723
Ισως η πιο εντυπωσιακή παρουσία μέχρι στιγμής, η «ιπτάμενη» Αυστραλή Κέιτ Μίλερ-Χάιντκε τραγουδάει το «Zero Gravity» | Reuters

Τα τραγούδια που πρέπει να προσέξετε στον τελικό της Eurovision

Protagon Team Protagon Team 18 Μαΐου 2019, 00:25
Ισως η πιο εντυπωσιακή παρουσία μέχρι στιγμής, η «ιπτάμενη» Αυστραλή Κέιτ Μίλερ-Χάιντκε τραγουδάει το «Zero Gravity»
|Reuters

Τα τραγούδια που πρέπει να προσέξετε στον τελικό της Eurovision

Protagon Team Protagon Team 18 Μαΐου 2019, 00:25

Η μεγάλη ώρα για τον τελικό της Eurovision έφθασε και 26 χώρες ρίχνονται στην αρένα του Τελ Αβίβ για την πρώτη θέση και τη διοργάνωση της επόμενης χρονιάς.

Συγκεκριμένα στον τελικό του Σαββάτου θα δούμε τα τραγούδια των χωρών: Ελλάδας, Λευκορωσίας, Σερβίας, Κύπρου, Εσθονίας, Τσεχίας, Αυστραλίας, Ισλανδίας, Σαν Μαρίνο, Σλοβενίας, Βόρειας Μακεδονίας, Ολλανδίας, Αλβανίας, Σουηδίας, Ρωσίας, Αζερμπαϊτζάν, Δανίας, Νορβηγίας, Ελβετίας, Μάλτας, Ισπανίας, Ηνωμένου Βασιλείου, Γαλλίας, Γερμανίας, Ιταλίας και Ισραήλ.

Οπως αναφέρει ο Guardian, οκτώ είναι τα τραγούδια που κατά την γνώμη του έχουν ξεχωρίσει και που πρέπει να προσέξουμε.

Κατά σειρά εμφάνισης λοιπόν, είναι τα παρακάτω:

Σαν Μαρίνο: Σερχάτ, Say Na Na Na (7ο)

Μεσήλικας Τούρκος παρουσιαστής που έχει σπουδάσει οδοντιατρική και πλέον, απόμαχος της τηλεόρασης ων, ρίχνει μια… ζαριά και στην Eurovision με ένα τραγούδι που οι Αγγλοι αποκαλούν εύκολα «party anthem», δηλαδή ιδανικό για πάρτι.

Σουηδία: Τζον Λούντβικ, Too Late For Love (90)

Η Σουηδία έχει μια πλούσια ιστορία νικών στην  Eurovision, και αυτό το κομμάτι τέλειας ποπ δεν αποτελεί εξαίρεση.

Ολλανδία: Ντάνκαν Λόρενς, Arcade (120)

Μια ρομαντική μπαλάντα για μια γυναίκα και μια αγάπη που πέρασε και χάθηκε είναι ένα από τα αδιαφιλονίκητα φαβορί για να κερδίσει, σύμφωνα με τα γραφεία στοιχημάτων.

Νορβηγία: Keiino, Spirit in the Sky (150)

Η μουσική πρόσμειξη της τοπικής λαϊκής παράδοσης της κάθε χώρας με την κλασική ποπ δεν έχει πάντα ανταπόκριση στην Eurovision, αλλά η Νορβηγία μπορεί να τα καταφέρει εφέτος με αυτήν ακριβώς τη συνταγή.

Ισλανδία: Hatari, Hatrið Mun Sigra (17ο)

Από τα απόλυτα highlights της φετινής διοργάνωσης, οι Ισλανδοί αναμειγνύουν επιτυχημένα τη σκληρή, industrial μουσική με ένα έντονο αντι-καπιταλιστικό μήνυμα.

Ιταλία: Μαχμούντ, Soldi (220)

Ενα τραγούδι με μερικές εξαιρετικά ενδιαφέρουσες ιταλικές και αραβικές επιρροές, όπως και η διπλή καταγωγή του τραγουδιστή του.

Ελβετία: Λούκα Χάνι, She Got Me (240)

Οπως λέει η βρετανική εφημερίδα, πρόκειται για το τραγούδι που θα ακούσετε στα περισσότερα μπαρ και κλαμπ της Ευρώπης αυτό το καλοκαίρι.

Αυστραλία: Κέιτ Μίλερ-Χάιντκε, Zero Gravity (25ο )

Η Αυστραλία ανεβάζει τον πήχη του παράγοντα «εντυπωσιακή σκηνική παρουσία», βάζοντας την τραγουδίστρια και άλλες δυο γυναίκες να αιωρούνται πάνω από τη σκηνή πατώντας σε ειδικά σχεδιασμένους πασσάλους (δείτε επάνω, την κεντρική φωτογραφία).

Και τέλος, μην ξεχάσετε στο διάλειμμα που μεσολαβεί ανάμεσα στα τραγούδια και τη βαθμολογία, να παρακολουθήσετε την εμφάνιση της ποπ σταρ Μαντόνα, η οποία θα ερμηνεύσει δύο τραγούδια.

Η Ελλάδα και η Κύπρος

Η αλήθεια είναι ότι τα προγνωστικά δεν είναι και πολύ ενθαρρυντικά, ούτε για την Ελλάδα ούτε για την Κύπρο. Ωστόσο, ο διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision έχει αποδειχθεί πολλές φορές απρόβλεπτος.

Η Κατερίνα Ντούσκα με το «Better Love» για την Ελλάδα και η Τάμτα με το «Replay» για την Κύπρο πάντως, δεν έχουν περάσει απαρατήρητες από τα μίντια.

Η Ντούσκα έχει ακούσει κολακευτικά σχόλια για τη φωνή της – ειδικά για τις κορόνες της και λιγότερο για τους φαντεζί λαρυγγισμούς της.

Η Κατερίνα Ντούσκα με το «Better Love»

Βοηθάει και η θεατρικότητα του σκηνικού, με τις χορεύτριες που την πλαισιώνουν να επιδίδονται σε διάφορες δράσεις, από σκηνές ξιφομαχίας μέχρι χρήση κορδέλας ρυθμικής γυμναστικής και ένα διαδραστικό κλου, με το μεγάλο λευκό μπαλόνι-σφαίρα που κάποια στιγμή πετάγεται προς τη μεριά του κοινού, προσπαθώντας να παρασύρει όλους να σηκώσουν ψηλά τα χέρια για να το αγγίξουν.

Η Τάμτα σχολιάστηκε όχι και τόσο κολακευτικά, ειδικά από βρετανικά έντυπα του τύπου The Sun, για το ρούχο-κατασκευή που φοράει και κάποια στιγμή ίσως να αποκαλύπτει λίγο παραπάνω απ’ ό,τι πρέπει τα απόκρυφα σημεία του σώματός της.

Με μία πολύ στατική χορογραφία που δεν είναι καν χορογραφία αλλά υπόνοια πασαρέλας, το κατά τα λοιπά συμπαθέστατο ποπ κομμάτι δεν απογειώνεται ποτέ, ίσα ίσα καταποντίζεται κάπου ανάμεσα στις PVC μπότες-κάλτσες-κοθόρνους, στο αψυχολόγητα βρεγμένο μαλλί και στο μακιγιάζ που παραπέμπει σε πιο κακόγουστες στιλιστικά δεκαετίες.

Δεν μένει παρά να δούμε ποια θέση θα κατακτήσουν Ελλάδα και Κύπρος εφέτος. Ούτως ή άλλως, εδώ και πολλά χρόνια τα τραγούδια που στέλνουμε στη Eurovision δεν είναι «ελληνικά», αλλά αγγλόφωνα. Και ενίοτε σου δίνουν την αίσθηση ότι είναι γραμμένα σε πολύ κακά greeklish.

Καλή διασκέδαση!

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...