343
Το νέο e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στη Λάρισα, επί της οδού Κύπρου 72 |

Τράπεζα Πειραιώς: νέο e-branch στη Λάρισα

Protagon Team Protagon Team 11 Νοεμβρίου 2019, 20:46
Το νέο e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στη Λάρισα, επί της οδού Κύπρου 72
|

Τράπεζα Πειραιώς: νέο e-branch στη Λάρισα

Protagon Team Protagon Team 11 Νοεμβρίου 2019, 20:46

Το νέο e-branch, που βρίσκεται στη οδό Κύπρου 72, δίνει πλέον τη δυνατότητα σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή της Λάρισας να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια. Παράλληλα, το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του τις καθημερινές έως τις 20:30, καθώς και το Σάββατο, στοχεύει στην ενίσχυση και στη στήριξη της τοπικής αγοράς.

Οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό για να ενημερωθούν για τις παρεχόμενες σε αυτό υπηρεσίες, να βοηθηθούν σε κάθε τους συναλλαγή στα αυτοματοποιημένα μηχανήματα, να εκπαιδευτούν στη χρήση των μηχανημάτων και των ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας, καθώς και για να λύσουν οποιαδήποτε απορία σχετικά με τραπεζικά προϊόντα και διαδικασίες.

Μερικές από τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες στα e-branch αποτελούν:

  • Το «Ταμείο από απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει, μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της Τράπεζας, τουλάχιστον το 90% των προσφερόμενων συναλλαγών κανονικού ταμείου, με την ίδια ευκολία και απλότητα.
  • Η online εγγραφή στη winbank.
  • Η πραγματοποίηση συναλλαγών στα ATM και easypay του εσωτερικού χώρου 24/7.
  • Η δυνατότητα γνωριμίας με προϊόντα και υπηρεσίες των διαφόρων συνεργατών της Τράπεζας (exhibition area).
  • Η πραγματοποίηση συναντήσεων για παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον ειδικό χώρο του meeting room.
  • Η χρήση των διαθέσιμων στο κατάστημα ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablet) με στόχο τη γνωριμία και την εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (digital corner).

Επιπλέον των παραπάνω, για τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες προσφέρονται:

  • Κατάθεση επιταγών στο «Ταμείο από απόσταση».
  • Αμεση καταμέτρηση και κατάθεση χαρτονομισμάτων.
  • Αμεση καταμέτρηση και κατάθεση κερμάτων.
Τα άτομα με ειδικές ανάγκες

Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει και στην παροχή πρωτοποριακών υπηρεσιών για τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ:

  • Για άτομα με πρόβλημα όρασης, εκτέλεση συναλλαγών ταμείου χωρίς την ανάγκη παράστασης και συνυπογραφής δύο μαρτύρων.
  • Για άτομα με πρόβλημα ακοής, δυνατότητα πραγματοποίησης συναλλαγών ταμείου στην ελληνική νοηματική γλώσσα.
  • Για άτομα με κινητικά προβλήματα, εύκολη προσβασιμότητα στο κατάστημα και στον «Ταμία από απόσταση».

Τα e-branch έχουν ήδη τύχει μεγάλης αποδοχής από όλες τις κατηγορίες πελατών λόγω του φιλικού τους σχεδιασμού, των καινοτόμων τεχνολογιών που διαθέτουν, καθώς και του διευρυμένου ωραρίου λειτουργίας τους.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...