270
Η αφίσα κατέβηκε, η πολεμική συνεχίζεται | INTIMEnews

«Αγέννητο παιδί»: οι εμπνευστές της καμπάνιας μιλούν για «λογοκρισία» και «αντισυνταγματική παρέμβαση»

Protagon Team Protagon Team 15 Ιανουαρίου 2020, 14:26
Η αφίσα κατέβηκε, η πολεμική συνεχίζεται
|INTIMEnews

«Αγέννητο παιδί»: οι εμπνευστές της καμπάνιας μιλούν για «λογοκρισία» και «αντισυνταγματική παρέμβαση»

Protagon Team Protagon Team 15 Ιανουαρίου 2020, 14:26

Η παρέμβαση του υπουργείου Μεταφορών για την αφίσα του «αγέννητου παιδιού» στο Μετρό της Αθήνας (εδώ) μπορεί να έγινε δεκτή με ανακούφιση -με το επιφώνημα «επιτέλους» να βγαίνει από τα χείλη πολλών επιβατών που θέλοντας και μη,  έπρεπε να την βλέπουν κατά τη διάρκεια των μετακινήσεών τους- και ο υπουργός Κώστας Αχ. Καραμανλής να έγινε αποδέκτης θετικών σχολίων για τα άμεσα αντανακλαστικά του στο θέμα, οι οργανωτές ωστόσο της καμπάνιας κατά των αμβλώσεων είχαν διαφορετική άποψη και πέρασαν στην αντεπίθεση.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε, το κίνημα «Αφήστε με να ζήσω» (όπως ονομάζεται, για να υπηρετεί καλύτερα τους σκοπούς του) που πλήρωσε την επίμαχη καμπάνια στους σταθμούς του Μετρό, κατηγορεί την ηγεσία του υπουργείου για λογοκρισία, χαρακτηρίζοντας μάλιστα αντισυνταγματική την παρέμβασή της στη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ προκειμένου να «κατέβουν» οι αφίσες.

«Κατά το παρελθόν, και άλλες καμπάνιες είχαν διχάσει την κοινή γνώμη, δεν είδαμε όμως καμία να κατεβαίνει και μάλιστα με πολιτική παρέμβαση», τονίζουν χαρακτηριστικά οι υπεύθυνοι του κινήματος και, επιμένοντας στις θέσεις τους για τις αμβλώσεις, εκφράζουν την απορία τους για το πώς η αφίσα της καμπάνιας στρέφεται -κατά τη διατύπωση στην ανακοίνωση του υπουργείου- «εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών».

Στην ίδια ανακοίνωση, επιμένουν ότι οι απόψεις τους για το θέμα των εκτρώσεων τεκμηριώνονται επιστημονικά, όπως και ότι στόχος της καμπάνιας ήταν να υπογραμμιστεί το πρόβλημα της υπογεννητικότητας και οι συνέπειες που έχει στο Δημογραφικό.

Κλείνοντας και με αφορμή τις επικρίσεις που δέχτηκαν για το στήσιμο της καμπάνιας, κάνουν λόγο για φωνές «δικαιωματιστών» που δεν πείθουν τον λαό, για «ιερατείο πολιτικής ορθότητας» και «καθεστωτικά ΜΜΕ», τα οποία ως γνωστόν φταίνε για όλα…