523
Η Τζέιν Φόντα στην τελετή βράβευσής της για ολόκληρη την πορεία της στην Εβδομη Τέχνη από το Ινστιτούτο Αμερικανικού Κινηματογράφου, με φόντο μια νεανική πόζα της | Shutterstock

Τζέιν Φόντα: «Σκηνοθέτης μού ζήτησε να κάνουμε σεξ για να δει πώς είναι οι οργασμοί μου»

Protagon Team Protagon Team 20 Μαΐου 2023, 16:23
Η Τζέιν Φόντα στην τελετή βράβευσής της για ολόκληρη την πορεία της στην Εβδομη Τέχνη από το Ινστιτούτο Αμερικανικού Κινηματογράφου, με φόντο μια νεανική πόζα της
|Shutterstock

Τζέιν Φόντα: «Σκηνοθέτης μού ζήτησε να κάνουμε σεξ για να δει πώς είναι οι οργασμοί μου»

Protagon Team Protagon Team 20 Μαΐου 2023, 16:23

Η Τζέιν Φόντα αποκάλυψε ότι ο αείμνηστος γάλλος σκηνοθέτης Ρενέ Κλεμάν ζήτησε να κοιμηθεί μαζί της κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του θρίλερ «Joy House» του 1964, λέγοντάς της ότι «έπρεπε να δει πώς ήταν οι οργασμοί της» πριν γυρίσει μια σκηνή σεξ.

Η αμερικανίδα ηθοποιός έκανε αυτή τη δήλωση σε επεισόδιο της εκπομπής «Watch What Happens Live», όταν ο οικοδεσπότης Αντι Κοέν της ζήτησε να ονομάσει «έναν άνδρα στο Χόλιγουντ που της “την έπεσε” και εκείνη τον απέρριψε».

«Είπε πως ήθελε να κάνει σεξ μαζί μου γιατί ο χαρακτήρας που έπαιζα στην ταινία έπρεπε να έχει οργασμό και ήθελε να δει πώς ήταν οι οργασμοί μου. Το είπε στα γαλλικά και έκανα ότι δεν κατάλαβα» συνέχισε η Φόντα. «Εχω πολλές ιστορίες να σου πω, αλλά δεν έχουμε χρόνο» προσέθεσε, σύμφωνα με τον Guardian.

Η Φόντα ήταν 27 ετών όταν πρωταγωνίστησε στην ταινία, μαζί με τον Αλέν Ντελόν και τη Λόλα Ολμπράιτ. Ο Κλεμάν, ένας από τους πιο παραγωγικούς σκηνοθέτες της Γαλλίας τις δεκαετίες του ’50 και του ’60, ήταν 51 ετών όταν σκηνοθέτησε το συγκεκριμένο φιλμ. Πέθανε το 1996 σε ηλικία 82 ετών.

Οταν, στη συνέχεια, ρωτήθηκε ποιος ήταν ο μεγαλύτερος μισογύνης στο Χόλιγουντ, η Φόντα απάντησε: «Θα προτιμήσω να κρατήσω τη σιωπή μου».

Η αποκάλυψη της Φόντα έρχεται σε μια περίοδο που η γαλλική κινηματογραφική βιομηχανία δέχεται πολύ έντονη κριτική με αφορμή το Φεστιβάλ Καννών. Πολλοί ισχυρίζονται ότι το γαλλικό σινεμά διαιωνίζει τον μισογυνισμό και τη σεξουαλική κακοποίηση, την ώρα που το κίνημα #MeToo έχει αναγκάσει άλλες «κινηματογραφικές» χώρες να κάνουν τον απολογισμό τους.

Η ταινία του Τζόνι Ντεπ «Jeanne du Barry» βραβεύθηκε στο φετινό φεστιβάλ, γεγονός που σηματοδότησε την επάνοδο του Ντεπ στο κινηματογραφικό προσκήνιο, μετά τη δικαστική διαμάχη με την πρώην σύζυγό του, Αμπερ Χερντ. Ενώ οι υποστηρικτές του Ντεπ, ο οποίος αρνείται τους ισχυρισμούς της Χερντ για κακοποίηση, γιόρτασαν την επιστροφή του, πολλοί κατηγόρησαν τις Κάννες ότι ουσιαστικά έδωσαν άφεση σε έναν άνδρα φερόμενο ως κακοποιητή.

Η δημοσιογράφος Ιβ Μπάρλοου, που φέρεται να είναι φίλη της Χερντ, ξεκίνησε μια καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με την ονομασία #CannesYouNot, κατηγορώντας το φεστιβάλ για «υποστήριξη κακοποιητών», και δημοσίευσε φωτογραφίες του Ντεπ μαζί με φωτογραφίες του Χάρβεϊ Γουάινστιν και του Ρόμαν Πολάνσκι, από περασμένες εμφανίσεις τους στις Κάννες.

Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η πρωταγωνίστρια της ταινίας «Portrait of a Lady Οn Fire», Αντέλ Ενέλ, δημοσίευσε μια ανοιχτή επιστολή στην οποία ανακοίνωνε ότι εγκαταλείπει το σινεμά και κατηγορούσε τις Κάννες ως «έτοιμες να κάνουν τα πάντα για να υπερασπιστούν τους βιαστές». Στην ίδια νεπιστολή ανέφερε, μεταξύ άλλων, τα ονόματα του Ρομάν Πολάνσκι, ο οποίος καταδικάστηκε για βιασμό ενός 13χρονου κοριτσιού το 1977, και του ηθοποιού Ζεράρ Ντεπαρντιέ, ο οποίος έχει κατηγορηθεί για σεξουαλικά ανάρμοστη συμπεριφορά από 13 γυναίκες.

Στο παρελθόν η Ενέλ είχε κατηγορήσει τον γάλλο σκηνοθέτη Κριστόφ Ρουγκιά για σεξουαλική επίθεση εναντίον της όταν ήταν 12 ετών. Ο Ρουγκιά, ο οποίος αρνείται τις κατηγορίες, έχει τεθεί επίσημα υπό έρευνα για σεξουαλική επίθεση κατά ανηλίκου.

Ο διευθυντής του Φεστιβάλ Καννών, Τιερί Φρεμό, απέρριψε τον ισχυρισμό της Ενέλ λέγοντας στους δημοσιογράφους: «Δεν το πίστευε αυτό  όταν ήρθε στις Κάννες – εκτός κι αν υπέφερε από παράνοια. Αν πιστεύατε ότι είναι ένα φεστιβάλ για βιαστές, δεν θα ήσασταν εδώ».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...