διαμαρτυρίας της εταιρείας για όσα έχει κατά καιρούς πει εις βάρος της ο πρόεδρος των ταξιτζήδων (ότι λειτουργεί παράνομα, φοροδιαφεύγει και κλέβει τα λεφτά των οδηγών ταξί και των πελατών της στέλνοντάς τα σε φορολογικούς παραδείσους κ.α.).

Στην κατάθεσή του ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου της Αθήνας, ο κ. Σπίρτζης επεσήμανε τα εξής:

«Ένα εξάμηνο πριν την ψήφιση του νέου νόμου, τον Μάρτιο του 2018, υπήρξαν ανώνυμες αναφορές στο υπουργείο σε σχέση με τον τρόπο πληρωμής της εταιρίας. Καταγγελλόταν πως οι οδηγοί λάμβαναν χρήματα με εμβάσματα από το εξωτερικό, άρα χρήματα έφευγαν από τη χώρα».

Υποστήριξε ωστόσο πως δεν γνωρίζει αν έχουν υπάρξει έλεγχοι των Aρχών.

Σε κάθε περίπτωση, όπως θέλησε να υπογραμμίσει, πριν από την ψήφιση του Νόμου 4530/2018 «υπήρχε νομική αταξία, κενό νόμου και παράβαση νόμου, καθώς σε ορισμένα επαγγέλματα είχαμε καταστρατήγηση τιμής».

Ο υπουργός υπεραμύνθηκε τέλος των ενεργειών του κ. Λυμπερόπουλου λέγοντας πως «είναι καθήκον του να υπερασπιστεί τον κλάδο σε θεσμικό πλαίσιο. Και σε αυτό το μέτρο κινήθηκε».

Ακολουθεί ένας από τους χαρακτηριστικούς διαλόγους του προέδρου του δικαστηρίου με τον υπουργό:

Μάρτυρας: Η Taxibeat παραβίαζε και νόμους. Οι διαφημίσεις για εκπτωτικό τιμολόγιο είναι καταστρατήγηση.

Πρόεδρος: Έχουν κινηθεί διαδικασίες νομικές;

Μάρτυρας: Δεν γνωρίζω.

Πρόεδρος: Άλλο παράβαση νομού άλλο νομοθετικό κενό…

Μάρτυρας: Ακόμα μία παράβαση ήταν η ύπαρξη διαφορετικών τιμολογίων για το οδηγό και για την Taxibeat. Ουσιαστικά άλλος εισέπραττε και ο άλλος κατέθετε φορολογικό στοιχείο.

Τέλος, ο υπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε στο περιεχόμενο των δηλώσεων του Θύμιου Λυμπεροπούλου, σχολιάζοντας πως ως πρόεδρος του ΣΑΤΑ «είναι καθήκον του να υπερασπιστεί τον κλάδο σε θεσμικό πλαίσιο.

Τι είπε η Beat

Νωρίτερα, η οικονομική διευθύντρια της Taxibeat, Ελένη Τσάδαρη, αναφέρθηκε σε δημοσιεύματα όπου μεταξύ άλλων γινόταν λόγος για φοροδιαφυγή της εταιρείας και φορολογικούς παραδείσους. Σύμφωνα με τη μάρτυρα, η εταιρεία ελέγχεται τακτικά από τις φορολογικές αρχές, ενώ δεν καταβάλλει φόρο εισοδήματος, καθώς είναι ελλειμματική.

«Τα δημοσιεύματα μας έπληξαν και αναγκαστήκαμε να κινηθούμε δικαστικά. Το τελευταίο τρίμηνο του έτους, λογω εποχικότητας, είναι το καλύτερο τρίμηνο με 40% αύξηση. Τα αναληθή δημοσιεύματα και ο δημόσιος λογος του κ. Λυμπερόπουλου που εντάθηκε το Σεπτεμβριο του 2017, είχε ως αντίκτυπο να μην έχουμε την αναμενόμενη αυξηση. Χρειάστηκαν πρόσθετες ενέργειες όπως την πρόσληψη συμβούλων διαχείρισης και διαφημιστικής καμπάνιας, ύψους 270.000 ευρώ», κατέθεσε μεταξύ άλλων.

Για τον ίδιο τον Θύμιο Λυμπερόπουλο η κυρία Τσάδαρη υποστήριξε ότι «ακολουθεί αναχρονιστικά πρότυπα. Δεν αγκαλιάζει την καινοτομία που φέρνουμε, δεν την αναγνωρίζει» και «θέλει να αφήσει τον κλάδο όπως ήταν πριν 20 χρόνια».

Αναφορικά με τον τρόπο είσπραξης και απόδοσης των χρημάτων, η μάρτυρας κατέθεσε πως δεν υπάρχει καμία σύνδεση με offshore και τα χρήματα εκκαθαρίζονται μέσα από συγκεκριμένο εκκαθαριστή ο οποίος έχει έδρα την Ολλανδία. Στη συνέχεια το κόμιστρο αποδίδεται στον οδηγό, πλην της αμοιβής της Taxibeat που μεταφέρεται στο λογαριασμό της εταιρείας στην Ελλάδα.

Nωρίτερα ε ανάρτησή του στο Facebook, ο ιδρυτής της BEAT, Νίκος Δρανδάκης (που ήταν και αυτός παρών στο δικαστήριο), εξέφρασε έκπληξη και απορία για το γεγονός ότι κηρύχθηκε στάση εργασίας για όλα τα ταξί της χώρας από την ΠΟΕΙΑΤΑ λόγω της προσφυγής της εταιρείας στη Δικαιοσύνη.

Το προεδρείο της Πανελλήνιας Oμοσπονδίας Iδιοκτητών Tαξί ανακοίνωσε πανελλαδική στάση εργασίας για την επόμενη Πέμπτη 8…

Geplaatst door Nick Drandakis op Vrijdag 2 november 2018

«Αυτό», παρατήρησε, «δεν έχει προηγούμενο στα παγκόσμια χρονικά» και «αγγίζει τα όρια κατάχρησης εξουσίας – μια εξουσία που κανείς δεν θα έπρεπε να έχει έναντι των πολλών για το προσωπικό του συμφέρον», δεδομένου όπως επεσήμανε, ότι η αγωγή απευθύνεται προσωπικά στον κ. Λυμπερόπουλο και οχι με την θεσμική του ιδιότητα.

Υπενυθυμίζεται ότι η πανελλαδική στάση εργασίας των αυτοκινητιστών ταξί λήγει στις 16.00.