301
Τα κανάλια της Βενετίας, διαχρονικός τουριστικός πόλος έλξης | Konstantinos Tsakalidis / SOOC

Η Βενετία κρατά… επίπεδο απαγορεύοντας το φαστ φουντ

Protagon Team Protagon Team 6 Μαΐου 2017, 13:50
Τα κανάλια της Βενετίας, διαχρονικός τουριστικός πόλος έλξης
|Konstantinos Tsakalidis / SOOC

Η Βενετία κρατά… επίπεδο απαγορεύοντας το φαστ φουντ

Protagon Team Protagon Team 6 Μαΐου 2017, 13:50

Οταν έχεις να διαχειριστείς την εικόνα της ιστορικής πόλης, πρέπει να κάνεις το ο,τιδήποτε για να τη διατηρείς, πόσο μάλλον αν πρόκειται μια πόλη που προσελκύει εκατομμύρια ανθρώπους ακριβώς για αυτήν την εικόνα της.

Η Βενετία, είναι μία από αυτές τις πόλεις που έρχεται κατευθείαν στο μυαλό μας, αποφάσισε να πάρει κάποια μέτρα για την ιστορία και την ατμόσφαιρά της. Και τα έβαλε με τα εστιατόρια πρόχειρου φαγητού, γράφει ο Guardian.

Με απόφαση των αρχών έβαλε τέλος στις άδειες για νέα εστιατόρια φαστ-φουντ και στα νέα κεμπαμπτζίδικα, ενώ θα βάλει περιορισμούς σε καταστήματα που πουλάνε την (ιταλική κατά τα άλλα) πίτσα με το μέτρο.

Εξαιρούνται πάντως τα σικ καταστήματα παγωτού – άλλη μια κλασική ιταλική γευστική παράδοση, η οποία φαίνεται να έχει την υποστήριξη του δημάρχου της πόλης Λουίτζι Μπρουνιάρο.

Αφορμή είναι μια προσπάθεια της πόλης να διατηρήσει «την αξιοπρέπεια και τις παραδόσεις». Oπως το εξηγεί η επικεφαλής τουρισμού στην πόλη, Πάολα Μαρ, «θέλουμε να βάλουμε φρένο σε δραστηριότητες που δεν είναι συμβατές με τη διατήρηση και την ανάπτυξη της πολιτιστικής κληρονομιάς της Βενετίας».

«Το πρόβλημα με μια τουριστική πόλη σαν τη δική μας είναι ο κίνδυνος να χάσει την ταυτότητά της», προσθέτει.

Διευκρίνισε βέβαια ότι η πόλη δεν είναι αντίθετη με όλα αυτά τα καταστήματα των οποίων την εξάπλωση απαγορεύει, αλλά ότι απλά απαγορεύεται η κατανάλωση φαγητού στην πλατεία του Αγίου Μάρκου. Για αυτό η πόλη σκέφτεται να αναπτύξει περιοχές για πικνίκ ώστε να αποθαρρύνει τους τουρίστες να καταλήγουν με τα φαγητά στο χέρι στα πιο πολυσύχναστα σημεία.

Η Βενετία δεν είναι μάλιστα η πρώτη ιταλική πόλη που προσπαθεί να κρατήσει την παραδοσιακή εικόνα της όσο το δυνατόν μακριά από την αλλοίωση της τουριστικής πλημμύρας. Στον πόλεμο κατά των κεμπάπ μετέχει η Βερόνα, ενώ η Φλωρεντία ζητά πλέον καταστήματα με 70% τοπικής παραγωγής προϊόντα.

Στόχος οι πόλεις να κρατήσουν ένα επίπεδο και ας χρεώνουν κάτι παραπάνω στους τουρίστες.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...