427
Στα καταστήματα της αλυσίδας Public μπορεί να βρει κανείς ό,τι χρειάζεται για την οργάνωση του γραφείου | [Public]

Public Office: H σύγχρονη λύση για το γραφείο

Protagon Team Protagon Team 11 Μαΐου 2017, 16:56
Στα καταστήματα της αλυσίδας Public μπορεί να βρει κανείς ό,τι χρειάζεται για την οργάνωση του γραφείου
|[Public]

Public Office: H σύγχρονη λύση για το γραφείο

Protagon Team Protagon Team 11 Μαΐου 2017, 16:56

Τα Public, η νούμερο ένα ελληνική αλυσίδα καταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με 50 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ανακοίνωσαν την παροχή της εξειδικευμένης υπηρεσίας B2B, Public Office, που αποτελεί τη σύγχρονη λύση για το γραφείο στο σπίτι μέχρι το γραφείο της μεγάλης επιχείρησης σε όλη την Ελλάδα. Το Public Office συνιστά έναν εξελισσόμενο συνδυασμό B2B προϊόντων και υπηρεσιών, προτείνοντας τις πιο σύγχρονες και ποιοτικές επιλογές γραφικής ύλης και τεχνολογίας για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις.

Το Public Office είναι μια μοναδική λύση που δημιούργησαν τα Public, προκειμένου να προσφέρουν μία ολοκληρωμένη υπηρεσία B2B, η οποία καλύπτει τις ανάγκες των εταιρικών πελατών εξασφαλίζοντας περισσότερους από 5.000 κωδικούς σε χαρτί, μελάνι και γραφική ύλη σε ένα μεγάλο φάσμα τιμών για κάθε budget. Παράλληλα η αλυσίδα προχώρησε σε στρατηγικές συνεργασίες με διαφορετικούς προμηθευτές προκειμένου να προσφέροει μια διευρυμένη λίστα κωδικών στις επαγγελματικές σειρές προϊόντων τεχνολογίας αλλά και γραφικής ύλης, με ποιοτικά προϊόντα που διασφαλίζουν μέγιστες οικονομικές επιλογές. Ειδικά για τους εταιρικούς τους πελάτες, εξασφαλίστηκαν ολοκληρωμένες λύσεις, όπως η  GOODnBERG, μια αποκλειστικότητα των Public, η οποία προσφέρει μέγιστη οικονομία. Ήδη είναι διαθέσιμος και ο πρώτος κατάλογος εταιρικών λύσεων της εταιρίας, μπορείτε να τον δείτε με ένα κλικ εδώ.

Το Public Office υποστηρίζεται από εξειδικευμένη ομάδα με μεγάλη εμπειρία στο B2B,  από 50 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, 150 εξειδικευμένους τεχνικούς που βρίσκονται στο δίκτυο των καταστημάτων, αλλά και από το σύνολο του δυναμικού της εταιρείας στα καταστήματα, που αντιστοιχεί σε 1700 εργαζόμενους. Ακόμη, η υπηρεσία υποστηρίζεται από 41 agents στο call center της εταιρίας που είναι διαθέσιμοι καθημερινά, (και τα Σάββατα) και έτοιμοι να προτείνουν σε όλους τις καλύτερες λύσεις αλλά και να παρέχουν ενημέρωση για όλα τα στάδια της παραγγελίας, μέσω email και sms.

Ακόμη, με στόχο την καλύτερη υποστήριξη της νέας τους υπηρεσίας, τα Public προχώρησαν σε συνεργασία με την ORACLE για τη δημιουργία ενός Best in class cloud συστήματος που θα δώσει μία σειρά από δυνατότητες στην εσωτερική ομάδα B2B, αλλά κυρίως στους εταιρικούς πελάτες. Παράλληλα προχώρησαν σε επενδύσεις 500.000 ευρώ σε «state of the art» συστήματα για την κεντρική τους αποθήκη, καθώς και στη διεύρυνση του κωδικολογίου των επαγγελματικών σειρών προϊόντων τεχνολογίας. Τέλος διαθέτουν 50 εκατ. ευρώ σε απόθεμα προϊόντων ώστε να εξυπηρετούν ανά πάσα στιγμή κάθε ανάγκη και απευθείας σύνδεση αποθήκης με βασικούς προμηθευτές.

Στη συνέντευξη τύπου που έγινε για την παρουσίαση της ένας υπηρεσίας , ο Δημήτρης Λογοθέτης, Οperations Director των Public και Υπεύθυνος για την ανάπτυξη της υπηρεσίας Public Office, δήλωσε σχετικά: «Στόχος του Public Office είναι να αποτελέσει μια σύγχρονη λύση για το γραφείο στο σπίτι μέχρι και τη μεγάλη επιχείρηση και να δράσει ως ένα εύχρηστο εργαλείο παροχής ποιοτικών, οικονομικών και εξατομικευμένων υπηρεσιών για τις καθημερινές τους ανάγκες. Ήδη, λόγω της 12ετούς εμπειρίας μας εξυπηρετούμε 128.000 ΑΦΜ, και πλέον με διευρυμένο κωδικολόγιο επαγγελματικών προϊόντων και υπηρεσιών, είμαστε δίπλα στην ανάγκη κάθε επαγγελματία με ομάδα και καταστήματα σε όλη την Ελλάδα».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...