298
O Σωκράτης Φάμελλος στη Βουλή. Ως βουλευτής της Β Θεσσαλονίκης πήγε και αυτός στα εγκαίνια «που δεν ήταν εγκαίνια» του σταθμού του Μετρό | ΙΝΤΙΜΕΝΕWS

Ο Φάμελλος το βρήκε: Ολοι ξέρουν ότι δεν έγιναν εγκαίνια στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Protagon Team Protagon Team 31 Δεκεμβρίου 2018, 13:05
O Σωκράτης Φάμελλος στη Βουλή. Ως βουλευτής της Β Θεσσαλονίκης πήγε και αυτός στα εγκαίνια «που δεν ήταν εγκαίνια» του σταθμού του Μετρό
|ΙΝΤΙΜΕΝΕWS

Ο Φάμελλος το βρήκε: Ολοι ξέρουν ότι δεν έγιναν εγκαίνια στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Protagon Team Protagon Team 31 Δεκεμβρίου 2018, 13:05

Η επικοινωνιακή διαχείριση από το Μαξίμου του φιάσκου του Σαββάτου, με την εικόνα ενός Πρωθυπουργού να φαίνεται πως εγκαινιάζει σταθμό του Μετρό Θεσσαλονίκης, δύο χρόνια προτού (αν όλα πάνε καλά) έρθουν οι πρώτοι συρμοί, ξεκίνησε: δεν ήταν εγκαίνια, ήταν «επιθεώρηση».

Ο ένας μετά τον άλλον τα κυβερνητικά στελέχη αυτό σημειώνουν, ότι ο Αλέξης Τσίπρας δεν έκανε εγκαίνια, απλώς παρέστη σε μια εκδήλωση που αξίζει στους Θεσσαλονικείς κλπ. Οντως κορδέλες δεν υπήρχαν, αλλά υπήρχαν όλα τα άλλα: και ομιλίες και φωτογραφίες και διθύραμβοι και κλειστή λίστα καλεσμένων προς αποφυγήν δυσάρεστων εκπλήξεων.

Τελευταίος, μέχρι προφανώς ως τον επόμενο, ο Σωκράτης Φάμελλος, αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος, ο οποίος βγήκε στον φιλόξενο ραδισταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ για να υπογραμμίσει ότι η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο στη Θεσσαλονίκη αφορούσε απλώς την ολοκλήρωση του πρώτου σταθμού του Μετρό, προσθέτοντας ότι αυτό άξιζε και στην πόλη αλλά και στην κυβέρνηση.

O κ. Φάμελλος, βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης, ήταν και αυτός παρών στην… «επιθεώρηση» του σταθμού «Σιντριβάνι» το μεσημέρι του Σαββάτου, μαζί με τη μισή κυβέρνηση, τον Πρωθυπουργό και τον δήμαρχο της πόλης Γιάννη Μπουτάρη.

«Ολοι ξέρουν ότι δεν έγιναν εγκαίνια προχθές στο Μετρό», είπε ο κ. Φάμελλος ενώ τόνισε ότι «άξιζε και στην πόλη, άξιζε και στην κυβέρνηση να δουν όλοι ότι ολοκληρώθηκε ο πρώτος σταθμός του Μετρό, ενώ στο τέλος του 2014 το έργο ήταν σταματημένο, η εταιρεία είχε φοβερή αδυναμία να ανταπεξέλθει, η διοίκηση δεν μπορούσε να προχωρήσει σε ένα έργο το οποίο είχε και μελετητικά και διοικητικά προβλήματα, υπήρξαν απαιτήσεις άνω του 1 δισ. -πολύ περισσότερα από την αξία του έργου που είχε εκτελεστεί- και η Θεσσαλονίκη ήταν γεμάτη λαμαρίνες και απελπισμένους καταστηματάρχες και πολίτες».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...