270
Η Λουτσία Ριίνα και το παριζιάνικο ριστοράντε της που βρίσκεται πολύ μακριά από το σικελικό χωριό Κορλεόνε, άλλοτε άντρο της Μαφίας | Facebook

Η κόρη του αρχιμαφιόζου Ριίνα άνοιξε εστιατόριο στο Παρίσι και το λέει «Κορλεόνε»!

Protagon Team Protagon Team 9 Ιανουαρίου 2019, 07:31
Η Λουτσία Ριίνα και το παριζιάνικο ριστοράντε της που βρίσκεται πολύ μακριά από το σικελικό χωριό Κορλεόνε, άλλοτε άντρο της Μαφίας
|Facebook

Η κόρη του αρχιμαφιόζου Ριίνα άνοιξε εστιατόριο στο Παρίσι και το λέει «Κορλεόνε»!

Protagon Team Protagon Team 9 Ιανουαρίου 2019, 07:31

Η μικρότερη κόρη του αρχιμαφιόζου Τοτό Ριίνα άνοιξε το εστιατόριο Corleone στο Παρίσι, περίπου 14 μήνες μετά τον θάνατο του πατέρα της στη φυλακή της Πάρμας τον Νοέμβριο του 2017 – την είδηση ανακοίνωσε η ίδια η Λουτσία Ριίνα στα social media, και ο μπαμπάς της θα ήταν πολύ υπερήφανος για αυτήν αν ζούσε.

Η σκιά του πατέρα

Ο πατέρας της υπήρξε διαβόητος εγκληματίας: ως Κοντός ή Τέρας κατάφερε να θρονιαστεί στην κορυφή της πυραμίδας της Κόζα Νόστρα και επί των ημερών του εξοντώθηκε πλήθος εχθρών της μαφιόζικης οικογένειας από το χωριό Κορλεόνε, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και δύο επιφανείς διώκτες του, άνθρωποι του νόμου. Οι δολοφονίες (με ισχυρότατες βόμβες) των Τζοβάνι Φαλκόνε και Πάολο Μπορσαλίνο είχαν συγκλονίσει την Ιταλία το 1993 και αποτέλεσαν τον καταλύτη για να ανοίξουν τα «σφραγισμένα στόματα». Αυτή ήταν και η αρχή του τέλους της βασιλείας του Τοτό Ριίνα.

Η φίρμα του ριστοράντε της Λουτσίας είναι «Corleone by Lucia Riina», η κουζίνα του σικελική φυσικά, και η έδρα του στο νούμερο 19 της οδού Νταρού – είναι ένας δρόμος κοντά στην  Αψίδα του Θριάμβου. Το έμβλημά του (στην πινακίδα, δεξιά) είναι ο λέων που κρατά την καρδιά του – Il cuore di leone, δηλαδή Corleone (Facebook)

Η 39χρονη Λουτσία Ριίνα ζει από το περασμένο φθινόπωρο στη γαλλική πρωτεύουσα με τον σύζυγό της και την ηλικίας δύο ετών κόρη τους. Οταν το ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων ΑΝSΑ απευθύνθηκε στη σικελική φαμίλια γυρεύοντας πληροφορίες για την παριζιάνικη επιχείρησή της, η Λουτσία ζήτησε «σεβασμό στην ιδιωτικότητα» δηλώνοντας συγχρόνως ότι «δεν δίνει συνεντεύξεις».

Η διαφήμιση του εστιατορίου επικεντρώνει στο «κομψό και φιλόξενο περιβάλλον».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...