465
Το λιμάνι των Χανίων, πόλος έλξης τουριστών από κάθε γωνιά της Γης | Τwitter

Η Marketing Greece διευρύνει τη συνεργασία της με την Ενωση Ξενοδόχων του νομού Χανίων

Protagon Team Protagon Team 14 Μαρτίου 2019, 19:20
Το λιμάνι των Χανίων, πόλος έλξης τουριστών από κάθε γωνιά της Γης
|Τwitter

Η Marketing Greece διευρύνει τη συνεργασία της με την Ενωση Ξενοδόχων του νομού Χανίων

Protagon Team Protagon Team 14 Μαρτίου 2019, 19:20

 Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 13 Μαρτίου στην αίθουσα «Μίκης Θεοδωράκης» στο Παλιό Λιμάνι Χανίων, παρουσιάστηκε το σύνολο των προγραμμάτων τουριστικής προβολής που έχει υλοποιήσει η Marketing Greece σε συνεργασία με την Ενωση Ξενοδόχων νομού Χανίων.

Μετρώντας ήδη τρία χρόνια δυναμικής συνεργασίας, από το 2016, η Marketing Greece έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει ποικίλες ενέργειες προβολής των Χανίων στην ταξιδιωτική κοινότητα.

Το 2016 η Marketing Greece προχώρησε σε μελέτη τουριστικού προϊόντος Χανίων και παράλληλα στον σχεδιασμό και υλοποίηση της καμπάνιας Chania the Cretan Soul, η οποία επεκτάθηκε και στο 2017. Με βασικό όχημα τη δημιουργία ενός destination video, η Marketing Greece μέσα από ενέργειες δημοσιότητας (media & influencer trips), προβολή στο Discovergreece.com, Social Media Campaign στο ψηφιακό οικοσύστημά του και ψηφιακή προώθηση, διέδωσε τα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού προσελκύοντας το ενδιαφέρον του κοινού.

Το 2018 το ψηφιακό αφιέρωμα Chania. A world of Adventure παρουσίασε στο ταξιδιωτικό κοινό το εύρος των αυθεντικών εμπειριών και δραστηριοτήτων που μπορούν να βιώσουν στα Χανιά, ενώ η ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή «Ψηφιακό Ημερολόγιο Εκδηλώσεων» ανέδειξε το πλήθος των εκδηλώσεων που διοργανώνονται στον νομό Χανίων σε ετήσια βάση. Με ένα εύρος ενεργειών μέσα από το Discovergreece.com και το Social Media Ecosystem του, στόχος ήταν ο εμπλουτισμός του Sun & Beach τουριστικού προϊόντος αλλά και η προβολή προτάσεων που υποστηρίζουν την επίσκεψη στα Χανιά σε off season περίοδο.

Για το 2019, η Marketing Greece ενώνει εκ νέου τις δυνάμεις της με την Ενωση Ξενοδόχων νομού Χανίων και δημιουργεί τη «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά», σε στρατηγική συνεργασία με τη Fraport Greece. Στόχος της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά» είναι η περαιτέρω ενίσχυση και προβολή του προορισμού μέσα από στοχευμένες δράσεις, με ενέργειες δημοσιότητας και διοργάνωσης media & influencers επισκέψεων στον προορισμό, ανάπτυξη δημιουργικού περιεχομένου (videos, photos), καμπάνια ψηφιακής προβολής στο Discovergreece.com και τα Social Media.

«Η Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά εστιάζει στο μοντέλο συνεργασίας και συνέργειας με βασικό μήνυμα ότι η ένωση δυνάμεων μπορεί να επιφέρει μεγαλύτερα αποτελέσματα. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το όραμα μας για το χτίσιμο συμμαχιών για τον ελληνικό τουρισμό γίνεται ολοένα και πιο συχνά πραγματικότητα. Είμαι σίγουρη ότι η νέα αυτή Σύμπραξη με την Eνωση Ξενοδόχων νομού Χανίων και τη Fraport Greece θα δώσει νέα δυναμική στην προβολή του προορισμού» δήλωσε σχετικά η κα Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.

Ενώ ο κ. Μανώλης Γιαννούλης, πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων νομού Χανίων τόνισε: «Μετά από τρία πετυχημένα χρόνια συνεργασίας με τη Marketing Greece, με εξαιρετικά αποτελέσματα για τον τουρισμό του νομού μας και της Δυτικής Κρήτης γενικότερα, συνεχίζουμε την εξαιρετική αυτή συνεργασία, συμπράττοντας και με την Fraport Greece, προκειμένου να δώσουμε στον νομό Χανίων μια νέα πνοή στον τουρισμό, πάντα με στόχο την αύξηση όλων των τουριστικών μεγεθών και φυσικά να αποδείξουμε ότι τέτοιου είδους συνεργασίες μπορούν να φέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα και να βελτιώσουν σημαντικά την προοπτική του τουρισμού του νομού Χανίων».

 

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...