616
Η... καχύποπτη βουλευτής Πιερίας του ΣΥΡΙΖΑ Ελισάβετ (Μπέττυ) Σκούφα | YouTube

Στον ΣΥΡΙΖΑ άκουσαν για αγγλικά στο νηπιαγωγείο και «είδαν» αμερικανικά συμφέροντα!

Protagon Team Protagon Team 4 Ιουνίου 2020, 16:10
Η... καχύποπτη βουλευτής Πιερίας του ΣΥΡΙΖΑ Ελισάβετ (Μπέττυ) Σκούφα
|YouTube

Στον ΣΥΡΙΖΑ άκουσαν για αγγλικά στο νηπιαγωγείο και «είδαν» αμερικανικά συμφέροντα!

Protagon Team Protagon Team 4 Ιουνίου 2020, 16:10

Σχέδιο ιδιοτελών συμφερόντων –και δη αμερικανικών– διέκρινε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ελισάβετ (Μπέττυ) Σκούφα, πίσω απο την εισαγωγή της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο, η οποία περιλαμβάνεται στο εκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο.

 «Μήπως αποτελεί και αυτό επιταγή αμερικανικών σχολών, αμερικανικών πανεπιστημίων;» διερωτήθηκε με διάχυτη την καχυποψία στον τόνο της φωνής της η κυρία Σκούφα, απευθυνόμενη στην υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, που άκουγε άναυδη την τοποθέτηση της βουλευτού της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Κάνοντας λόγο για θεωρίες συνωμοσίας, η υπουργός υπερασπίστηκε τη σχετική διάταξη του πολυνομοσχεδίου  λέγοντας ότι η απόφαση του υπουργείου βασίζεται σε ειδικές έρευνες.

«Ο ΣΥΡΙΖΑ στην αρχή έλεγε ότι μόνο σε τρεις χώρες εφαρμόζεται αυτό. Φέραμε στοιχεία ότι οι χώρες είναι 14. Και τώρα περάσαμε στις θεωρίες συνωμοσίας. Επικαλείστε τις θεωρίες συνωμοσίας. Στις θεωρίες συνωμοσίας απαντούμε με στοιχεία. Από τρεις χώρες το 2015, πλέον σε 14 χώρες υπάρχει ενασχόληση με δεύτερη ξένη γλώσσα από την προσχολική ηλικία. Αυτό δείχνουν οι έρευνες. Μάλιστα οι επιστήμονες έχουν εξηγήσει ότι κατά τη διάρκεια της προσχολικής ηλικίας τίθενται τα θεμέλια μάθησης και σκέψης. Τα παιδιά είναι “σφουγγάρια” σε αυτή την ηλικία και δεν κάνουμε αρκετά ως πολιτεία για να τους δώσουμε τα εφόδια εκείνα που χρειάζονται σε αυτό σε αυτά τα κρίσιμα χρόνια», ανέφερε στην απάντησή της η κυρία Κεραμέως

Για λόγους αρχείου παρατίθεται αυτούσιο το πλήρες κείμενο της τοποθέτησης της κυρίας Σκούφα:

«Κατανοώ ότι έχετε τελειώσει, έχετε ολοκληρώσει σημαντικό μέρος των σπουδών σας στην Αμερική, όμως, επιτρέψτε μου να σας πω, ότι όλοι εδώ μέσα είμαστε εκλεγμένοι από τον ελληνικό λαό, αυτόν πρέπει να υπηρετούμε και επίσης είστε υπουργός στο Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας. Άρα, θα πρέπει να στηρίξετε ως επί το πλείστον την ελληνική εκπαίδευση, όχι τα όποια καλά ή πιο χειρότερα ενδιαφέροντα επιχειρηματικά των αμερικανικών πανεπιστημίων.

Επιτρέψτε μου να πω μία ακόμη πολιτική παρατήρηση. Όταν μιλάτε για ανάγκη διεθνών συνεργασιών των ελληνικών πανεπιστημίων με το εξωτερικό, φαντάζομαι ότι θέλετε να διορθώσετε την παράλειψή σας και να μη μας αναφέρετε την επόμενη φορά μόνο αμερικανικά πανεπιστήμια, εκτός αν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος.

Θέλω να πω, παρόλο που θα φανεί σκληρό, ότι με κάνετε να πονηρεύομαι ότι ακριβώς και η εισαγωγή της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο κάποιο άλλο ειδικό κρυμμένο συμφέρον εξυπηρετεί. Μήπως αποτελεί και αυτό επιταγή αμερικανικών σχολών, αμερικανικών πανεπιστημίων; Διότι στα σίγουρα παιδαγωγικούς σκοπούς δεν εξυπηρετεί, όπως έχουν πολλάκις τονίσει καθηγητές παιδαγωγικών σχολών στην Ελλάδα.

Σας ερωτώ, λοιπόν, ευθέως για ποιον λόγο θέλετε να επιβάλετε, να καρατομήσετε την προσωπικότητα των νηπίων σε τόσο τρυφερή ηλικία, των τεσσάρων ετών, επιβάλλοντάς τους την εκμάθηση των αγγλικών; Δεν έχετε πείσει κανέναν σε αυτήν την αίθουσα ότι η συγκεκριμένη διάταξη εξυπηρετεί τον όποιο παιδαγωγικό σκοπό.

Θέλω να σας υπενθυμίσω ότι ακριβώς σκοπός της ίδρυσης και λειτουργίας του νηπιαγωγείου είναι τα παιδιά να αναπτύξουν όλα τα ερεθίσματα, να ανακαλύψουν το σώμα τους, να μάθουν να μιλάνε, να αναπτύξουν στα πρώτα στάδια τις κοινωνικές σχέσεις, να κοινωνικοποιηθούν και όχι να αποκτήσουν απλά κάποιες δεξιότητες άνωθεν επιβεβλημένες.

Είναι αντιπαιδαγωγικό αυτό που κάνετε, κυρία υπουργέ, με το δεύτερο άρθρο του νομοσχεδίου, όπως και πλήρως αντιπαιδαγωγικό είναι –για να μείνω σήμερα μόνο στην προσχολική ηλικία και την κατάλληλη ή μη κατάλληλη– η παντελώς ακατάλληλη προσχολική εκπαίδευση που μας πλασάρετε. Θα μου επιτρέψετε να πω ότι δεν μπορούμε να κατανοήσουμε για ποιον λόγο αυξάνετε τον αριθμό των νηπίων στα είκοσι πέντε.

Πιστεύετε, κυρία υπουργέ, ότι μία ή ένας νηπιαγωγός μπορεί να δείξει την απαιτούμενη εξατομικευμένη προσοχή, στήριξη, φροντίδα που χρειάζονται τα παιδιά μας στην ηλικία των τεσσάρων και έξι ετών, όταν, μάλιστα, σε αυτή την τάξη υπάρχουν και συνομήλικά τους με ειδικές εκπαιδευτικές ιδιαιτερότητες και ανάγκες, νήπια ΑμεΑ;

Για ποιον λόγο, κυρία υπουργέ, φέρνετε αυτές τις δύο τελείως αντιπαιδαγωγικές και απαράδεκτες διατάξεις, ουσιαστικά καταδικάζοντας τους αυριανούς πολίτες και σπρώχνοντας στο καλάθι των αχρήστων την πολύ σημαντική αγωγή και παιδεία, που πρέπει να λαμβάνουν τα παιδιά μας στην προσχολική ηλικία;».