307
| INTIMENEWS

Βραβείο Αριστείας στην ΕΚΟ για το DIESEL Avio

Protagon Team 7 Απριλίου 2016, 05:59

Βραβείο Αριστείας στην ΕΚΟ για το DIESEL Avio

Protagon Team Protagon Team 7 Απριλίου 2016, 05:59

Το Βραβείο Αριστείας απέσπασε το Marketing της ΕΚΟ στη Κατηγορία «Εξαγωγικό Marketing», κατά τη τελετή απονομής των Βραβείων Marketing Excellence Awards που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 5 Απριλίου, στο ξενοδοχείο Athens Hilton.

Η διοργάνωση του μοναδικού για τη χώρα μας θεσμού βράβευσης καινοτόμων ιδεών και αποτελεσματικών ενεργειών στο χώρο του Marketing, προκηρύχθηκε για πέμπτη φορά φέτος από το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ (Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων) και πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού.

Η ΕΚΟ απέσπασε επάξια το Βραβείο Αριστείας για την επιτυχημένη εφαρμογή και υλοποίηση του marketing plan για το «DIESEL Avio», με τις απαραίτητες τροποποιήσεις ανάλογα τη χώρα. Με αυτό το καινοτόμο για την ελληνική αλλά και την παγκόσμια αγορά προϊόν, η ΕΚΟ κατόρθωσε να αυξήσει τα περιθώρια διείσδυσής της, την ικανοποίηση των πελατών της και, πάνω απ’ όλα, να αποδείξει ότι όταν υπάρχει διάθεση, σκληρή δουλειά και ομαδικότητα, ακόμα και σε μια εξαιρετικά δύσκολη αγορά και μάλιστα σε περίοδο κρίσης, μπορείς να κάνεις τη διαφορά και να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό.

EKO_564_355
Ο Ρομπέρτο Καραχάννας (δεξιά) παραλαμβάνοντας το βραβείο

Το βραβείο παρέλαβε ο γενικός διευθυντής Εγχώριας και Διεθνούς Εμπορίας του Ομίλου ΕΛΠΕ Ρομπέρτο Καραχάννας, ο οποίος σημείωσε: «Ακόμη ένα βραβείο έρχεται να προστεθεί στη συλλογή του Ομίλου ΕΛΠΕ και αυτή τη φορά ήρθε από το Marketing. Σε ένα τόσο δύσκολο χώρο όπως της εμπορίας καυσίμων, δεν αρκεί κανείς να έχει μόνο την τεχνογνωσία, τις απαιτούμενες συνεργασίες και καινοτομίες, αλλά πρέπει να τα συνδυάσει όλα αυτά, ώστε να καταφέρει να παράγει ένα προϊόν που θα έχει επιτυχία στην αγορά. Εμείς στην ΕΚΟ,  λειτουργούμε οριζόντια. Δε βλέπουμε την Ελλάδα και το εξωτερικό σαν διαφορετικές αγορές, αλλά σαν μια κοινή αγορά, με κοινά προϊόντα και κοινό Marketing. Αυτά που μάθαμε στην Ελλάδα τα εξαγάγαμε και στο εξωτερικό -συγκεκριμένα στη Σερβία και στη Βουλγαρία –  και προφανώς με μεγάλη επιτυχία».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...