1685
Ενας Instagramsitter επί το έργον στο μπαρ της πισίνας ξενοδοχείου της αλυσίδας Ibis | Relax We Post/Ibis

Πώς λέμε μπέιμπι σίτερ; Τώρα και Instagram sitters…

Protagon Team Protagon Team 29 Νοεμβρίου 2018, 19:10
Ενας Instagramsitter επί το έργον στο μπαρ της πισίνας ξενοδοχείου της αλυσίδας Ibis
|Relax We Post/Ibis

Πώς λέμε μπέιμπι σίτερ; Τώρα και Instagram sitters…

Protagon Team Protagon Team 29 Νοεμβρίου 2018, 19:10

Μια αλυσίδα ξενοδοχείων στην Ελβετία προσφέρει στους πελάτες της μια νέα υπηρεσία που ακούει στο όνομα «social media sitter». Ο συγκεκριμένος υπάλληλος, λοιπόν, θα βγάζει φωτογραφίες κατά τη διάρκεια των διακοπών κάποιου επισκέπτη και θα τις ανεβάζει στο Instagram για λογαριασμό του. Σας κάνει εντύπωση; Και όμως! Αυτός είναι ο κόσμος στον οποίο ζούμε τώρα πια.

Αυτόν τον μήνα οι πελάτες των ξενοδοχείων Ibis στη Γενεύη και στη Ζυρίχη είχαν την επιλογή να αγοράσουν ένα πακέτο διακοπών το οποίο στην τιμή του δωματίου περιλαμβάνει έναν πληρωμένο influencer του Instagram που δίνει την ευκαιρία στους παραθεριστές να κάνουν ένα διάλειμμα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διατηρώντας όμως παράλληλα την παρουσία τους online και μάλιστα με τρόπο αξιοζήλευτο. Το κόστος της υπηρεσίας αρχίζει από 80 ευρώ και ονομάζεται «Χαλαρώστε, Ποστάρουμε Εμείς» («Relax We Post»)…

Σύμφωνα με τους όρους της υπηρεσίας, οι αναρτήσεις πρέπει να έχουν το hashtag #postedbysocialmediasitter, και οι ιδιοκτήτες λογαριασμών να δώσουν στον mediasitter τούς κωδικούς πρόσβασής τους στο Instagram για τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Ακόμη, σύμφωνα με το δελτίο Τύπου που έδωσε στην δημοσιότητα η αλυσίδα, οι πελάτες τους μπορούν να ενημερώνουν τον mediasitter για τις προσδοκίες τους και τα ενδιαφέροντά τους… Μέχρι στιγμής, πάντως, στο Instagram έχουν αναρτηθεί μόνο λίγες τέτοιες φωτογραφίες. Το πρόγραμμα είναι δοκιμαστικό και θα ολοκληρωθεί αυτό το Σαββατοκύριακο.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mareen Danya (@mareendanya) στις

Η εταιρεία, ωστόσο, δεν απάντησε σε αίτημα για σχολιασμό, γράφει το Quartz. Το όλο θέμα -πιθανότατα διαφημιστικό κόλπο για την προώθηση της αλυσίδας η οποία ανήκει στα γαλλικά AccorHotels- προκαλεί μάλλον αμηχανία, καθώς ξεκίνησε με τη διαφήμιση της προσφοράς. Το διαφημιστικό βίντεο που ανέβασαν στο Youtube παρουσιάζει μια τρομακτική εικόνα για τις τρελές πιέσεις που ασκούν τα social media στους ταξιδιώτες, οι οποίες μάλιστα επιβάλλονται στους χρήστες από τον ίδιο τους τον εαυτό.

Το βίντεο δείχνει ένα ζευγάρι που κάνει ρομαντική βαρκάδα σε μια λίμνη.  Όταν ο άντρας αρχίζει να βγάζει φωτογραφίες με το κινητό του, αρχίζουν να εμφανίζονται μέσα από τα νερά της λίμνης άνθρωποι (σαν μέλη μιας τρομερά ενοχλητικής χορωδίας), προσωποποιώντας διάφορες συμπεριφορές που υπάρχουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μια γυναίκα ουρλιάζει «hashtag lake» και «hashtag love» αλλά τη διακόπτει ένας άντρας με δυνατή φωνή που έχει πάθει εμμονή με τα πολλά «likes». Μια «πρώην» του άντρα στη βάρκα εμφανίζεται από τον βυθό της λίμνης ρωτώντας τον θρηνητικά: «Είσαι εδώ μαζί της;»

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη The Everyday Agency (@everyday_agency) στις

Στη συνέχεια, ο Instagramsitter, ένας άντρας με άσπρο κοστούμι, κατεβαίνει σαν έκπτωτος άγγελος από τον ουρανό και μπαίνει στη βάρκα, παίρνει το κινητό του  άντρα και -προφανώς- αρχίζει να ποστάρει στο Διαδίκτυο, οδηγώντας την ορδή των «friends» μακριά από το ζευγάρι και σώζοντας τους από τις διάφορες ανησυχίες που μπορεί να προκαλέσει το Instagram.

Βέβαια είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι τα άγχη που μπορεί να του προκαλέσουν τα social media, εξαφανίζονται αμέσως μόλις προσλάβει έναν influencer που θα ποστάρει αντ’ αυτού. Αν μη τι άλλο, το βίντεο κλιπ δείχνει ξεκάθαρα γιατί κανείς πρέπει να αφήνει το κινητό του στο σπίτι όταν πάει ταξίδι αναψυχής.

Όσο απογοητευτικό κι αν είναι, το «Relax We Post» δείχνει τον τεράστιο ρόλο που παίζει το Instagram στον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουν σήμερα οι νέοι. Η αλυσίδα ξενοδοχείων το αναγνωρίζει στο δελτίο Τύπου που εξέδωσε. Πολλοί άνθρωποι, λέει, «έχουν την τάση να ζουν σημαντικές στιγμές μέσω των smartphones τους, αντί να απολαμβάνουν τη στιγμή».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mareen Danya (@mareendanya) στις

Οι photo-ops (φωτογραφικές ευκαιρίες) που προσφέρει το Instagram καθορίζουν ταξιδιωτικούς προορισμούς -ακόμη και όταν όλοι οι άλλοι έχουν ήδη κάνει το ίδιο πράγμα– ενώ ταυτόχρονα ωθούν κάποιους προορισμούς να γίνουν πιο «φωτογενείς» για τις ανάγκες των social media. Οι εταιρείες το εκμεταλλεύονται με διάφορους τρόπους.

Η αεροπορική εταιρεία EasyJet, για παράδειγμα, δίνει τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση εισιτηρίων με βάση αναρτήσεις στο Instagram. Μια παρόμοια υπηρεσία με αυτή του  «socialmediasitter», εξάλλου, άρχισε να προσφέρει εδώ και ένα χρόνο ένα ξενοδοχείο στις Μαλδίβες: ένας «Instagram μπάτλερ» σας οδηγεί στις πιο γραφικές τοποθεσίες και σας δίνει συμβουλές για το πώς να τραβήξετε μια καλή φωτογραφία…

Στην πραγματικότητα, όμως, το καλύτερο, που θα είχε να κάνει ένας μπάτλερ ή ένας σίτερ, θα ήταν να ρίξει το κινητό του παραθεριστή στο νερό (έστω απαθανατίζοντας τη σκηνή και ανεβάζοντας τη φωτογραφία στο Instagram) και να τον αφήσει επιτέλους ήσυχο να χαλαρώσει… Γίνεται;

 

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...